بهترین وکیل شیراز لیست 10 تایی بهترین وکیل شیراز-وکیل خوب

آقای خلیفه مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی، مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس و در حوزه قرارداد نویسی متخصص هستند. ناصر قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه 3719 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری صادر شده است. مشاور حقوقی‌ شرکت سیمان فارس، دارای مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس، رتبه یک آزمون وکالت، رتبه یک آزمون اختبار، وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری و تحصیلی آقای قهرمانی است. در زمینه دعاوی خانواده( اثبات زوجیت، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، طلاق، اعلام تمکین و …)، دعاوی ملکی(اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه،اثبات شراکت، تقسیم مال غیر مشاع و …) و دعاوی حقوقی و کیفری پرونده‌های بسیاری به وی موکول شده است که با پشتکار و سخن وری خویش توانسته به نتیجه مورد نظر موکل برساند. افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد.

  • شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه و شرایط استفاده کاربر از مشاوره تلفنی دادراه را مطالعه کردم و می پذیرم.
  • گسترده بودن موضوعات حقوقی باعث شده‌است که تسلط یک فرد به تمامی‌ حوزه‌های تخصصی غیرممکن باشد.
  • وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد.

همچنین دادراه امکان ثبت پرسش‌های مردم، ثبت درخواست آن‌ها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم می‌آورد و این سوالات و درخواست‌ها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار می‌دهد تا به صلاحدید خود به این درخواست‌ها و سوالات پاسخ دهند. اگر شما هم وکیلی مجرب در زمینه خانواده، مسائل حقوقی، کیفری و جزایی و یا سایر زمینه ها هستید ،با ما در ارتباط باشید تا از طریق سایت وکیلچی معرفی شوید. خیر وکلا شماره قرارداد محصوص وکالت خود را دارند و نیازی به مراجعه به دفاتر رسمی جهت وکالت در پرونده های دادگستری را ندارند.

هتک حرمت در قانون

تمام پرونده های ملکی با تمام جزییات توسط تیم ما که جزء وکلای تراز اول ایران می باشند بررسی می شود. بنابراین موکلین عزیز با خیال راحت می توانند پرونده های ملکی خود را به تیم ما بسپارند. جهت رزرو وقت ملاقات حضوری در شیراز با شماره ۲۲۶۶۳۶۷۲ – ۰۲۱ (دفتر مرکزی) و یا با همراه ۰۹۱۲۹۶۳۸۸۱۸ (پاسخگو ۹ صبح الی ۵ بعدازظهر) تماس بگیرید. در درجه اول اهمیت شرافت کاری و حرفه ای این شغل مدنظر قرار دارد.اینکه لازم است یک وکیل دادگستری در همه حال هوشمندانه عمل کند تا به مرور زمان دچار بی تفاوتی در امور نشود.در صورتی که وکیل در مقابل کاری که انجام می دهد احساس مسوولیت نداشته باشد شرافت شغلی را رعایت نکرده است. در ابتدا شایستگی و مهارت خود وکیل در کار است که اعتباردهنده است.هیچ گاه کار یک وکیل دادگستری به موقعیت جغرافیایی یا ساختمانی که دفتر وکالت در آن واقع شده و یا ظواهر دیگری که برای برخی مشاغل دیگر لازم و ضروری است،وابسته نیست.بلکه دانش و مهارت شخص وکیل در کار وکالت است که به یک وکیل دادگستری اعتبار می دهد. بدین ترتیب شما می توانید با مراجعه به گروه وکلای آریا دادیار، به فهرستی از وکلا دسترسی داشته باشید.

لیست 10 تا از بهترین موسسه مهاجرتی ❤️ [ آپدیت 1401 ]

اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. خانم دکتر پیراسته وکیل پایه یک دادگستری و مدرس حقوق دارای مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشکاه شیراز با ده سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف و علی الخصوص پرونده های خانواده و کیفری می باشند . از امتیازات علمی ایشان به عضویت در بنیاد نخبگان و سازمان استعداد های درخشان و از سوابق شغلی به اشتغال در چند شرکت معتبر بعنوان مشاور حقوقی نیز میتوان اشاره کرد.با توجه به رزومه و سابقه ای که ذکر شد از ایشان نیز میتوان به عنوان یکی مجله خبری وکیل از وکلای لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز یاد کرد. حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است.

وکیل استرداد جهیزیه در شیراز

برای شروع تنها کافی است از قسمت بالا روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و در سایت ثبت نام کنید و ادامه مراحل را طبق راهنما دنبال کنید. شیراز رویداد وب سایتی جهت اطلاع رسانی رویدادهای شیراز ،تورهای گردشگری از مبدا شیراز، معرفی مکان های دیدنی و انعکاس اخبار شهر شیراز می باشد. مسئولیت رویدادهای معرفی شده در وب سایت شیراز رویداد به عهده برگزار کنندگان رویدادها می باشد. بهترین وکیل‌های شیراز با مهارت و تخصص بالا، می‌توانند به شما در هر یک از حوزه‌های زیر کمک کنند. باید تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز را در اختیار وکیل قرار دهد، همکاری های لازم را برای پیشرفت پرونده انجام دهد و تمام جزئیات پرونده را بدون پنهان کاری به وکیل توضیح دهد.