بهترین اتاق فرار های تهران 20 اسکیپ روم تهران + آدرس کجارو | allescape

بهترین اتاق فرار های تهران 20 اسکیپ روم تهران + آدرس کجارو | allescape

فرقی نمی کند در چه ژانر اتاق فراری میخواهید شرکت کنید چون در تمامی اسکیپ روم ها، باید معماهایی حل شود و سرنخ هایی به دست ترسناکترین اتاق فرار تهران آید. برخی از اتاق فرارهای معمایی و فضایی، تفاوت بزرگی با سایر اسکیپ روم ها دارند و باید در آن ها شما از قدرت تخیل و خلاقیت خود استفاده کنید. همچنین چون در اتاق فرار ها با هر ژانری، ترس و استرس هست، هرچقدر تجربه اسکیپ روم های بیشتری را داشته باشید، راحت می توانید در زندگی روزمره خود بر ترس ها غلبه کنید. در آخر هم بد نیست بدانید یادگیری، بهبود ارتباطات اجتماعی، تقویت مهارت های ظریف و نیاز به دقت بالا، بهبود مهارت های حرکتی و تقویت حافظه از دیگر مزایای تجربه اتاق فرار ها هستند. این سبک از اتاق فرار های ترسناک همان فیلم های جنایی و ترسناکی هستند مانند فیلم جیغ که معمولاً شما باید از دست یک قاتل یا گروهی از قاتلان فرار کنید.

  • شما باید مجموعه‌ای از معماها را حل کنید تا به هم برسید و در نهایت فرار کنید.
  • اگر کسی را می شناسید که ریزبین و نکته سنج است، از او برای حضور در تیم خود دعوت کنید.
  • بنابراین اگر قفلی را دیدید که برای باز شدن مثلاً نیاز به چیدمان.
  • درصورتی که متوجه شده باشید، خواسته ما این است که اشخاص با خصوصیات متفاوت می بایست به شکلی در کنار یکدیگر قرار بگیرند که مکمل هم باشند.
  • دالون یکی از قدیمی ترین اتاق فرارهای تهران می باشد که از سال ۱۳۹۵ تاسیس شده است.

اتاق فرار یکی از تفریحات نسبتا جدید با عمر حدود پنج سال در کشور ما است؛ البته مفهوم اتاق فرار، موضوع جدیدی نیست و این بازی هیجان‌انگیز بیش از یک دهه است که در برخی کشورهای آسیای شرقی وجود دارد. جالب است بدانید که مفهوم و محبوبیت اتاق فرار به گذشته‌های دور بازمی‌گردد. نکته آخر اینکه این بازی، نیاز به افرادی دارد که در یک سری توانایی های خاص عملکرد خوبی داشته باشند. مثلا افرادی که به خوبی جستجو می کنند و ریز بین هستند بیشتر به کار می آیند. این افراد بهتر می توانند رمز ها و سرنخ ها در ذهن خود بسپارند. اگر کسی را می شناسید که در درس های مرتبط با ریاضی یا منطق عملکرد خوبی دارد، او را هم برای بازی دعوت کنید!

اتاق فرار یا اسکیپ روم

ممکن است در تیم شما افراد با سطح تجربه متفاوتی حضور داشته باشند، از افرادی که قرار است برای بار اول در این بازی شرکت کنند تا افرادی که بارها اتاق فرار را تجربه کرده اند. در هر صورت برای تیم سازی در اتاق فرار حتما سعی کنید از افراد مجرب نیز در تیم خود استفاده کنید. اگر به دنبال یکی از بهترین اتاق فرارهای تهران در منطقه شمیرانات هستید، دالون می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. از دیگر اسکیپ روم های تهران می توان به اسکیپ ویژن اشاره نمود که نه تنها بازی های مهیج ارائه می دهد، بلکه در زمینه طراحی اتاق فرار نیز فعالیت گسترده ای دارد.

اتاق فرارهای کاشان

قیمت اتاق فرار تخیلی بخاطر استفاده از تکنولوژی و دستگاه های مختلف، نسبت به دیگر اسکیپ روم ها کمی بیشتر است. درآن شما با تشکیل یک تیم و ورود به فضای واقعی بازی ، با حل کردن یکسری معما و پازل و انجام کار گروهی به هدف نهایی که برای شما در نظر گرفته شده خواهید رسید. اگر تجربه بازی در ترسناک ترین اتاق فرارهای اروپا را داشته باشید، قطعا با نوع خاصی از قفل ها مواجه شده اید که مغناطیسی می باشید. برای باز کردن این قفل ها نیاز به رمزهای عددی و حروف ندارید، بلکه باید بتوانید کلیدهای مخصوص آنها را که تخت و بدون شیار می باشد را در اتاق جستجو نمایید. پس از پیدا کردن کلید مخصوص آن را در شیار قفل قرار دهید تا باز شود. اتاق فرار زار، یکی از بهترین دکورها را دارد و کاملا سبک جنوبی در آن رعایت شده است که همین موضوع شما را کاملا در فضای بازی قرار می‌دهد.

این قفل ها دارای کلیدهای منحصر به فردی بوده و در مراحل مختلف بازی اگر با تعداد متعددی از آنها روبرو شدید، لازم است برای هر یک کلید مخصوص به خودش را پیدا نماید. اعضا باید بتوانند به راحتی آنچه در ذهن خود می گذرد را با دیگران در میان بگذارند، سوال بپرسند و مشورت بگیرند. در رفتار هیچ کدام از اعضا نباید چیزی مثل خجالت و ترس وجود داشته باشد. پس تمام عضو های یک تیم حرفه ای در اتاق فرار باید مهارت های ارتباطی را در سطح خوبی داشته باشند.