لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-وکیل خوب

اخذ پروانه وکالت اتفاقی دارای هزینه‌هایی است که باید به کانون محل طرح دعوا پرداخت و مجوز لازم صادر گردد. وکیل پایه یک دادگستری موظف است در متن وکالت نامه خود، کلیه موضوعات را به صورت صریح و کاملا واضح بازگو کند و موکل خود را از آن آگاه سازد. از جمله این موضوعات، می‌توان به حق‌الوکاله، نوع وکالت اعطا شده، حدود اختیارات وکیل در امر دادرسی و غیره اشاره کرد. داشتن شماره وکیل در تهران به شما کمک می‌کند وقتی قرار است قراردادی را عقد کنید با برقراری تماس از بندهای مختلف قرارداد و اصطلاحات مبهم حقوقی آن آگاه شوید و بفهمید با امضا پایین هر برگه‌ای متعهد به انجام چه تعهداتی می‌شوید. فراموش نکنید برای انتخاب یک وکیل خوب به سایت و مطبوعات اکتفا نکنید و حتما با مراجعه‌ی حضوری و در صورت امکان تحقیقات کافی وکیلی را برای مشورت در امور قانونی و حقوقی خود انتخاب کنید. دادگاه حقوقی، محاکم و مراجعی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کند.

  • پس کسب عنوان وکیل پایه یک دادگستری نیاز به گذراندن مراحلی به نسبت سخت دارد که البته بسیاری از وکلا با گذراندن دوره‌ای چند ساله موفق به اخذ پروانه شده و برخی دیگر نیز به دلیل مشقت فراوان این دوره‎ها عطای آن را به لقایش می‌بخشند.
  • یکی از مشخصه‌های مهم بهترین وکیل در تهران، دانش حقوقی و تسلط او به مسائل ثبتی مربوط به موضوع پرونده است.
  • کانون وکلا اولین، مهم ترین و اصلی ترین نهاد برای صدور مجوز وکالت و پروانه برای متقاضیان ساکن در ایران می باشد که شبیه به آن در تمام کشورهای دنیا وجود دارد.
  • بنیان وکلا دادحامی در نظر دارد با بروز رسانی در خدمات حقوقی کشور و ارتقاء خدمات وکالتی از سیستم سنتی به سبک نوین و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه این قبیل خدمات به اشخاص (اعم از حقیقی و حقوقی) کمک شایانی بنماید.
  • اما با تمهیدات انجام شده از سوی قوه قضاییه و دولت برخی از فارغ التحصیلان رشته حقوق، در آزمون‌های مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه شرکت می‌نمایند.

بهترین وکیل در دعاوی ملکی شخصی است که به قانون ثبت تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌هایی نظیر الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تخلیه، سرقفلی، تقسیم ترکه، مشارکت در ساخت و … پرونده‌هایی هستند که در حوزه ملکی قرار می‌گیرند. بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید. پرونده‌های ملکی که در بستر خانواده رخ می‌دهد نظیر املاک ورثه‌ای دارای پیچیدگی‌هایی هستند که می‌بایست به دست بهترین وکیل سپرده شوند. توقف عملیات اجرایی در این مورد ممکن است دارای موارد بسیار پیچیده ای می باشد و تایید آن تنها با نظر قاضی و براساس موارد مطروحه در پرونده می باشد . برای همین امر یک وکیل پایه یک دادگستری در دیوان عدالت اداری کمک شایانی در این رابطه می نماید و همین امر ممکن است تاثیر بسیار فراوانی در تایید دستور توقف عملیات اجرایی در دیوان داشته باشد.

بهترین وکیل کیفری در تهران

با مشاوره حقوقی با این مجموعه می‌توانید از بهترین وکلای حقوقی متناسب با موضوع پرونده خود بهره‌مند شوید. حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است.

ادامه ملکی

پیدا کردن بهترین وکلای تهران امروزه کار سختی است و شاید شما متوجه نشوید وکیلی که انتخاب کرده اید در موضوع مشکل شما تخصص دارد یا خیر. به همین دلیل پیدا کردن بهترین وکیل و وکیل متخصص بسیار کار سختی است. با این حال معمولا برخی از وکلای پایه یک دادگستری در یک یا چند حوزه دارای تخصص هستند و در آن زمینه تجربه و مهارت کافی را در گذر زمان کسب نموده اند. مثلا یک وکیل در حیطه دعاوی خانواده دارای تخصص و مهارت است و دیگر در حوزه چک و اسناد تجاری و برخی نیز در حیطه قرارداد‌ها یا شرکت‌ها دارای بیشترین تجربه و فعالیت هستند. در مجموع هیچ محدودیتی برای قبول وکالت از طرف وکلای پایه یک دادگستری در هیچ پرونده‌ای وجود ندارد، ولی شما برای انتخاب بهترین وکیل باید به دنبال وکیل پایه یکی باشید که در حیطه‌ای مشخص، دارای مهارت و تجربه و دانش بالاست.

سامانه حقوقی بنیاد وکلا، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین سایت‌های حقوقی کشور، این امکان را برای متقاضیان و مخاطبان خود فراهم آورده است تا به صورت کاملا تخصصی، مشاوره‌های حقوقی مربوط به کلیه دعاوی را به صورت وکیل آنلاین یا حضوری دریافت نمایند. سامانه مشاوره حقوقی بنیاد وکلا، این افتخار را دارد که با استفاده از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان و مشاوران مجرب و خبره و تحصیل کرده، پاسخگوی تمام ابهامات، سوالات، نگرانی‌ها مجله خبری وکیل و دغدغه‌های هموطنان، پیرامون کلیه دعاوی حقوقی و کیفری آن‌ها باشد. انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران در میان انبوهی از وکلا کار بسیار سختی است. به طور کلی می توان گفت که وکلای پایه یک دادگستری صلاحیت وکالت تمامی پرونده ها را دارند و در نوبه خود بهترین هستند، اما ما در این مقاله باید از میان آن ها 10 نفر را انتخاب کرده و به شما معرفی کنیم. در ادامه مقاله وکیل پایه یک دادگستری در تهران همراه ما در برترین وکیل باشید.