شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران

برای جستجو و انتخاببهترین وکیل تهرانمی‌توانید به سایت کانون وکلا مراجعه کنید. علاوه براین خوب است با دیگران مشورت کنید و حتما به سراغ وکلایی بروید که در حیطه مربوط به پرونده شما خبره و با تجربه باشند. فراموش نکنید که سن یا جنسیت وکیل تاثیری در میزان موفقیت و تبحر او ندارد. آن‌چه که مهم است دانش، تجربه، تسلط به قانون و رویه قضایی و حسن خلق و مسئولیت‌پذیری است. شرایط وکلا بسیار شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری‌ های سخت انسان به هر پزشکی اعتماد نمیکند. در انتخاب بهترین وکیل تهران هم باید دقت زیادی وجود داشته باشد.

  • می‌شود فهمید که تمرکز وی بیشتر بر کدام پرونده‌هاست و چه قدر در کار خود تبحر دارد و آن را جدی می‌گیرد.
  • در مسائل کیفری حتما باید وکیلی به خدمت بگیرید که تجربه و تصحیلاتش در زمینه مسائل کیفری و جنایی باشد تا بتواند به صورت کامل وارد پرونده شده و بتواند به شما کمک نمایید.
  • مخاطبین می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر وکلا، از طریق طرح سوال حقوقی در سایت، تلفنی و سایر راه های ارتباطی آنلاین پرسش های خود را مطرح و از تجربیات و تخصص وکلا و کارشناسان مربوطه، استفاده نمایند.

وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد میشود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده میشوند. در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده‌ است که در همه دادگاه‌ ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود. هزینه حق الوکاله وکیل در تهران بسته به عنوان پرونده و روند و ارزش ملک ممکن است متفاوت باشد.

وکیل در توکیل

وکیل خانوادهفردی است که در امور اختلافی میان زوجین قبول وکالت می کند. بخشی از مشکلات خانواده ها یا زوجین ممکن است از طریق مشاوره وکیل خانواده تا حدودی مرتفع گردد. با این وجود بیشتر زوجین بدون طی مشورت حضوری با وکیل، خواستار متارکه می شوند. اگر نمی خواهید در موضوعات و اختلافات خانوادگی خودتان را درگیر کنید پس لطفاً همه امور دعاوی خانوادگی را به وکیل مورد اعتماد و با تجربه ما بسپارید تا او آنها را پیگیری نماید.

دعاوی کیفری شامل رابطه‌ی نامشروع، تجاوز، توهین و تهدید، خیانت در امانت، کلاهبرداری، قتل، مواد مخدر و …. یک نماینده ی حقوقی خوب با تیزهوشی شرایط پرونده را به نفع موکل خود تغییر می‌دهد. به یاد داشته باشید که بسیاری از افرادی که بدون مشورت با وکیل شکوائیه تنظیم می‌کنند دچار ضرر و زیان زیادی می‌شوند. یک وکیل ملکی در دعاوی مختلف ملکی مانند دعاوی موجر و مستاجر، تنظیم سند رسمی و … فعالیت می‌کند.

وکیل پایه یک و وکیل پایه دو هردو پروانه وکالت دارند اما پروانه وکالت آن‌ها با هم متفاوت است. در چنین شرایطی هم شاکی هم متهم می‌توانند وکیل داشته باشند. اما اگر متهم توانایی و بظاعت مالی کافی برای استخدام وکیل نداشته باشدمی‌تواند از دادگاه درخواست وکیل کند. در اینصورت اگر دادگاه تشخیص دهد که او توان مالی ندارد با بودجه دادگستری برایش وکیل تسخیری می‌گیرد.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران در امور طلاق زوجین

در اینصورت برای این افراد وکیل معاضدتی تعیین می‌شود تا حقوقشان تضییع نشود. به دلیل حفظ حقوق افراد و برقراری عدالت همه افرادی که در عسر و حرج هستند و توان برخورداری از وکیل را ندارند برایشان وکیل معاضدتی درنظر گرفته می‌شود تا دادرسی عادلانه باشد. برای داشتن وکیل معاضدتی فرد متقاضی باید از مقامات قضایی تقاضای وکیل کند. وکیل باید راستگو باشد، مسئولیت‌پذیر و متعهد باشد و تمام زوایای پرونده را با موکلش در میان بگذارد. اگر سختی یا گره یا مشکلی در روند رسیدگی وجود دارد حتما باید آن را با موکل خود به اشتراک بگذارد.

وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که با کسب مجوزهای قانونی برای امر وکالت شایستگی می یابد همچنین وکیل پایه یک ، وکیلی است که به مدرک پایه یک در کانون وکلای دادگستری نائل گردیده و سوگند یاد کرده امین موکل خود باشد و جز برای حق و عدالت و حقیقت نکوشد. اصولاً وکیل خوب در تهران باید امین و امانت‌دار موکل خود باشد. وکلای باتجربه باید به روز بوده و بر قوانین و مقررات جدید تسلط کامل داشته باشد. تا با ارائه بهترین راه‌ حل و پیشنهادات موکل را به حق خویش برساند. وکیل پایه یک دادگستری باید در اموری که به وی سپرده می‌شود.