دوشنبه، 10 ژوئیه 2023 – چقدر جذاب


«دپارتمان دادگستری از حوزه پنجم می‌خواهد تا دستور رسانه‌های اجتماعی قاضی را به تأخیر بیندازد. این پرونده ساعاتی پس از آن صورت گرفت که تری ای داوتی، قاضی منطقه ای ایالات متحده، درخواستی مبنی بر توقف حکم هفته گذشته خود را رد کرد. گربه زاکرزوسکی و تیم استار، از واشنگتن پست این گزارش.

نوشته شده در 22:28 توسط هوارد باشمن



SCOTUS واقعاً در نظر دارد که آیا سوء استفاده کنندگان خانگی باید اسلحه داشته باشند یا خیر. یک الگوی واضح بین سوء استفاده و خشونت گسترده تر وجود دارد که توسط این قانون بسیار ساده که اکنون مورد بحث است محدود شده است. Abi،l R. Esman دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 21:38 توسط هوارد باشمن



«اقدام مثبت، بدهی دانشجو: چگونه جان رابرتز مهر خود را بر دوره دادگاه عالی گذاشت. دوره دادگاه عالی که در ژوئن به پایان رسید، منجر به انشعاب های ایدئولوژیک کمتری نسبت به گذشته شد و رابرتز، رئیس دادگاه عالی را به طور قاطعانه بر مهم ترین تصمیمات فرمان داد. جان فریتز از USA Today دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:14 توسط هوارد باشمن



«یک پرونده تاریخی حقوق دگرباشان ، در حال بررسی به دادگاه عالی است. تصمیم جدید دادگاه تجدیدنظر فدرال ضربه هولناکی به حقوق ترنس ها و یک ز،له بالقوه در مبارزه برای برابری LGBTQ است. ایان میلهایزر دارد این انشا آنلاین در Vox.

نوشته شده در ساعت 21:12 توسط هوارد باشمن



“هیچ یک از طرفین نمی توانند روی دیوان عالی به ،وان متحد خود حساب کنند”: سنای آمریکا رهبر جمهوری خواهان میچ مک کانل (R-KY) دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 21:06 توسط هوارد باشمن



“گذر باتون، قاضی جدید را به دادگاه تجدیدنظر ناحیه چهارم می آورد”: را دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه چهارم امروز صادر شد یک خبر که آغاز می شود، “در 9 ژوئیه 2023، آلبرت دیاز ارجمند یازدهمین قاضی دادگاه تجدید نظر ایالات متحده برای حوزه چهارم شد، سمتی که توسط کنگره در سال 1948 ایجاد شد. قاضی ارشد دیاز اولین قاضی اسپ،ایی تبار است که در این دادگاه خدمت می کند. مدار چهارم به ،وان رئیس.»

نوشته شده در 11:53 توسط هوارد باشمن



“جامعه فدرالیست چگونه قدرت را گرفت”: شما می تو،د به ،مت جدید امروز پاد،ت “تدقیق دقیق” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در 10:54 توسط هوارد باشمن



«بدترین قاضی ترامپ در آمریکا جاستین آر. واکر است. قاضی که بیش از 160 بار در فا، و سایر رسانه ها ظاهر شد. جیمز لاراک دارد این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در ساعت 10:50 توسط هوارد باشمن



“35. ظلم غیرضروری جونز علیه هندری،: ا،ریت 6-3 رای می‌گویند حکمی که هزاران زند، فدرال را برای به چالش کشیدن محکومیت‌ها یا احکامی که غیرقانونی شده‌اند، هیچ چاره‌ای نداشته باشند، «هیچ مغایرتی» وجود ندارد. استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.

نوشته شده در ساعت 10:40 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/07/10/#207240