راهنمای وکیل برای پلتفرم


Threads – یک پیشنهاد جدید از Meta – اخیراً در قلمرو رسانه های اجتماعی منفجر شده است. با بیش از 100 میلیون کاربر در حال حاضر (و تعداد کاربران!)، Threads از ChatGPT پیشی گرفته است. سریعترین پلتفرم آنلاین در حال رشد و به ،وان یک رقیب توییتر ظاهر شد.

همانطور که بسیاری از حقوقدانان می دانند، رسانه های اجتماعی پتانسیل بسیار زیادی را برای شرکت های حقوقی که به دنبال گسترش حضور خود در رسانه های اجتماعی هستند، فراهم می کند. در زیر توضیح خواهیم داد که Threads چگونه کار می کند و چگونه شرکت های حقوقی می توانند از این پیشنهاد جدید برای افزایش تأثیر آنلاین خود استفاده کنند.

Meta’s Threads چیست؟

Meta’s Threads در 5 ژوئیه 2023 راه اندازی شد و به کاربران اینستاگرام اجازه می داد به روزرس، های متن محور را به اشتراک بگذارند و با سایر کاربران ارتباط برقرار کنند.

این پلتفرم جدید شبیه توییتر به نظر می رسد، درست است؟ بنابراین، چه تفاوتی دارد؟

واضح ترین تفاوت محدودیت شخصیت ها است. در توییتر، پست های شما باید 280 کاراکتر یا کمتر داشته باشند، پس از آن باید نظرات متوالی را ارسال کنید. در Threads، محدودیت تا 500 کاراکتر افزایش می یابد.

حساب‌های Threads به حساب‌های اینستاگرام موجود کاربران نیز متصل می‌شوند (به ،وان مثال، اگر قبلاً یک حساب کاربری اینستاگرام دارید، نیازی به ایجاد یک حساب Threads جدید نیست)، در حالی که توییتر از کاربران جدید می‌خواهد که قبل از ارسال توییت‌ها یک حساب توییتر ایجاد کنند. برای این منظور، پیوستن به Threads آسان است – و حتی اگر شما یا شرکتتان قبلاً در اینستاگرام هستید، آسان تر است.

تفاوت های دیگر عبارتند از:

  • سیستم تأیید رایگان (کاربران مجبور نیستند برای وضعیت “تأیید شده” در Threads هزینه ای بپردازند)
  • بدون دیوار پرداخت (در توییتر، برای دسترسی به برخی ویژگی‌ها باید هزینه بپردازید)
  • ارسال محتوا (کاربران می توانند حدا،ر 10 ع، یا ویدیو را به پست های خود ضمیمه کنند، در حالی که کاربران توییتر به 4 مورد در هر پست محدود می شوند)
  • کشف محتوای پیشرفته (نه تنها محتوای افرادی را که دنبال می کنید می بینید، بلکه توصیه هایی در مورد محتوایی که ممکن است دوست داشته باشید نیز دریافت خواهید کرد)

به یاد داشته باشید که Threads در نسخه “اولیه” خود است، به این م،ی که احتمالاً ویژگی ها و تغییرات بیشتری در حال کار است.

Threads متا در مقابل توییتر

Threads در زمان جالبی از راه می رسد – ی،ی پس از اعلام ایلان ماسک، مالک توییتر حساب های رایگان محدود به خواندن 600 توییت در روز خواهد بود. این اعلامیه به دلیل نگر، های مداوم در مورد مالکیت توییتر و آینده این پلتفرم، پس از یک دوره پر فراز و نشیب برای اپلیکیشن میکروبلاگینگ صورت می گیرد.

توییتر موضوعات متا را مورد توجه قرار داده و توسط آن پاسخ داده است تهدید به طرح دعوی قضایی علیه متا برای سوء استفاده از اسرار تجاری و مالکیت م،وی. در حالی که ما هنوز نتیجه این دعوای قضایی احتمالی را نخواهیم دید، واضح است که محبوبیت برنامه جدید پرهای توییتر را به هم ریخته است.

چرا وکلا باید به موضوعات متا توجه داشته باشند

مانند هر پلتفرم یا ابزار رسانه اجتماعی در حال ظهور، گسترش حضور شرکت حقوقی شما در رسانه های اجتماعی می تواند به آموزش عمومی در مورد خدمات شما کمک کند و مشتریان را به سمت شرکت شما سوق دهد. با وجود مشتریان احتمالی بیشتر و بیشتر که به دنبال خدمات حقوقی آنلاین هستند، داشتن یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی می تواند به گسترش ارتباط شما با مشتریان کمک کند.

همچنین، پیشی گرفتن از همه چیز ضرری ندارد – با پیوستن به Threads اکنون (از طریق اینستاگرام)، می تو،د نام کاربری خود را ادعا کنید و اطمینان حاصل کنید که دیگران ابتدا به آن دسترسی ندارند (به خصوص اگر می خواهید شرکت خود را با دسته رقابتی تر بازاریابی کنید. ، به ،وان مثال، “[name of city]وکیل”). و اگر قبلاً در اینستاگرام هستید، می‌تو،د به راحتی نام کاربری و مشخصات پروفایل اینستاگرام خود را انتقال دهید تا نام کاربری شما در پلتفرم‌های مختلف ثابت بماند.

صرف نظر از اینکه آیا در نهایت از این پلتفرم استفاده می کنید یا چقدر، این مرحله ساده را سرمایه گذاری در استراتژی شبکه های اجتماعی آینده خود در نظر بگیرید.

وکیلی که از Meta Threads روی تلفن استفاده می کند

شروع با Meta’s Threads – برای وکلا

اگر در حال حاضر از اینستاگرام استفاده می کنید، می تو،د به راحتی با یک کلیک Threads را شروع کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد اینستاگرام شوید. از آنجا، می تو،د انتخاب کنید که مخاطبین اینستاگرام خود را دنبال کنید، حساب های دیگری را برای دنبال ، پیدا کنید، و شروع به ارسال موضوعات کنید!

وکلا برای چه چیزی می توانند از موضوعات متا استفاده کنند؟

مانند توییتر برای وکلا، Threads به وکلا فرصتی عالی برای ارتباط با متخصصان حقوقی همفکر و بازاریابی خدمات آنها ارائه می دهد. در این پلت فرم میکروبلاگینگ، وکلا می توانند:

  • حضور آنلاین شرکت خود را افزایش دهند.
  • از آ،ین اخبار حقوقی به روز باشید. و
  • با سایر متخصصان حقوقی ارتباط برقرار کنید و از آنها یاد بگیرید.

رسانه های اجتماعی و اخلاق برای وکلا

در حالی که همه انواع ،ب‌وکارها – از جمله شرکت‌های حقوقی – از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی سود می‌برند، وکلا نمی‌توانند تعهدات اخلاقی خود و ملاحظات منحصربه‌فرد مربوط به حضورشان در رسانه‌های اجتماعی را نادیده بگیرند.

ابتدا مطمئن شوید که موقعیت خود را با دقت انجام داده اید. شما باید فعالانه از پست ، هرگونه اطلاعاتی که دیگران می توانند آن را به ،وان مشاوره حقوقی تفسیر کنند خودداری کنید (یا ابتکار عمل برای اضافه ، یک سلب مسئولیت در نمایه عمومی یا موضوعات خود را به کار بگیرید و صریحاً بیان کنید که پست های شما نباید به ،وان مشاوره حقوقی تفسیر شود). هر ،ی را که با شما تماس می گیرد (اعم از مشتریان فعلی یا بالقوه) به کانال های من، برای سوالات حقوقی خود راهنمایی کنید. با انجام این کار، می تو،د به طور فعال از از دست دادن ارتباطات جلوگیری کنید و از درک نادرست مشتریان احتمالی از ماهیت رابطه خود جلوگیری کنید.

در نهایت – و این ناگفته نماند – چیزی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک نگذارید که می تواند تعهدات شما در مورد محرمانه بودن مشتری را نقض کند.

ایجاد یک خط مشی جامع رسانه های اجتماعی شرکت حقوقی می تواند به شرکت ها کمک کند تا انتظارات خود را در مورد استفاده مسئولانه از رسانه های اجتماعی ترسیم کنند. درباره ایجاد خط مشی رسانه اجتماعی شرکت حقوقی اینجا بیشتر بیاموزید.

نتیجه گیری در مورد موضوعات متا

آیا Threads چیز بزرگ بعدی برای استراتژی رسانه اجتماعی شرکت حقوقی شما است؟ با بیش از 100 میلیون مش، در کمتر از یک هفته از راه‌اندازی، به نظر می‌رسد این پلتفرم جدید رسانه اجتماعی آماده است تا دنیای رسانه‌های اجتماعی را تحت تأثیر طوفان قرار دهد و رقیب طول، مدت توییتر در میکروبلاگینگ باشد.

سرمایه گذاری در قلمرو رسانه های اجتماعی جدید می تواند ،ره آور باشد – به خصوص زم، که از قبل به اندازه کافی در بشقاب خود دارید! با این حال، پیوستن به پلتفرم‌های جدید رسانه‌های اجتماعی به تلاش کمی نیاز دارد و می‌تواند از نظر انتشار نام شرکت شما نتیجه دهد.

رسانه‌های اجتماعی فرصت‌های بی‌پای، برای انتشار محتوای مرتبط، جذاب و ارزشمند برای تبلیغات خدمات شرکت حقوقی شما فراهم می‌کنند. و با ایجاد شرکت خود در پلتفرم های جدید رسانه های اجتماعی، هرگز نمی د،د چه ،، را به شرکت خود جذب خواهید کرد.

با این حال، مانند هر پلتفرم رسانه های اجتماعی، مهم است که تعهدات خود را در قبال حرفه و مشتریان خود فراموش نکنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، ایجاد یک خط مشی رسانه اجتماعی شرکت حقوقی را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که تیم شما در رابطه با رفتار من، رسانه های اجتماعی در یک صفحه است.

به خاطر داشته باشید که Meta’s Threads است هنوز در اتحادیه اروپا در دسترس نیست، که دارای سیاست های نظارتی سختگیرانه ای است که Threads ممکن است هنوز آنها را رعایت نکرده باشد. و همانطور که در بالا ذکر شد، تهدید دعوای حقوقی قریب الوقوع بین توییتر و Threads می تواند پیامدهایی برای این پلتفرم داشته باشد.

در پایان روز، رسانه های اجتماعی منبع ارزشمندی برای وکلا هستند – اما یک وب سایت محکم در هسته استراتژی بازاریابی هر شرکتی قرار دارد. و با سازنده وب سایت Clio Grow، هرگز آسان تر نبود که ادعای دیجیتالی خود را با یک وب سایت حرفه ای و حرفه ای مطرح کنید.

ما این پست وبلاگ را در جولای 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

دسته بندی شده در: کلیو، بازاریابی


منبع: https://www.clio.com/blog/meta-threads-for-lawyers/