دوشنبه، 20 فوریه 2023 – چقدر جذاب


“افکار در مورد دوبین علیه ایالات متحده و قانون سرقت هویت تشدید کننده؛ 18 USC § 1028A، این روز شما در دادگاه است. اورین اس کر دارد این پست در «توطئه ولوخ».

نوشته شده در 3:53 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“کمترین اشتباه”: شما می تو،د به ،مت جدید پاد،ت “Divided Argument” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 15:50 توسط هوارد باشمن



«ستون‌نویس WaPo بخش آرام را با صدای بلند درباره حملات به قوه قضاییه می‌گوید»: جاش بلکمن دارد این پست در «توطئه ولوخ».

نوشته شده در 3:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“15. موارد جایزه و «نظریه دوگانه» جنگ داخلی؛ در حمایت از محاصره بندرهای کنفدراسیون توسط پرزیدنت لینکلن، دادگاه عالی در مارس 1863 «نظریه دوگانه» او را در مورد جنگ داخلی حفظ کرد. اما فقط با رای 5-4”: استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.

نوشته شده در 3:42 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“آیا دادگاه عالی اینترنت را قطع خواهد کرد؟” شما می تو،د به ،مت جدید امروز پاد،ت “تدقیق دقیق” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در 3:39 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«اخطاریه قضایی (23.18.23): مختل شده; یک نامزدی در معرض خطر قضایی، شرط بندی بزرگ یک شرکت Biglaw بر روی هوش مصنوعی، و دیگر اخبار حقوقی از هفته قبل. دیوید لات دارد این پست در سایت Substack “Original Jurisdiction” او.

نوشته شده در 3:37 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«عدالت نابرابر: آیا پنج قاضی دیوان عالی درباره سقط جنین دروغ گفتند؟ در استماع آنها برای بالاترین دادگاه در کشور، می توان استدلال کرد که هر یک از آنها حداقل از نظر مادی گمراه کننده بودند. بیل بلوم دارد این انشا آنلاین در مجله The Progressive.

نوشته شده در ساعت 12:58 توسط هوارد باشمن



«کشیش فعالی که برای بازسازی دادگاه عالی ویسکانسین تلاش می کند. در یک مقطع زم،، قاضی اورت میچل یک نوجوان بیسواد بود که از مشکل در خانه فرار می کرد. اکنون او برای یک کرسی در دادگاه عالی ویسکانسین در یکی از مهم‌ترین انتخابات این کشور – با پیامدهای مهم برای سال 2024 – نامزد می‌شود. داگ، فاستر دارد این مقاله آنلاین در مجله Politico.

و در پخش امروز “نسخه صبحگاهی” NPR، چاک کویرباخ یک بخش صوتی با ،وان “2 رای برتر در دادگاه عالی ویسکانسین در ماه آوریل به مصاف هم خواهند رفت

نوشته شده در ساعت 12:54 توسط هوارد باشمن



یکی از دموکرات‌های ارشد سنا برای برخورد با بدترین قاضی ترامپ، طرحی فوق‌العاده رادیکال دارد. اگر ،ت بایدن به سادگی دستورات دادگاه را از طرفدارترین قضات جمهوری خواه نادیده بگیرد چه؟ ایان میلهایزر دارد این انشا آنلاین در Vox.

نوشته شده در ساعت 12:48 توسط هوارد باشمن



«چه زم، پیام‌های ترسناک فیس‌بوک از خط قانون اساسی عبور می‌کنند؟ دیوان عالی در ماه آوریل استدلال‌هایی را درباره سؤالی که زم، مطرح کرده بود می‌شنود: اینکه آیا قصد در پرونده‌های جنایی بر اساس تهدیدهای آنلاین به حساب می‌آید. آدام لیپتاک خواهد داشت این ،ط جدید ستون “نوار کناری” او در نسخه روز سه شنبه نیویورک تایمز.

نوشته شده در ساعت 12:30 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/20/#199240