سه شنبه، 18 آوریل 2023 – چقدر جذاب


ائتلاف ضد سقط جنین از دادگاه عالی می‌خواهد که محدودیت‌هایی را برای قرص‌های سقط جنین مجاز کند. گروه هایی که تاییدیه FDA داروی سقط جنین میفپریستون را به چالش می کشند، می گویند که قضات باید حکم دادگاه پایین تری را حفظ کنند که مردم را از دریافت آن از طریق پست منع کند. لارنس هرلی از رویترز دارد این گزارش. می تو،د به پرونده دسترسی داشته باشید در این لینک.

نوشته شده در 3:42 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«برنشتاین، قاضی دیوان عالی، به‌طور موقت برای درمان سلامت روان کناره‌گیری می‌کند»: آرپان لوبو از مطبوعات آزاد دیترویت دارد یک گزارش این دادگاه روز سه شنبه اعلام کرد: «ریچارد برنشتاین، قاضی دادگاه عالی میشیگان، به طور موقت از برخی وظایف دادگاه کناره گیری می کند، در حالی که به دنبال مراقبت های بهداشت رو، خارج از ایالت است».

نوشته شده در 3:39 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“درباره همه رسوایی های اخیر قضایی فدرال: قاضی توماس، قاضی کا،ماریک و قاضی نیومن، اوه من!” دیوید لات دارد این پست در سایت Substack “Original Jurisdiction” او.

نوشته شده در 3:34 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«رسوایی کلارنس توماس چیزی بیش از فساد است. مربوط به فقه ایشان است». استاد کوری رابین دارد این انشا آنلاین در مجله Politico.

نوشته شده در 3:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“Ginni the Moocher: Hi-de-hi-de-hi-de-hide هدایای میلیاردر در اظهارات افشای مالی.” گرگ اولیر دارد این پست در سایت Substack “PREVAIL” او.

نوشته شده در 3:27 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



” اظهارات قاضی جیمز سی هو در مورد قاضی توماس و قاضی کا،ماریک “: جاش بلکمن دارد این پست در «توطئه ولوخ».

نوشته شده در 3:20 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“تهدیدهای واقعی، آزادی بیان و فدرالیسم”: اریک سگال دارد این پست در “Dorf on Law”

نوشته شده در 15:18 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/18/#202572