بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز-وکیل خوب

اگر شما هم وکیل هستید و یا یک موسسه حقوقی دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه» در سایت هزار وکیل ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید. سایت هزار وکیل،یک سایت تبلیغات تخصصی وکلا و موسسات حقوقی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد. کافیست بر روی تخصص مورد نظر خود کلیک کرده تا وکلای مربوط به آن را مشاهده نموده و با انتخاب هر وکیل، اطلاعات ایشان از قبیل آدرس و شماره تماس نمایش داده خواهد شد. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد.

  • دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند.
  • به زوجه و زوج بودن و یا پیر و جوان بودن وکیلی توجه معین نداشته باشید.
  • وکیل هایی که به قول معروف حاذق بوده و به پیچ و خم های قانون و مقررات اشراف خوبی دارند، با یک نگاه به کل ماجرا می توانند توصیه های بسیار کارامدی به شما ارائه نمایند.
  • طبق ماده 4 قانون مبارزه با مواد مخدر، فروش، وارد و صادر کردن و تولید و توزیع تریاک، شیره، چرس و بنگ و..
  • اگر وکیل یک وکیل پایه یک دادگستری باشد در بالای آن عبارت وکیل پایه یک دادگستری در شده است.

در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای فارس را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص فارس در کمترین زمان دریافت کنید. آقای محمد علی کرمی دارای 11 سال سابقه حقوقی و دانشجوی ترم آخر دکترای حقوق می باشند. ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید. ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند. از وکلای پایه یک دادگستری شیراز هستند، ایشان به عنوان یک وکیل باتجربه، بعد از بررسی های لازم که روی پرونده انجام می دهند، وکالت فردی را قبول می کنند که بتوانند از حقوق وی در دادگاه دفاع کنند، اگر بدانند که قبول وکالت پرونده ای فقط اتلاف وقت و هزینه موکل است، از آن صرف نظر می کنند.

بدین ترتیب می توانید به فرم کاملا منطقی و حساب شده به انتخاب وکیل در شیراز بپردازید. همانگونه که خلال مریضی به پزشک مراجعه می کنید، مراجعه به وکلا اینگونه خلال مشکلات حقوقی لازم است. همانگونه که خود درمانی در طی بیماری هیچگاه کار صحیحی نیست و توانایی عوارض بسیاری است.

ایشان در زمینه پرونده های کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی مستاجر و موجر، حق کسب و پیشه، فروش مال غیر، دعاوی شهرداری، مصادره اموال، دعاوی بانکی، انحصار وراثت، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی، سقط غیر قانونی جنین، قتل، آدم ربایی، اسیدپاشی و … فعالیت می کنند. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است و سابقه موفقیت در پرونده های وکالتی در حوزه های مختلف را به عهده داشته است. ایشان در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده ، ملکی و غیره قبول دعاوی را به عهده داشته است.

لیست 10 تا از بهترین وکیل طلاق در اهواز 【آپدیت1401】

حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی مجله خبری وکیل یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

تا از بهترین وکیل طلاق در همدان【سال1401】

محمدهادی جعفر پور(عضو علی‌البدل هیأت مدیره کانون وکلای فارس) نیز وکیل دیگری است که خبر بازداشت وی ساعاتی پیش اطلاع داده شد. به گزارش وکلاپرس بر اساس برخی اطلاعات واصله، طی امروز و دیروز هشت وکیل دادگستری در شهر شیراز بازداشت شده‌اند. وکلاپرس- از روز گذشته خبر بازداشت تعدادی از وکلای دادگستری در شهر شیراز در حال مخابره است.

دفتر حقوقی ایران زمین این افتخار را دارد تا برای اولین بار در ایران ،به صورت تخصصی در زمینه دعاوی ملکی اقدام به فعالیت کند. بدیهیست این مهم موجب تجمیع تجربیات و تخصص گرایی میگردد که نتیجه آن، حصول اطمینان و آرامش برای موکلین گرانقدر است. در این مطلب قصد داریم راجب بهترین وکیل شیراز صحبت کنیم و بگوییم اگر شهروندان استان شیراز سوال دارند چگونه می توانند با وکیل شیراز صحبت کنند. شما عزیزان ساکن شهرستان های استان فارس از جمله مرودشت، جهرم، فسا، آباده، صدرا، کازرون، اقلید، لار، نورآباد، داراب، فیروزآباد، لامرد، خنج، زرقان، نی ریز، خرامه، صفاشهر، سروستان، کوار و … جدا از موضوعات کاری که مطرح شد، یک وکیل موفق باید بتواند به خوبی با موکلش ارتباط برقرار کند و صداقت را در درجه اول در اولویت کاری اش قرار دهد و به هیچ عنوان به موکل یا متقاضیانی که برای مشاوره به او مراجعه می کنند وعده تو خالی ندهد، بلکه باید با مطالعه پرونده و اطلاع از جزییات آن، شرایط فعلی و میزان موفقیت پرونده را به موکل توضیح دهد.

بدین ترتیب شما می توانید با توجه به نیاز و زمینه پرونده خود و با اطمینان خاطر به انتخاب یکی از این وکلا بپردازید. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه طولانی در زمینه وکالتی داشته و توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم داشته باشد. آقای مهدی خورشیدی در زمینه دعاوی کیفری، ملکی، ثبتی، خانواده و غیره تخصص و مهارت دارد و به عنوان بهترین وکیل در شیراز همچنان در حال فعالیت می باشد. موسسه حقوقی دادآوران سرزمین پارسه با همکاری جمعی از وکلای مجرب و با سابقه به شکل تخصصی و حرفه ای، آمادگی خود را در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، تنظیم لایحه دفاعیه و اعلام وکالت در پروندهای شما را اعلام می دارد.

شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.