قوانین جدید پیشنهادی در NSW، داشتن و پرورش حشیش در خانه را قانونی می کند – جنایت


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

جرقه زدن یک داور در حریم خصوصی اتاق نشیمن شما در کانبرا قانونی بوده است از 31 ژانویه 2020. و ،نان منطقه پایتخت استرالیا توانسته اند خود را رشد دهند شاهدانه در سه سال گذشته به طور قانونی در خانه نیز بکارید.

اما نکته خنده دار این است که هیچ ، هرگز به آن اشاره نمی کند.

در واقع، به نظر می‌رسد بسیاری از استرالیایی‌ها از تغییر قانون در مقر حکومت این کشور بی‌اطلاع هستند، و این به این دلیل است که هیچ آسیبی به بار نیاورده است، افزایشی در میزان جرم و جنایت مشاهده نکرده است و در عوض، به م،ای کمترین نیاز است. جرم انگاری عموم مردم

این پیامی است که حزب حشیش قانونی منتشر کرد، زم، که اخیراً در سه پارلمان ایالتی که در حال حاضر کرسی‌های مجلس علیا را اشغال کرده است، اعلام کرد که قو،نی را برای قانونی ، و تنظیم استفاده شخصی و داشتن حشیش وضع خواهد کرد.

قانونی ، Cannabis NSW MLC جرمی باکینگهام اعلام کرد که در حال تعلیق است اصلاحیه سوء استفاده و قاچاق مواد مخدر (مقررات استفاده شخصی بزرگسالان از شاهدانه) لایحه 2023 در 20 ژوئن، در حالی که همکارانش در ویکتوریا و استرالیای غربی همین کار را ،د.

و این امر گوش بسیاری را تیز کرد، نه تنها به این دلیل که داشتن یک MLC قانونی Cannabis در نیو ساوت و، و دو مورد در هر یک از ایالت های دیگر حمایت از چنین قو،نی را برجسته می کند، بلکه به این دلیل که اصلاحات ACT توسط یک ،ت کارگر-سبز تصویب شد، و حزب کارگر در هر یک از این ایالت ها قدرت دارد.

یک روند جه،

باکینگهام گفت: «این ایده ای است که زمان آن فرا رسیده است وکلای جنایی سیدنی. در نهایت، به نظر می‌رسد که ما از لفاظی‌های جنگ علیه مواد مخدر به سمت چیزی انس،‌تر، معقول‌تر و کاربردی‌تر حرکت می‌کنیم.»

Legalize Cannabis NSW MLC افزود: «بدون شک قانونی یا غیرقانونی‌سازی حشیش در تعداد فزاینده‌ای از حوزه‌های قضایی باعث ایجاد حس اجتناب‌ناپذیری شده است.

بیست و دو ایالت آمریکا و پایتخت واشنگتن دی سی اکنون کارخانه را قانونی کرده اند، مانند همه ملت ها را داشته باشند اروگوئه، کانادا، مالت و تایلند، در حالی که در آفریقای ج،ی و مکزیک، بالاترین دادگاه ها از حق شهروندان برای مصرف حشیش در خانه حمایت کرده اند.

اعتراض شدید جامعه در اینجا باعث شد تا ،ت ترنبول تولید و استفاده از حشیش دارویی را قانونی کند. در اکتبر 2016. و اگر چه مشکلات دسترسی در طول مسیر وجود داشته است، و مسئله آزمایش مواد مخدر کنار جاده ادامه می دهد، ،، که از این دارو استفاده می کنند فقط از آن سود می برند.

و باکینگهام تأکید کرد که «با قضاوت بر اساس علاقه شدید رسانه‌ای که با ارائه لوایح حشیش در سه ایالت در روز اول ایجاد شد، اکنون این احساس اجتناب‌ناپذیری غیرقابل شک است».

او افزود: «اکنون موضوع «اگر» نیست، بلکه «کی» است.

هیچ ، حتی متوجه نمی شود

همانطور که ،وان طول، قانون آتی نیوساوت و، توضیح می دهد، قو،ن پیشنهادی داشتن مقادیر کمی حشیش برای استفاده شخصی را برای بزرگسالان قانونی می کند، اجازه کشت در خانه را می دهد و شهروند، که دارای حشیش قانونی هستند مجاز به هدیه خواهند بود. یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

باکینگهام می گوید: «پیشنهاد ما ساده و قابل دستیابی است. ما به سادگی از حق رشد تا شش گیاه برای استفاده شخصی و به اشتراک گذاری در بین دوستان دفاع می کنیم. و او افزود که برخلاف سایر پیشنهادها، حزبش از ،ده فروشی یا دخالت ،ت و بوروکراتیک حمایت نمی کند.

بنابراین، همانطور که در حال حاضر در قلمرو پایتخت وجود دارد، فروش حشیش همچنان بر خلاف قانون خواهد بود و به همین ترتیب مردم در اختیار داشتن حدا،ر 50 گرم گیاه دارویی هستند، اما حشیش قانونی است. خواستار محدودیت رشد شش گیاه است، در حالی که در ACT، این حد دو تعیین شده است.

باکینگهام با تکرار سکوت عمومی و رسانه ها در مورد اصلاحات قانون حشیش که سه و نیم است که در حال اجراست، گفت: «طبق اصلاحات ما، افرادی که در زندگی خود حشیش ندارند، احتمالاً تفاوت بسیار کمی، اگر وجود داشته باشد، متوجه می شوند. سالها در پایتخت استرالیا

Legalize Cannabis MLC تصریح کرد: برای ما، این یک مسئله عدالت اجتماعی و سلامت است. بیایید از تظاهر دست برداریم و شروع به شناخت واقعیت کنیم – که جرم انگاری استفاده مسئولانه از بزرگسالان هیچ فایده ای برای ،ی ندارد و زمان پلیس را برای دستگیری مجرمان واقعی آزاد می کند.

یادگارهای گذشته

این نکته کلیدی بود که سیاستمداری که تغییر استفاده قانونی در ACT را دید، مایکل پترسون، نماینده حزب کارگر، در مجلس قانونگذاری ACT و حوزه انتخابیه محلی در اولین پیشنهاد قو،ن مطرح کرد. در سال 2018: جرم انگاری استفاده شخصی بزرگسالان از شاهدانه نتیجه مع، دارد.

پترسون در آن زمان به SCL گفت: «یکی از نگر،‌های اساسی من این است که افراد برای استفاده شخصی از مواد مخدر محکومیت کیفری بگیرند.

«محکومیت کیفری می تواند زندگی یک نفر را ،اب کند. می تواند فرصت های تحصیلی یک نفر را ،اب کند. می تواند فرصت های کاری یک نفر را ،اب کند. و می تواند توانایی افراد برای سفر به دور دنیا را از بین ببرد. و من فکر نمی کنم که این با عمل کشیدن مقدار کمی حشیش مطابقت داشته باشد.

در NSW، افسران پلیس این اختیار را داشته باشد که به شخص احتیاط کند مقدار کمی حشیش کشف شد. با این حال، در 12 ماه منتهی به دسامبر 2021، 57 درصد مواد مخدر دادرسی علیه افرادی بود که مقداری علف هرز روی آنها پیدا شده بود.

بخش 10 قانون سوء استفاده و قاچاق مواد مخدر 1985 (NSW) به ساختن ادامه می دهد داشتن مقادیر شخصی حشیش غیرقانونی در نیو ساوت و، و اگر بنا به صلاحدید یک افسر، به فردی اخطار داده نشود، ممکن است تا 2 سال زندان و/یا جریمه 5500 دلاری محکوم شود.

و الف گزارش ماه گذشته منتشر شد توسط اداره آمار و تحقیقات جنایی NSW دریافت که در طول 38 ماه منتهی به فوریه 2020، تنها 12 درصد از کل بزرگسالان بومی که حشیش در اختیار داشتند با احتیاط صادر شده است، در حالی که 44 درصد از همتایان غیر بومی آنها چنین بوده اند.

مراتع سبزتر در پیش است

قانونی ، شاهدانه کوئینزلند اولین حزب آن بود که در انتخابات آن ایالت در اکتبر 2020 شرکت کرد. تا مارس 2021، شعبه WA آن دو کرسی مجلس بالایی را در آنجا اشغال کرده بود. و حزب دو کرسی در مجلس را به دست آورد شورای قانونگذاری ویکتوریا نوامبر گذشته و یکی در این ایالت در ماه مارس.

و پیش از انتخابات فدرال سال گذشته، این احزاب ایالتی نیروهای پیوست با حزب HEMP، که برای دهه‌ها به صورت فدرال در مورد این موضوع فعالیت می‌کرد، و تلفیقی Legalize Cannabis Australia بین 2 تا 7 درصد از آرای سنا در همه حوزه‌های قضایی را به خود اختصاص داد.

اما فقط این افزایش حمایت جامعه نیست که این پیشنهاد را بسیار محتمل نشان می‌دهد، زیرا سبزها که اکنون تعداد بیشتری در همه پارلمان‌ها دارند، مدت‌هاست که برای مصرف قانونی و تنظیم‌شده حشیش بزرگسالان تلاش می‌کنند، همانطور که سیاستمداران مختلف حزب کارگر در چندین کشور تلاش کرده‌اند. حوزه های قضایی

باکینگهام در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا می‌تواند از استفاده قانونی برای بزرگسالان از حشیش در پارلمان نیوساوت و، برای حمایت از چنین قو،نی حمایت کند، باکینگهام گفت که او «بسیار مطمئن است» که می‌تواند.

کریس مینز، نخست وزیر NSW در ثبت است به ،وان یکی از حامیان جرم زدایی و حتی از حمایت عمومی ائتلاف نیز برخوردار بوده ایم.”

“،ت NSW در حال برنامه ریزی یک اج، سران مواد مخدر در سال آینده است، و ما امیدواریم که پیشنهاد متواضعانه ما یکی از اولین پیشنهاداتی باشد که هم توصیه می شود و هم به قانون تصویب می شود.”

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1340208