ارزش آفرینی: تمرکز، تعهد، اجرا – خدمات مالی


13 دسامبر 2022

Ankura Consulting Group LLC


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

هم سرمایه گذاران و هم اپراتورهای جدید و تاسیس شده در تلاش هستند تا تصمیم بگیرند که کدام سرمایه گذاری استراتژیک بیشترین ارزش و بازگشت سرمایه را به همراه خواهد داشت. یک طرح خلق ارزش متمرکز (VCP) نقشه مورد نیاز برای شناسایی آن دسته از ابتکارات استراتژیک را ارائه می دهد که به سرعت و به طور پایدار ارزش ایجاد می کنند.

سرمایه گذاری زمان و تعهد برای تعیین تمرکز ارزش سازمان شما نه تنها یک هدف را فراهم می کند – بلکه راهی برای هدایت مسئولیت پذیری و نتایج است. رهبر، که بر ارزش و هدف سازم، گزارش می دهند، نوآوری را افزایش داده و تحویل تغییرات را بهبود بخشیده و همچنین تأثیرات مثبتی بر عملکرد مالی دارند.

کارشناسان آنکورا به سازمان‌ها در صنایع مختلف کمک کرده‌اند تا ارزش ایجاد کنند، اندازه‌گیری کنند و ارائه دهند. رویکرد VCP ما جامع است و همه رهبران سازم، را در شناسایی مشارکتی حیاتی‌ترین ابتکاراتی که تأثیر و ارزش ایجاد می‌کنند، درگیر می‌کند. در زیر عوامل کلیدی موفقیت بر اساس چندین دهه تجربه ما آورده شده است.

1. از یک فرآیند ساختاریافته استفاده کنید

موفقیت خلق ارزش مست،م تمرکز مداوم بر شناسایی و اجرای حیاتی ترین ابتکارات برای ،ب و کار است. همچنین باعث ایجاد نظم و انضباط در تعیین سریع آن ابتکاراتی می شود که نتیجه مثبتی در خلق ارزش نخواهد داشت. در حالی که به نظر می رسد ساده است، مسیر رسیدن به آنجا برای اطمینان از اینکه فرصت های کلیدی از دست نمی روند بسیار مهم است. مراحل فرآیندی که آنکورا به ،وان کلیدی در توسعه یک برنامه ایجاد ارزش قوی تشخیص داده است عبارتند از:

  • تعریف سوالات راهبردی که برای تعریف مسیر رو به جلو نیاز به پاسخ دارند

  • توسعه یک مطالعه بازار برای کمک به پاسخ به این سوالات استراتژیک

  • تعریف مجموعه ای از اه، استراتژیک و مالی

  • مصاحبه با تیم مدیریت، اعضای هیئت مدیره، سرمایه گذاران و مشاوران استراتژیک برای منبع یابی دیدگاه ها در مورد حرکت های استراتژیک که شرکت باید انجام دهد.

  • برنامه‌ریزی و اجرای کارگاه‌های آموزشی در میان گروه‌های ذینفع گسترده که ابتکاراتی را که به دستیابی به اه، رشد کمک می‌کنند شناسایی و شفاف‌سازی کنند.

  • پالایش اه، ابتکاری، زمان‌بندی، مالکان و KPIها با استفاده از جلسات کاری گروهی کوچک

  • پیاده سازی ابزارها و فرآیندهای ردیابی و نظارت برای بررسی و گزارش پیشرفت

  • توسعه یک فرآیند تکرارشونده برای به روز رس، و به روز رس، VCP

2. به وضوح طرح را به فرضیات ،وج پیوند دهید

تیم آنکورا با قرار دادن طرح ،وج سرمایه‌گذاران در جلو و مرکز با تیم مدیریت در حالی که برنامه خلق ارزش را توسعه می‌دهد، با پایان در ذهن شروع می‌کند. به اشتراک گذاشتن اه، رشد که چند برابر موفقیت آمیز در سرمایه سرمایه گذاری شده (MOIC) ایجاد می کند، مدیریت را قادر می سازد تا KPIهایی را که با اه، سرمایه گذار همسو هستند، نظارت کند. VCP همچنین مدیریت را بر قابلیت‌هایی متمرکز می‌کند که پس از ،وج، ،ب‌وکار را برای ،یداران بالقوه جذاب‌تر می‌کند (محصولات، خدمات، پلت‌فرم‌های فناوری، استعدادها، ملاحظات تاثیرگذاری مانند ESG و غیره). این قابلیت های مورد نظر به شما اطلاع می دهد که کدام ابتکارات و سرمایه گذاری ها باید به ،وان بخشی از VCP اولویت بندی شوند.

3. اصرار بر همکاری

اطمینان از همکاری بین گروه‌های ذینفع، خطر از دست دادن فرصت‌ها و اتخاذ تصمیمات ضعیف سرمایه‌گذاری را به حداقل می‌رساند. روش آنکورا تضمین می کند که تیم مدیریت دیدگاه تیم سرمایه گذاری در مورد صنعت، پایان نامه معامله و انتظارات رشد را درک می کند. یکی از راه هایی که ما این سطح از همکاری را هدایت می کنیم، شامل اعضای هیئت مدیره و مشاوران اضافی در فرآیند توسعه طرح ارزش آفرینی است. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تخصص هیئت مدیره و مشاوره قبل از نهایی شدن طرح به مدیریت ارائه می شود.

4. به وضوح اقدامات را با نتایج هماهنگ کنید

هنگامی که این طرح توسعه یافت، شامل حیاتی ترین، استراتژیک ترین ابتکارات و اجزای کلیدی یک برنامه عملی (مالکان، ج، زم،، خطرات، وابستگی ها، و فرآیند ردیابی و نظارت) می شود. برنامه‌های نهایی همچنین مجموعه‌ای از معیارهای عملکرد را به برنامه پیوند می‌دهند تا نشان دهند ابتکارات استراتژیک چگونه بر تجارت تأثیر می‌گذارند. این معیارها باعث تمرکز در سطح اجرایی و هیئت مدیره می شود و وضوح در مورد اولویت بندی را افزایش می دهد. معیارها همچنین شامل شاخص های پیشرو هستند که اجرای طرح را به نتایج قابل اندازه گیری مرتبط می کنند.

5. بر روی تأثیرگذاری تمرکز کنید

اگر تیم ها برای تغییرات مورد نظر آماده نباشند و از آن حمایت نکنند، گرفتن یک برنامه روی کاغذ و اجرای موفقیت آمیز آن یک چالش است. حصول اطمینان از مشارکت تیم مدیریت و ذینفعان من، در فرآیند توسعه VCP و توجه به نیازهای منابع اضافی، کلید اجرای موفقیت آمیز است. کارمندان بخش اعظم ارزش شرکت را تشکیل می دهند، به همین دلیل است که جلب رضایت آنها در برنامه ارزش محرک بسیار مهم است. به ،وان مثال، پیاده سازی VCP که شامل تغییرات سازم، می شود، می تواند برای عملیات با ارتباطات راهبردی و شفاف کمتر مختل شود.

یک برنامه با ساختار من، مرتبط با اه، قابل اندازه گیری با ج، زم، واقع بینانه کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که سازمان در حال اجرای ابتکاراتی است که تأثیرگذار است. حصول اطمینان از مالکیت شفاف مدیریتی ابتکارات برای هدایت مسئولیت پذیری بسیار مهم است. منبعی که VCP را مدیریت می کند مانند یک رهبر PMO نیز باید در حین توسعه برنامه درگیر باشد، بنابراین درک درستی از تصمیمات کلیدی به شکل گیری طرح وجود دارد.

VCPها باید اسناد زنده ای باشند که به طور منظم مورد ارزیابی قرار می گیرند، به ویژه در بازار به طور مداوم در حال تحول امروز. ارزیابی مجدد طرح به صورت مکرر تضمین می کند که ابتکارات مرتبط باقی می مانند و به تیم شما امکان می دهد پیشرفت را اندازه گیری و گزارش دهد.

تعیین دقیق VCP کامل

ابزار و تخصص آنکورا به سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌ای را با سرعت، مشارکت و با اطمینان انجام دهند و بار اداری ایجاد یک طرح را به حداقل برسانند و اثربخشی اجرای آن را افزایش دهند. ما تخصص و تجربه عینی ارائه می‌کنیم و کتابخانه کتاب‌های خلق ارزش ما ایجاد برنامه‌هایی را برای ایجاد ارزش از طریق تصمیم‌گیری مبتنی بر داده و عمدی تسریع می‌کند. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می تو،م به ،ب و کار شما کمک کنیم، با تیم برنامه ریزی ایجاد ارزش تماس بگیرید.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: امور مالی و بانکداری از ایالات متحده


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1260050