شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران

مشاوره حقوقی تلفنی دارای محدودیت‌های زمانی و فیزیکی نیست و هر یک از متقاضیان خدمات حقوقی می‌توانند در هر لحظه با تماس تلفنی از وکلا و مشاورین مجرب مشاوره دریافت کنند. همچنین آن‌ها تنها می‌توانند در جرم‌های تعزیری که احکامی کمتر از 10 سال حبس دارد در دادگاه و محاکم کیفری شرکت کنند. در محاکم حقوقی نیز وکیل پایه دو فقط زمانی که بازخواسته، ارزشی کمتر از 500 میلیون ریال دارد اجازه حضور در پرونده را دارد. وکالت پایه دو دریافت می کردند و بعد از گذشت مدتی پروانه وکالت پایه یک می گرفتند اما این سیستم هم اکنون رد شده و قبول شدگان آزمون مشاوران قوه قضاییه هم بعد از قبولی و طی 18 ماه کارآموزی می توانند به عنوان وکیل پایه یک فعالیت کنند که البته به شرط قبولی در آزمون پایه یک است. وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود ، همچنین وکیل توانایی انجام و قبول کلیه پرونده های حقوقی و کیفری را دارد. همان طور که شما عزیزان هم می دانید و اطلاع دارید خانواده یکی از حساس ترین و مهم ترین و حیاتی ترن عناصر موجود در یک جامعه می باشد، قانون گذار در جهت حفظ و تکریم حریم خانواده قوانین ویژه و محکمی را تصویب نموده است.

  • وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند برای تمامی پرونده‌ها در هر شهری از کشور وکالت کرده و در کلیه محاکم حقوقی و کیفری در تمامی پرونده‌های مالی، چک، خانواده، جرائم اینترنتی، جرائم رایانه‌ای و حقوقی شرکت کرده و وکیل شرکت، فرد حقیقی یا حقوقی باشد.
  • امروزه بسیاری از افرادی که در مسائل حقوقی خود دچار مشکل می شوند، به دنبال یافتن بهترین وکیل دعاوی هستند.
  • 2- مسئول اداره حقوقی شرکت ایران دوچرخ (سهامی عام) از شرکتهای تابعه گروه بهمن.
  • از دیگر کمیسیون ها،کمیسیون ماده 77است که دعوای مربوط به باغ بودن یک ملک را مطرح می کند.وکیل شهرداریبه همه این نوع دعاوی آشنا است.

در این فرض با وجود شرایط لازم صرفنظر از اینکه ملک برای سکونت اجاره داده شده باشد. یا برای کسب و پیشه، مالک می تواند با مراجعه به دادگاه یا شورای حل اختلاف تقاضای تخلیه ید بنماید. در تعابیر عامیانه به دعوای تخلیه ید، تخلیه هم گفته می‌شود.

چگونه می توانیم یک وکیل متخصص پیدا کنیم؟

یکی از مهم ترین ویژگی بهترین وکیل دلسوز بودن وکیل و صداقت حسن شهرت وکیل می باشد. بنابراین، وکیلی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی به او اعتماد کنید و مطمئن شوید که وکیل از منافع شما محافظت کند. سرلوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح می باشد. در گروه وکلای یعقوبی معرفی وکیل بر اساس نوع پرونده انجام می شود. زیرا، وسعت پرونده های قضایی در محاکم به گونه ای است که یک وکیل نمی تواند در همه موضوعات تخصص و تبحر و مهم تر اینکه تجربه داشته باشد. گروه وکلای یعقوبی بر این نکته تاکید دارند که وکالت فردی را بپذیرند که حقی مشروع و قانونی برای وی متصور است در غیر اینصورت پرونده توسط وکیل پذیرفته نخواهد شد.

آقای مهدی ملکی

آنچه که در میزان حق الوکاله تاثیر می گذارد تجربه و تخصص وکیل پایه یک دادگستری می باشد. حق الوکاله شامل هزینه های مربوط به دادرسی، کارشناسی، ثبت درخواست و… نمی شود و موکل باید این هزینه ها را به صورت جدا پرداخت کند. وبسایت ایران وکیل با هدف تسهیل یافتن وکیل در سراسر ایران فعالیت خود را آغاز نمود. این وبسایت افتخار این را دارد که تا کنون افراد زیادی که به دنبال وکیل بودند توانسته اند از طریق این سایت با وکلای متخصص مشکل حقوقی خود را حل نمایند. به طور مثال زمانی که ما بیمار می‌شویم برای درمان خود نیاز به معالجه توسط دکتر داریم زیرا با خود درمانی عوارضی همچون مرگ می‌تواند نزدیک ما باشد.

و زوجین بدنبال وکیل طلاق به عنوان فرد مسلط بر قانون و عامل مراجعه جهت جدایی شان می روند. در مواردی اشخاص با نهاد ها و یا حتی سازمانی مشکل ملکی پیدا می کنند. یکی از مهم ترین و رایج ترین دعاوی در محاکم قضایی دعاوی مرتبط به املاک و مستغلات مانند مسکونی، تجاری و با اداری است. افرادی گمان میکنند که خود میتوانند در دعوی ملکی پرونده را پیش ببرند و احتیاجی به وکیل ندارند اما از انجایی که حوزه ی ملکی جای بحث زیادی دارد ممکن است به دلیل همین سهل انگاری کل سرمایه زندگی خود را از دست بدهند. مواد مخدر به موادی گفته می شود که دارای یک سری ترکیبات شیمیایی هستند که سیستم عصبی بدن انسان مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می ‌دهد و فرد به این مواد وابستگی پیدا می‌ کند.

در چنین حالتی مالک باوکیل تخصصی شهرداریتماس گرفته و از وی طلب راهنمایی و رفع مشکلات خود را خواهد نمود. گاه در میان خانواده مطرح می شود که زن و شوهر تحت هیچ شرایط نمی توانند با یکدیگر به تفاهم برسند. حتی گفتگو ، بحث و پادرمیانی والدین نیز نتوانسته آنان را به زندگی بازگرداند.

همچنین افزایش جمعیت و مشکلات اقتصادی باعث افزایش حجم دعاوی در دادگاه ها و مراجع قضایی و شبه قضایی شده است. بنابراین، وکیل باید تمام مواد قانونی و رویه محاکم و پیگیری پرونده های حقوقی و کیفری آشنا باشد. بهترین وکیل کسی است که علاوه بر تخصص و تجربه در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل را درگیر محاکم نکند. در این لیست بهترین وکلای تهران که در کارنامه کاریشان، سابقه دفاع از پرونده های مهم و جنجالی زیادی داشته، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز هستن و وکالت معروف ترین افراد و موکلین رو ‏در پرونده ها قبول کرده اند، معرفی شده اند. موسسه‌ی حقوقی تهران وکیلنیز می‌کوشد همواره تا با ارائه‌ی بهترین وکلای تهران به شما این روند را کوتاه تر کند و موجب شود تا هزینه‌های گزاف نپردازید و با اخذ هزینه‌ی مناسب و معرفی وکلای متبحر موسسه‌ی خود به شما به نتیجه‌ی مطلوب برسید.

اموال غیرمنقول به اموالی همچون خانه و یا زمین و … می گویند. با این وجود انتخاب بهترین وکیل تهران که به عنوان یک متخصص بتواند مشکلات شما را حل کند مستلزم به خاطر سپردن معیارهایی است که باعث تمایز یک وکیل از سایر وکلا و مشاوران حقوقی خواهد شد. وکلای طلاق در گروه وکلای حامیان عدالت با سال ها تجربه در زمینه حقوق خانواده و پرونده های ناشی از زوجیت خاصه طلاق، آماده ارائه مشاوره حقوقی وکیل برای طلاق توافقی و اقسام دیگر طلاق می باشند ضمن این که مجددا به اقتضای تجربه و شرافت شغلی تاکید می کنیم که طلاق اولین راه حل برای اختلافات خانوادگی نیست.

وكالت در دادگاه‌ها

یعنی هر چقدر که لازم باشد، برای بررسی ابعاد پرونده می توانید با وکیل در تهران مشورت داشته باشید. همچنین اصول اسناد و مدارک به صورت مستقیم به رویت وکیل می‌ سد و از این جهت احتمال اشتباه و خطا به شدت کاهش پیدا می‌ کند. مراجعه حضوری به وکیل تهران در بسیاری از دفاتر مستلزم پرداخت هزینه حق المشاوره می باشد. تحقیق در مورد اطلاعات، تهیه اسناد و اطلاعات، واسطه اختلافات و ارائه مشاوره حقوقی به مشتری در مورد حقوق قانونی آنها، فقط به برخی از مسئولیت ها بستگی به حوزه قانون دارد. مادامی که دعوای کیفری در جریان باشد، حضوروکیلدر دادرسی و محاکمات کاملا ضروری است و ممکن است موکل به دلایلی مختلف از جمله نداشتن بضاعت مالی و..

جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. کشاورز در دو دوره ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران را بر عهده داشت. همچنین در سال 1385 به سمت ریاست کانون وکلای مرکز منصوب شد. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسش‌های مردم، ثبت درخواست آن‌ها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم می‌آورد و این سوالات و درخواست‌ها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار می‌دهد تا به صلاحدید خود به این درخواست‌ها و سوالات پاسخ دهند.