دونالد ترامپ می خواهد از جوخه تیر، اعدام های دسته جمعی و ویدئوها برای تبدیل اعدام ها به تلویزیون واقعی استفاده کند | آستین صراط | حکم


دونالد ترامپ مدتهاست که مجازات اعدام را دوست دارد. اکنون به نظر می رسد که او می خواهد اعدام را به منظره ظلم تبدیل کند.

در 14 فوریه، رولینگ استون گزارش شده است اگر ترامپ به کاخ سفید بازگردانده شود، ترامپ یک طرح سه ،متی برای افزایش نمایش کشتار ،تی دارد.

اولاً، او مایل است که ،ت فدرال از جوخه تیراندازی، حلق آویز ، یا حتی گیوتین در هنگام مرگ مردم استفاده کند. دوم، او فکر می کند که باید با کشتن تعداد زیادی از مردم در یک زمان، اعدام های دسته جمعی را انجام دهد. سوم، او مایل است حداقل بخشی از مراحل اعدام را فیلمبرداری و پخش کند.

از آنجایی که ترامپ همه چیز را می سنجد چقدر خوب در تلویزیون بازی می کنندتعجب آور نیست که او بخواهد اعدام ها به رویدادهای تلویزیونی تبدیل شوند.

بیایید به هر یک از ،اصر طرح ترامپ نگاهی بیندازیم و از روش مورد علاقه او برای اعدام شروع کنیم.

امروزه تزریق کشنده روش پیش فرض برای اعدام های فدرال است. ولی مشکلات جدی در این روش وجود دارد.

آی تی اعدام ها را پزشکی می کند و ظلم مجازات اعدام را می پوشاند. تزریق کشنده نیز غیرقابل اعتماد استه و اغلب ،اب می شود.

برخی از مفسران جر و بحث که جوخه شلیک راهی انس، تر برای ،ت برای کشتن مردم خواهد بود. آنها ایمان داشتن این قانون اساسی را می گذراند و ظالمانه نیست.

اما نه ابراز همدردی با وضعیت اسفبار زند،ان محکوم و نه دقت قانون اساسی رئیس جمهور سابق را برانگیخته است.

او فکر نمی کند تزریق کشنده به اندازه کافی بی رحمانه یا خودنمایی کننده است.

مطابق با رولینگ استونترامپ معتقد است ،، که حکم اعدام دریافت می کنند باید تاوان جنایات خود را با “درد” خود بپردازند. او تمایل خاصی به جوخه تیراندازی نشان داده است، زیرا … (به نظر می رسد) دراماتیک تر از اینکه چگونه این کار را انجام می دهیم، گذاشتن سرنگ در افراد و خواباندن آنها.

اینها صرفاً تفکرات خصوصی نیستند.

ترامپ در گردهمایی اکتبر گذشته از وحشی گری رژیم های دیکتاتوری ابراز تحسین کرد.

او درباره نحوه برخورد آنها با فروشندگان مواد مخدر گفت: «و اگر (آنها) مقصر باشند اعدام می شوند و گلوله را برای خانواده می فرستند و از خانواده می خواهند هزینه گلوله را بپردازند. به این می گویند بازی ن،… اگر می خواهید همه گیر مواد مخدر را در این کشور متوقف کنید، بهتر است این کار را انجام دهید… (حتی اگر) خوب به نظر نمی رسد.»

در واقع اعدام با جوخه همیشه بدن را مثله کرده و باعث مرگ خونین می شود. به همین دلیل است که رئیس جمهور سابق از آنها حمایت می کند.

جوخه آتش آ،ین بار در سال 2010 زم، که یوتا قرار داد استفاده شد رونی لی گاردنر تا مرگ. همانطور که ABC News شرح داده شده اسلحه ها منفجر شد و چهار گلوله قلب و ریه های او را سوراخ کرد. تسمه ها سرش را بالا گرفته بود. سینی ف،ی زیر صندلی خون او را جمع کرد.» ABC از یک شاهد نقل قول کرد که گفت: “به نظر نمی رسید گاردنر به سرعت مرده باشد.”

در حالی که اخیرا اوکلاهاما، می سی سی پی و کارولینای ج،ی آن را به منوی روش های اجرای خود اضافه کرده اند، نیویورک تایمز گزارش ها که “جوخه تیراندازی تا حد زیادی به ،وان شکلی قدیمی از عدالت تلقی می شود، و نظرسنجی نشان می دهد که بسیاری از آمریکایی ها آن را غیرانس، می دانند.”

بعید است که این حقایق بتواند ترامپ را از فشار دادن ،ت فدرال برای استفاده از این روش در صورت انتخاب مجدد رئیس جمهور منصرف کند.

علاوه بر طرفداری از روش‌های اجرای «کهن‌تر»، رولینگ استون می گوید ترامپ در مورد مطلوبیت اجرای اعدام های دسته جمعی بحث کرده است.

اشاره می‌کند که رئیس‌جمهور سابق «به فکر اعدام تعداد زیادی از فروشندگان مواد مخدر و اربابان مواد مخدر است، زیرا او می‌گوید: «این افراد به هیچ چیز اهمیت نمی‌دهند»… و بنابراین، آنها باید ریشه‌کن شوند، نه اینکه زند، شد.»

در سال 2016 ترامپ آشکارا ستایش کرد ژنرال آمریکایی جان پرشینگ به دلیل اعدام ده ها زند، مسلمان در فیلیپین. در حالی که هیچ مدرکی وجود ندارد اینکه پرشینگ واقعاً چنین اعدامی را انجام داده است، شور و شوق ترامپ برای این ایده در اینجا مهم است.

باید توجه داشته باشیم که در سال های اخیر از اعدام های دسته جمعی استفاده شده است توسط برخی از رژیم های استبدادی که ترامپ بیشتر آنها را تحسین می کند،ستان سعودی یکی از آنهاست.

در 12 مارس 2022، آن ملت 81 نفر را همزمان کشتند. آنها به طیف گسترده ای از جرایم، “از جمله جنایات مرتبط با تروریسم، قتل، سرقت مسلحانه و قاچاق اسلحه” محکوم شده بودند. این بزرگترین اعدام دسته جمعی بود در تاریخ ،ستان سعودی

اعدام دسته جمعی در ،ستان سعودی نمونه ای مجزا نیست. در سال 1988 ایران یک سری اعدام های دسته جمعی انجام داد، هزاران نفر را در نقاط مختلف در سراسر کشور کشت.

الگوبرداری از عدالت ایالات متحده در مورد ،ستان سعودی یا ایران، حتی برای دونالد ترامپ، ایده نسبتاً تکان دهنده ای است.

مراجع قضایی مجازات اعدام در این کشور عموما از اعدام دسته جمعی خودداری کرده اند. به گزارش مرکز اطلاع رس، مجازات اعدام، بزرگترین در 26 دسامبر 1862 رخ داد، پس از جنگ ایالات متحده و داکوتا، زم، که “،ت فدرال 38 نفر از اعضای قبیله داکوتا را در مینه سوتا به دار آویخت.”

آن رویداد شرم آور بیش از 150 سال پیش بود، و استانداردهای نجابت مطمئناً از آن زمان تکامل یافته است. هر زمان و هر کجا که از آنها استفاده شود، اعدام های دسته جمعی زندگی را بی ارزش می کنند و برای ،، که اعدام می شوند و همچنین ،، که آنها را اجرا می کنند، انس،ت زدایی می کنند.

بخش سوم طرح ترامپ برای تبدیل اعدام ها به تماشای تلویزیونی مست،م استفاده از ویدئوهایی از اعدام های واقعی است.

«حداقل در یک مورد در اوا، سال گذشته…» رولینگ استون گزارش می دهد، «ترامپ به طور خصوصی درباره امکان ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ویدیویی پر زرق و برق و با حمایت ،ت که با احیای روش های اعدام فدرال (مانند جوخه تیر) همراه باشد، فکر کرد. در چشم انداز ترامپ، این ویدئوها شامل فیلم هایی از این اعدام های جدید است، اگر نه از لحظات دقیق مرگ.

رولینگ استون می افزاید که این اولین بار نیست که ترامپ به سودمندی ،ت برای انتشار ویدیوهای وحشتناک فکر می کند. زم، که او بر سر کار بود، درباره اینکه چگونه می توانند نقشی را ایفا کنند، صحبت می کرد در مق، با بحران مواد افیونی. او از دستیاران خواست تا فیلمی از “مردم در حال مرگ در گودال” و “جسدهایی که روی اجساد چیده شده اند” پیدا کنند تا “بچه ها را آنقدر بترسانند که هرگز در تمام زندگی خود به یک ماده مخدر دست نزنند.”

آنچه ترامپ درباره اعدام ها می گوید، عمق شیفتگی او را به چیزهای ،انه نشان می دهد. و آ،ین تفکر او درباره مجازات اعدام یادآور ظلمی است که اگر به دفتر بیضی بازگردانده شود.

در این میان، آنها باید رئیس جمهور بایدن را تشویق کنند تا تمام احکام اعدام فدرال را کاهش دهد و اطمینان حاصل کنند که قبل از انتخابات 2024 حکم اعدام را خالی می کند.




منبع: https://verdict.justia.com/2023/02/17/donald-t،p-wants-to-use-the-firing-squad-m،-executions-and-videos-to-turn-executions-into-reality-tv