آیا کارفرمایان می توانند در محاسبه تعهد خود به پرداخت غرامت از کارافتادگی جزئی از دستمزدهای دریافتی از کارفرمای همزمان کسر کنند؟ – مزایا و پاداش کارکنان


21 ژوئیه 2023

کرانفیل سامنر


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

بسیاری از کارفرمایان دائماً با سؤالاتی در مورد استحقاق کارگران آسیب دیده از مزایای از کارافتادگی مواجه هستند. کارولینای شمالی، مانند بسیاری از ایالت‌های دیگر، سیستم جبران خسارت کارگران را برای ارائه مزایای به کارمند، که در حین کار آسیب می‌بینند، دارد. این مزایا معمولاً شامل درمان پزشکی، جایگزینی دستمزد و توانبخشی حرفه‌ای است. با این حال، یک سوال که اغلب در ادعای غرامت کارگران کارولینای شمالی مطرح می شود این است که آیا کارفرما می تواند دستمزد دریافتی را از یک کارفرمای همزمان ،ر کند یا خیر.

در کارولینای شمالی، قاعده کلی این است که کارگر آسیب دیده حق دریافت دو سوم متوسط ​​دستمزد هفتگی خود را تا حدا،ر میزان تعیین شده توسط قانون دارد. این مزایا جایگزین دستمزد به منظور جبران درآمد از دست رفته کارگر به دلیل آسیب دیدگی است. با این حال، اگر کارگر آسیب دیده در زمان آسیب از کارفرمای دیگری نیز دستمزد دریافت می کند، متصدی غرامت کارگران ممکن است به دنبال ،ر آن دستمزد از مزایای جایگزینی دستمزد باشد.

قانون غرامت کارگران کارولینای شمالی امکان ،ر دستمزدهای به دست آمده از اشتغال همزمان را فراهم می کند، اما تنها در صورت رعایت شرایط خاص. به طور خاص، کارفرمای متقاضی ،ر باید مدرکی ارائه دهد که نشان دهد اشتغال همزمان افزایش یافته است یا به ،وان جایگزینی برای از دست دادن درآمد ناشی از صدمات ناشی از اشتغال استفاده می شود.1

به ،وان مثال، اگر کارگر آسیب دیده در زمان آسیب دیدگی با یک کارفرمای هم‌زمان به صورت پاره وقت کار می‌کرد، کارفرما ممکن است تلاش کند دستمزد دریافتی او را به دلیل کارفرمای هم‌زمان خود ،ر کند. با این حال، تا زم، که کارفرما نتواند نشان دهد که اشتغال همزمان کارگران آسیب دیده افزایش یافته است یا به ،وان جایگزینی برای از دست دادن درآمد حاصل از صدمات ناشی از اشتغال استفاده شده است، آنها قادر به ،ر دستمزد کارگر آسیب دیده نیستند. کارفرما ممکن است بتواند این موضوع را نشان دهد اگر کار همزمان کارگر آسیب دیده در زمان آسیب شغلی پاره وقت بوده است و پس از آسیب، موقعیت تمام وقت با کارفرمای همزمان را می پذیرد. بنابراین، کارفرما می تواند نشان دهد که چون شاکی دیگر به صورت پاره وقت کار نمی کند، اما یک موقعیت تمام وقت را پذیرفته است، اشتغال همزمان افزایش یافته است. در این سناریو، کارفرما همچنین ممکن است بتواند نشان دهد که با پذیرش یک موقعیت تمام وقت توسط کارگر آسیب دیده، از اشتغال همزمان به ،وان جایگزینی برای از دست دادن درآمد در آسیب استفاده می شود.

در صورت احراز این شرایط، متصدی غرامت کارگران می تواند دستمزدهای حاصل از اشتغال همزمان را از مزایای جایگزینی مزد کارگر آسیب دیده ،ر کند. با این حال، اگر کارفرما نتواند این شرایط را برآورده کند، کارگر آسیب دیده حق دارد از مزایای جایگزینی کامل دستمزد خود بدون هیچ ،ر دریافت کند.

در نتیجه، کارگر آسیب دیده به طور بالقوه می تواند استدلال کند که آسیبی که متحمل شده است بر توانایی آنها برای دریافت دستمزد تأثیر منفی گذاشته است که منجر به افزایش اشتغال همزمان آنها شده است.2 با ارجاع به سناریوی فوق ما، کارگر آسیب دیده می تواند استدلال کند که آسیب او بر توانایی او در ،ب دستمزد تأثیر منفی گذاشته است که باعث شده است آنها یک موقعیت تمام وقت را بپذیرند. بنابراین، در صورتی که کارگر آسیب دیده قادر به احراز موارد فوق باشد، ممکن است کارفرما نتواند دستمزد دریافتی را ،ر کند.

مهم است که توجه داشته باشید که بار اثبات بر عهده کارفرما است که به دنبال ،ر است تا نشان دهد که اشتغال همزمان معیارهای لازم را دارد. اگر آنها نتوانند شواهد کافی ارائه دهند، کارگر آسیب دیده ممکن است حق دریافت مزایای جایگزینی دستمزد کامل خود را داشته باشد.

در نتیجه، کارفرمایان در کارولینای شمالی ممکن است بتوانند دستمزدهای دریافتی را از یک کارفرمای همزمان در مطالبات غرامت کارگران ،ر کنند، اما فقط در صورت رعایت شرایط خاص. بار اثبات بر عهده کارفرمای است که به دنبال ،ر است تا مدرکی ارائه دهد که نشان دهد اشتغال همزمان افزایش یافته است یا به ،وان جایگزینی برای از دست دادن درآمد در صدمات ناشی از اشتغال استفاده می شود.

اگر مسائلی که در بالا مورد بحث قرار گرفت به شما ارائه شد، مهم است که با یک وکیل باتجربه جبران خسارت کارگران مشورت کنید که می تواند به شما در درک گزینه های خود کمک کند.

پاورقی

1. Tunnel v. Resource MFG/Prologistix، 222 NCApp. 271, 731 SE2d 271 (2012).

2. Culbreth v. Ironmen of Fayetteville, Inc.229 NCApp 491, 750 SE2d 918 (2013).

در ابتدا در 25 آوریل 2023 منتشر شد.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. در مورد شرایط خاص خود باید از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: استخدام و منابع انس، از ایالات متحده


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1346228