بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند

در پرونده های مالی، به موجب اختلافات موجود بین افراد، وکیل موظف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خویش، موجبات صلح بین طرفین را فراهم سازد. مهم تر از همه، انتخاب بهترین وکیل، جهت پیگیری پرونده های کیفری است. حساسیت زیاد این پرونده ها، دقت و تخصص بالای وکیل را می طلبد که بتواند به طور کامل از حقوق موکل خویش دفاع کرده و کوچکترین ضرری بر وی وارد نشود. متاسفانه برخی از وکلا هیچگونه احساس مسئولیتی در قبال موکل خویش نداشته و تنها به حق الوکاله دریافتی از افراد توجه می کنند.

  • در این صورت می‌توانند هر دو نفر از روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم به وکیل طلاق توافقی وکالت دهند تا امور طلاق توافقی آنها را انجام دهد.
  • در مواردی که دعوایی کیفری جریان داشته و علی‌رغم ضروری بودن حضور وکیل، در دادرسی و محاکمات، به دلیل امتناع متهم از اخذ وکیل یا نداشتن توانایی مالی برای این کار، وکیلی برای دفاع از متهم وارد پرونده نشده‌است که در این صورت به تشخیص دادگاه، از بین وکلای دادگستری وکیل رایگان برای او گرفته می‌شود.
  • حقیقتا نمی توان درآمد ثابتی برای کارآموزان وکالت ،تعیین کرد و لکن درآمد کارآموزان وکالت بستگی به عوامل مختلفی از جمله ….
  • درهر ساعت از شبانه روز میتوانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ پیامک فرمایید تا همکاران را از نیاز حقوقی خود مطلع فرمایید.
  • مهارت خوب در سخنوری و نوشتن جهت تنظیم متن دفاعیه و قرائت آن در دادگاه.

او می‌گوید وکلایی که این تضمین‌ها را می‌دهند و خیال موکلان از بابت پیروزی در دادگاه را راحت می‌کنند پرونده‌های زیاد و به دنبالش درآمدهای سرشار دارند. وکیل در ایران باید به این موضوع دقت داشته باشد که هیچگاه نباید در امور تحقیقات و کسب اطلاعات مداخله کند و وظیفه ی اصلی او برای دفاع از متهم هنگامی آغاز می شود که تحقیقات به طور کامل خاتمه یافته باشد و نیاز باشد تا دفاعیه های خود را به محضر دادگاه ارائه دهد و دیگر مراحل دادرسی پرونده را طی کند. وکلا در ابتدا باید پرونده افراد را به دقت مطالعه کرده و با وی گفتگو نموده تا از جوانب و جزئیات کامل پرونده اطلاع یابند. وکیل مربوطه باید تمام تلاش خود را در جهت احیای حقوق موکل خویش به جا آورد. هرگونه سهل انکاری از جانب وکیل که منجر به بروز خساراتی به موکل گردد موجب بروز صدمات سنگین شده و مسئولیت و عهده دار آن، وکیل خواهد بود. توجه به مصلحت موکل در طول انجام اقدامات مربوطه و آگاه سازی وی از جوانب مختلف پرونده نیز از وظایف وکیل خوب و با کفایت است.

در آخر پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوقتان همیشه و قبل از هرکاری با وکیل پایه یک دادگستری بخصوص وکلای خوب و متخصص مشورت کنید. بهترین وکیل بایست با موکل خود روراست بوده و صرفا بخاطر قبول پرونده و دریافت حق الوکاله به موکل امید واهی ندهد و اگر رای دادگاه از نظر شخص وکیل به نفع موکل صادر نمیشود در همان جلسه مشاوره حقوقی به موکل اعلام کند. حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد. بر همین اساس لازم است که برای رسیدن شخصی به عنوان بهترین وکیل تهران در یک موضوع او باید توانسته باشد دعاوی متعددی را در موضوع مشخص به سرانجام رسانده و تجربه کافی در مورد طرح دادخواست پیشبرد دعوا و همچنین اجرای موضوع حقوقی مورد نظر کسب کرده باشد.

ولی چون مرامنامه های اخلاق حرفه ای کشورهایی که به آنها اشاره شد، بعلت نداشتن مبنای قانونی، منشاء آثار حقوقی نیستند، دادگاه ها در انطباق تخلفات وکلا از این مرامنامه ها در دعاوی مسئولیت مدنی علیه وکلا، با تكلف، عمل می نمایند. آقای گودرز افتخار جهرمی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق و اقتصاد کشورهای اسلامی و موفق به دریافت مدرک دکتری دولتی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق پاریس شده اند. ایشان عضو اسبق هیئت علمی مرکز، عضو اسبق انجمن حقوق قضا، عضو اسبق انجمن بین الملل، عضو سابق کانون وکلای دادگستری مرکز، مدیر گروه رشته حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و 32 سال متوالی رئیس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند.

مراجع رسمی وکالت

2- وکیل نباید بعد از استعفا از وکالت یا عزل شدن توسط موکل یا پایان وکالت، وکالت طرف مقابل یا اشخاص ثالث را که در آن موضوع بر علیه موکل سابق خود است، قبول کند. تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید. برای ارتباط با تیم وکیل من می توانید در هر ساعت از شبانه روز شرح مشکل خود را به شماره ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰ از طریق واتساپ ارسال نمایید. ازتهران وکیل گرفتم گول تبلیغات زیادش روخوردم ، هرچی پول داشتم دادم وکیل پولموخورد بدون اینکه کاری کنه ،بهشون اعتمادنکنید . توانایی توضیح موارد قانونی برای افراد غیر متخصص به صورت خوب و واضح. دقت بالا و توجه زیاد به جزئیات – زیرا ریزترین موضوعی می تواند بر مسیر پرونده تأثیرگذار باشد و بی توجهی به آن آثار غیر قابل جبرانی برای وکیل به همراه بیاورد.

پایگاه خانه موزه هاشمی: فاطمه هاشمی با مجتبی خامنه‌ای درباره وضعیت کشور دیدار کرد

از این رو ایرانیان مقیم خارج از کشور می توانند برای گرفتن وکیل مشهوری که در حل مسائل حقوقی توانایی بالای دارد به دفتر حقوقی موکل اعتماد کرده و اقسام دعاوی حقوقی و کیفری که باید در ایران اقامه شود را به ما بسپارند. منبع عمده بسیاری از این مقررات، اخلاق و انتظاراتی است که در دیدگاه نخست از وکالت مطرح می گردد. از باب مثال در فرانسه، شورای ملی کانونهای وکلای فرانسه Conseil National des Barreaux که به موجب قانون نوامبر ۱۹۹۱ بوجود آمده است بازنگری آیین نامه های مربوط به رفتار حرفه ای وکلا را در استانهای مختلف وجه همت خود قرار داده است. موضوع تعهد اصلی بهترین وکیل ایران، اموری است که طرفین در وکالتنامه بدان تصریح نموده اند. طبق قانون، وکالت معاضدتی که از طرف کانون وکلا به بهترین وکیل ایران واگذار می ‌شود، حتماً باید توسط وکیل اجرا شود و وکلا باید در هر سال، در سه دعاوی حقوقی به عنوان وکیل معاضدتی قبول وکالت نمایند. چنانچه وکیل از پذیرش وکالت معاضدتی خودداری کند، متخلف محسوب خواهد شد.

حتی برخی از آنان توجهی به حق به جانب بودن موکل خویش نکرده و در قبال دریافت مبالغ هنگفت، وکالت افراد متقلب را برعهده گرفته و جریان پرونده را به نفع آنها تغییر می دهند. افراد در تمام دعاوی حق داشتن بهترین وکیل ایران را دارند و هیچ دادگاهی اجازه رسیدگی به دعاوی را ندارد مگر اینکه شخص یا اشخاص ذینفع یا وکیل یا نماینده قانونی و یا قائم مقام رسیدگی به دعوا را برابر قانون درخواست کرده باشند. بنابراین در تمام امور حقوقی و مستند بر ماده 31 قانون آیین دادرسی مدنی، طرفین دعوا می توانند حداکثر دو وکیل داشته باشند.