سانسور ناشنوایان CMT از جیسون آلدین نمی تواند تحمل کند – جاناتان تورلی


اسکرین شات یوتیوب

در زیر ستون من در تپه در مورد سانسور است جیسون آلدین تک آهنگآن را در یک شهر کوچک امتحان کنیدتوسط تلویزیون موسیقی کشور (CMT). م،عان اعتبار می گیرند برای کمپین لغو و، مانند CMT، به نظر می رسد نسبت به پیامدهای (و پاسخ) این سانسور ناشنوا باشد.

در اینجا ستون است:

خواننده موسیقی کانتری جیسون آلدین تک آهنگ موفق “Try That in a Small Town” را در این هفته دو جایزه ،ب کرد. در ج، کانتری رتبه اول را ،ب کرد و توسط تلویزیون موسیقی کشور (CMT) انتخاب شد.

با کنار گذاشتن تلاش CMT برای تبدیل شدن به Bud Light شبکه های موسیقی، تصمیم برای تسلیم شدن در برابر کمپین شدید لغو، کنار گذاشتن اصول آزادی هنری و آزادی بیان است.

این آهنگ به دلیل انتقاد از اعتراضات خشونت آمیز و اعمال جنایتکارانه مورد توجه بسیاری از گروه های چپ قرار گرفت. این آهنگ فرهنگ شهرهای کوچک را در مقابل فرهنگ شهرهای بزرگ قرار می دهد. آلدین می خواند:

«یک پلیس را رد کن، تف به صورتش
روی پرچم ضربه بزنید و آن را روشن کنید
آره، فکر میکنی سرسخت هستی

“خب، آن را در یک شهر کوچک امتحان کنید
ببینید چقدر در این جاده می‌روید.»

آلدین به توییتر برد برای هشدار دادن به طرفداران سانسور CMT.

“در 24 ساعت گذشته من متهم به انتشار یک آهنگ طرفدار لیچینگ (آهنگی که از ماه مه منتشر شده است) شده ام و این مقایسه با من (نقل مستقیم) از اعتراضات سراسری BLM راضی نبودم. این ارجاعات نه تنها بی ارزش هستند، بلکه خطرناک هستند.

هیچ شعری در آهنگ وجود ندارد که به نژاد اشاره کند یا به آن اشاره کند – و حتی یک کلیپ ویدیویی وجود ندارد که فیلم خبری واقعی نباشد – و در حالی که من می توانم سعی کنم و به دیگران احترام بگذارم تا تفسیر خود را از یک آهنگ همراه با موسیقی داشته باشند – این یکی از حد می رود.

طرفداران کنترل اسلحه نیز با اشاره به استفاده از اسلحه برای مق، با این مشکلات خشمگین شدند:

یک اسلحه گرفتم که پدربزرگم به من داد
آنها می گویند یک روز آنها را جمع آوری می کنند
خب، آن ل،تی ممکن است در شهر پرواز کند، موفق باشید.»

من مطمئناً می توانم درک کنم که چرا آن خطوط باعث اعتراض شد. صادقانه بگویم، من نیز آنها را آزاردهنده دیدم. با این حال، من همچنین بسیاری از اشعار ضد پلیس و گروه‌های تبهکار را آزاردهنده می‌دانم، اما با هر ت، برای سانسور چنین موسیقی‌هایی مخالفت می‌کنم.

این هنرمندان دیدگاه خود را نسبت به رویدادهای معاصر بیان می کنند. آهنگ‌های اعتراضی مدت‌هاست که نقش مهمی در گفت‌وگوی سیاسی ما بازی کرده‌اند.Yankee Doodle Dandy” به “جنگ.”

این مجا، تنها به برجسته ، چگونگی تلاش شرکت برای کنترل آنچه مردم می شنوند یا مصرف می کنند کمک می کند.

برای قرن‌ها، این ضرب المثل که می‌گوید «می‌تو، ، را به آب بیاوری، اما نمی‌تو، آن را بنوشی» هشداری بوده است برای ،، که به دنبال وادار ، دیگران به زندگی یا عمل به روش‌های خاصی هستند. امروز، این ضرب المثل به خوبی می تواند این باشد: «نمی تو، آنها را وادار کنی که باد لایت بنوشند، بستنی بن و جری بخورند یا در تارگت ،ید کنند».

ما شاهد افزایش جذاب سیاست مصرف هستیم زیرا مردم عادی مخالفت خود را از طریق ،ید و انتخاب های خود در بازار ابراز می کنند. این «دست نامرئی» آدام اسمیت در کار است، اما در سطح سیاسی. این روزها، به نظر می رسد که آن دست نامرئی انگشت وسط به سانسور شرکت ها و برنامه های اجتماعی می دهد.

شرکت‌ها مدت‌هاست که می‌دانند برنامه‌های اجتماعی و سیاسی آن‌ها در میان بسیاری از مصرف‌کنندگان محبوبیت نداشت. اما آنها قمار ،د که مصرف کنندگان پارک های موضوعی دیزنی یا بازی های NFL را تحریم نکنند. آنها مخاطب اسیر هستند – مردم می خواهند سوار Space Mountain شوند یا بازی ،س ها را تماشا کنند.

با این حال، زم، که محصولات قابل تعویض یا جایگزین وجود دارد، چنین نیست. Bud Light یک مثال است. این شرکت همچنان در سقوط آزاد با مشتریان پس از آن است Alissa Heinerscheid، معاون بازاریابی Bud Light، متعهد شد که شرکت‌های آبجو را تغییر دهد “شهرت نامن، و استقبال از فراگیری”. او فراتر از وحشیانه ترین رویاهایش موفق شد. پس از اینکه شرکت انتقال دیلان مولو،، فعال ترا،تی را جشن گرفت، مصرف کنندگان آبجو برندهای دیگر را انتخاب ،د.

برای بسیاری از مصرف کنندگان، این رد به همان اندازه در مورد فعالیت اجتماعی شرکتی به نظر می رسد که سیاست ترا،تی. هر بار که نوشیدنی‌های خشمگین به جای Bud Light مدلo Especial را انتخاب می‌کنند، احساس رضایت می‌کنند – یک تعقیب‌کننده سیاسی با آبجوشان. (Modelo اکنون Bud Light را به ،وان محبوب ترین برند آمریکا پشت سر گذاشته است.)

بن و جری گزارش شده است پس از جشن گرفتن 4 جولای با شرمساری ایالات متحده، 2 میلیارد دلار از دست داد زمین های “دزدیده شده” هند و خواستار بازگشت کوه راشمور. به نظر می رسد که همین پدیده با شرکت ها در حال انجام است مانند هدف، که پس از یک جنجال مشابه میلیاردها دلار از دست داده است.

CMT ممکن است به NFL نزدیکتر از Bud Light باشد. جایگزین های کمی برای شنوندگان موسیقی کانتری وجود دارد. با این حال، برخی از آنها وجود دارد، از YouTube گرفته تا ،ید مستقیم. به نظر می رسد دومی به ،وان آهنگ انتخاب بسیاری است به بالای نمودارها صعود کرد پس از سانسور CMT

برای بسیاری، CMT (که دفتر مرکزی آن در One Astor Plaza در شهر نیویورک است) نه تنها با فرهنگ شهر کوچک Aldean، بلکه با پایگاه مصرف کننده آن نیز ارتباطی ندارد.

از آنجایی که مصرف کنندگان برندهایی مانند باد لایت را م،ن می کنند و شرکت هایی مانند دیزنی کاهش قابل توجهی در سود تجربه می کنند، سهامداران ممکن است در مورد این تصمیمات با صدای بلند صحبت کنند. حتی اگر نسبت به آزادی بیان تعصب داشته باشند، وقتی صحبت از سود به میان می‌آید، تمایل دارند که عابد باشند.

بعید است که CMT به اندازه دیزنی سرکش باشد. در حالی که بسیاری از خانواده ها به دستور کار اجتماعی دیزنی اعتراض داشتند، اندازه شرکت به قدری بزرگ است و به اندازه کافی متنوع است که می تواند ضربه ای به بازار بخورد که ا،ر شرکت های دیگر را ش،ت دهد. CMT نه متنوع است و نه به همان اندازه عایق بندی شده است. به Bud Light نزدیکتر است. این موسیقی کانتری را می فروشد و مصرف کنندگان می توانند فروشگاه های دیگری را برای سلیقه خود پیدا کنند.

با کشیدن آهنگ، CMT برند خود را به سانسور گره زد، حتی اگر به طور موقت. چیزی که Bud Light نشان داد این بود که شرکت ها نمی توانند نیمه اقدامات ظریف را انجام دهند. اگر قرار است از یک «لحظه نور جوانه» اجتناب کند، باید چیزی بیش از «بد من» ارائه دهد.

جاناتان تورلی، استاد شاپیرو حقوق منافع عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2023/07/21/try-that-in-a-small-town-cmts-tone-deaf-censor،p-of-jason-aldean-cannot-stand/