راهنمای Google Bard برای وکلا


وقتی صحبت از جستجوی آنلاین می شود، گوگل غالب است. اما، با ظهور ارائه‌های بیشتر هوش مصنوعی (AI)، طرز فکر ما در مورد جستجو و هوش مصنوعی در حال تغییر است. پخش کننده Google را در ،مت ربات چت هوش مصنوعی وارد کنید: گوگل بارد.

بنابراین، چه ارزش بالقوه ای را می توان در Google Bard برای وکلا یافت؟

در حالی که ما تازه شروع به کشف قابلیت‌های بارد کرده‌ایم، امکانات برای وکلا – از تحقیقات ساده گرفته تا بازاریابی شرکت حقوقی سطح بعدی – می‌تواند راهگشا باشد. در زیر، آنچه را که تاکنون در مورد Google Bard می‌د،م، از این که چگونه می‌تواند یک تغییر دهنده بازی برای صنعت حقوقی باشد، پوشش خواهیم داد.

Google Bard چیست؟

مانند ChatGPT، Google Bard یک چت ربات آزمایشی و محاوره ای مبتنی بر هوش مصنوعی است که به درخواست های متنی تولید شده توسط کاربر با پاسخ های متنی پاسخ می دهد. بارد از اطلاعات وب برای تولید راه حل استفاده می کند.

در حال حاضر، Bard در بیش از 180 کشور و منطقه (و به سه زبان ژاپنی، کره ای و ،یسی) در دسترس است. یادداشت های گوگل به تدریج در مناطق بیشتری پخش خواهد شد.

Google Bard در مقابل ChatGPT

لوگوی Bard روی صفحه گوشی، با G Bard روی دیوار پشت آن.

در حالی که آنها از نظر عملکردی مشابه هستند، مهم ترین تفاوت بین Google Bard و ChatGPT در جایی است که هر ربات چت منبع اطلاعات است. در حالی که ChatGPT اطلاعات خود را از حجم زیادی از منابع متنی دریافت می کند، Bard اطلاعات را از وب است،اج می کند.

چگونه از Google Bard استفاده می کنید؟

اگر شرایط خاصی را دارید (مانند داشتن یک حساب Google سازگار)، با استفاده از Bard ساده است.

بازدید کنید bard.google.com و با حساب گوگل خود وارد شوید. سپس، سوال یا درخواست خود را از طریق کادر متن ارسال کنید.

به ،وان مثال، می تو،د از Bard بخواهید که به شما در نوشتن یک شعار تجاری یا طرح کلی یک پست وبلاگ کمک کند.

توجه: هرچه درخواست‌های شما دقیق‌تر و محاوره‌ای‌تر باشند، احتمال اینکه نتایج مفیدی دریافت کنید بیشتر است.

چرا Google Bard یک تغییر دهنده بازی برای وکلا است؟

یک وکیل هنگام نوشیدن قهوه پشت میز خود از Google Bard روی تلفن خود استفاده می کند.

وقتی صحبت از استفاده از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی جستجوها می‌شود، بارد یک مزیت دارد زیرا پاسخ‌های خود را از وب می‌گیرد—بنابراین از اطلاعات به‌روز استفاده می‌کند.

برع،، از آنجایی که سایر ابزارهای هوش مصنوعی از ورودی داده‌ها است،اج می‌شوند، محدود به محدوده و دوره زم، اطلاعاتی هستند که به آنها داده می‌شود. به ،وان مثال، ChatGPT در حال حاضر دانش محدودی پس از سپتامبر 2021 دارد.

این محدودیت ها برای وکلایی که به دنبال اطلاعات، قو،ن و مقررات جاری هستند ایده آل نخواهد بود.

علاوه بر این، پتانسیل سوگیری یک ملاحظات اخلاقی کلیدی برای استفاده از هوش مصنوعی است. به ،وان مثال، اگر منابع داده ای که برای تولید پاسخ ها استفاده می شود، مغرضانه یا نادرست باشند، پاسخ ها نیز مغرضانه یا نادرست خواهند بود.

البته، تکیه بر داده‌های وب، دقت یا عاری از تعصب را تضمین نمی‌کند (در واقع، گوگل هشدار می دهد: «به پاسخ‌های بارد به‌،وان توصیه‌های پزشکی، حقوقی، مالی یا سایر مشاوره‌های حرفه‌ای تکیه نکنید.»)

بارگذاری …

در وبلاگ مش، شوید

گوگل بارد، هوش مصنوعی و بازاریابی شرکت حقوقی

Google Bard سوال جالب دیگری را برای شرکت های حقوقی مطرح می کند: آیا مصرف کنندگان می توانند از هوش مصنوعی برای یافتن وکلا استفاده کنند؟

جستجوهای اینترنتی در حال حاضر یک روش رایج برای یافتن وکلا است. به گفته کلیو گزارش روندهای حقوقی 2019بسیاری از مصرف کنندگان از منابع آنلاین برای یافتن وکلا استفاده می کنند که 17 درصد از موتور جستجوی آنلاین و 17 درصد از وب سایت وکیل بازدید می کنند.

ابزارهای هوش مصنوعی مبتنی بر وب می توانند جستجوهای مصرف کنندگان را یک قدم جلوتر ببرند. به ،وان مثال، آنها می توانند سؤالاتی مانند “کم هزینه ترین وکیل خانواده در مینه سوتا کیست؟” یا “کدام شرکت حقوقی در تاکوما، واشنگتن بیشتر وقت خود را صرف فعالیت های خیریه می کند؟”

در حالی که یک جستجوی معمولی وب لیستی از نتایج را ارائه می دهد که باید از طریق آن ها بررسی شود، Bard وب سایت ها را می ،د، اطلاعات را مقایسه می کند، حجم زیادی از داده ها را خلاصه می کند و منابعی را برای دادن پاسخ های قوی و شخصی فراهم می کند.

این برای بازاریابی شرکت حقوقی چه م،ایی می تواند داشته باشد؟ اگر شرکت‌های حقوقی بازاریابی خود را برای برجسته شدن در جستجوهای هوش مصنوعی بهینه کنند، ممکن است برای مشتریان بالقوه بیشتر قابل مشاهده باشند.

اگرچه Bard هنوز جدید است (در واقع، هنوز برای کاربران مناطق جغرافیایی مانند کانادا در دسترس نیست)، زمان جالبی برای شروع بازی با ابزارها برای درک انواع جستجوهای Bard است (در صورت وجود). همچنین ممکن است این فرصت عالی برای در نظر گرفتن اینکه چگونه حضور آنلاین شما بر درک هوش مصنوعی از ،ب و کار و ارزش‌های شما تأثیر می‌گذارد، باشد—بنابراین می‌تو،د تنظیماتی را انجام دهید تا به روشی مثبت متمایز شوید.

و اگر شرکت حقوقی شما هنوز حضور آنلاین خود را ایجاد نکرده است، اکنون زمان آن است که استراتژیک فکر کنید. به ،وان مثال، با سازنده وب سایت کلیو گرو، می تو،د در عرض چند دقیقه یک وب سایت شرکت حقوقی حرفه ای و امن ایجاد کنید.

Google Bard برای وکلا: افکار نهایی

Google Bard این پتانسیل را دارد که حوزه‌ای از امکانات را برای شرکت‌های حقوقی باز کند – از کمک به وکلا برای ساده‌سازی تحقیقات مبتنی بر وب تا کمک به مشتریان بالقوه برای یافتن آسان‌تر شرکت‌های حقوقی آنلاین.

با این حال، مانند هر فناوری دیگری، شرکت‌های حقوقی باید قبل از پ، به طور انتقادی فکر کنند. همانطور که Bard در حال تکامل است، اکنون زمان آن است که شرکت‌های حقوقی این ابزار را در رادار خود قرار دهند، نحوه عملکرد آن را درک کنند و راه‌هایی را برای تقویت حضور آنلاین خود در نظر بگیرند تا آماده شوند. برای جستجوهای آینده مبتنی بر هوش مصنوعی.

می خواهید عمیق تر شیرجه بزنید؟ راهنمای جامع هوش مصنوعی ما را برای وکلا بخو،د.

ما این پست وبلاگ را در ژوئن 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: کلیو


منبع: https://www.clio.com/blog/google-bard-lawyers/