لیست 10 تا از بهترین وکیل در اصفهان ️️ آپدیت 1401

قانون مدنی در ماده ۱۱۷۴ برای هر یک از والدین بعد از طلاق،حق ملاقات طفلرا در نظر گرفته است. پدر و مادر در مورد زمان و مکان و جزئیات ملاقات طفل می توانند با یکدیگر توافق نمایند. اما در صورت عدم توافق طرفین، دادگاه خانواده می تواند با حکم عادلانه، جزئیات ملاقات فرزند را تعیین نماید. علاوه بر پدر و مادر، اجداد پدری و مادری نیز حق دارند نوادگان خود را ملاقات نمایند. حتی در مواردی که دادگاه ملاقات سایر بستگان به خصوص خواهر و برادر را برای طفل ضروری بداند، می تواند الزامات لازم را برای سرپرست کودک به منظور ملاقات افراد مذکور تعیین نماید.

  • مهدی علیجانی، با تسلط کامل بر تمامی دعاوی و مباحث قضایی، می‌تواند هنگام مواجه شما با هر نوع مسئله حقوقی یا کیفری، راهنمایتان باشد.
  • برای اثبات مالکیت در این موارد سند‌هایی در مراکز مربوطه تنظیم می‌شوند که دارای اعتبار قانونی هستند.
  • از این روی پس از یافتن وکیلی که نظرات خوبی گرفته است، باید به صورت تخصصی‌تر درباره او تحقیق کنید.
  • در قسمت های بالا در چند بخش به ویژگی ها و مشخصاتی که یک وکیل خوب در اصفهان باید داشته باشد، اشاره نمودیم.
  • مهدی علیجانی، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان؛ یکی از بهترین وکلای اصفهان و بهترین وکیل از نظر مردم میتواند به سوالات حقوقی شما عزیزان پاسخ دهد.

یک وکیل خوب میتواند بهترین استراتژی حقوقی را برای پیروزی در پرونده شما طرح ریزی کند و جان و مال و آبروی شما را حفظ کند. وکیل شخصی است که به موجب سندی مانند نامه اداری، وکالت نامه، سند رسمی کتبی یا حتی شفاهی (ارائه مدرک) از طرف شخص دیگری دارای اختیارات و وظایفی است و در حدود محدودیت های مشخص شده در سند مذکور می تواند از طرف موکل خود اقدام کند. مثلاً در وکالت تجاری، نماینده قانونی از موکل اجازه دارد مال مندرج در وکالتنامه را بفروشد و در صورت وجود وکالت، ثمن معامله یا همان مبلغ را از مال فروخته شده دریافت کند. از این رو می‌توانید در مورد مسائل قضاییتان از ایشان راهنمایی بگیرید یا آن که مسئولیت کامل مشکلتان را به بهترین وکیل دادگستری اصفهان بسپارید.

مهدی علیجانی به عنوان وکیل حقوقی و کیفری پس از سال‌ها مطالعه‌ی دانش قضایی، چندین سال پیاپی معلوماتش را مشاوره‌های حقوقی و دادگاه‌ها به اثبات رسانده است. وی پس از کسب تجربیات و افتخاراتی ارزشمند با رعایت اخلاق حرفه‌ای، به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری در نگاه مردم اصفهان شناخته شده است. ما به عنوان یک موسسه حقوقی، از میان وکلای پایه یک دادگستری این کلان شهر، مهدی علیجانی را به عنوان بهترین وکیل اصفهان به شما معرفی می‌کنیم. البته شایان ذکر است بدانید برای اینکه بتوانید یک وکیل خوب در اصفهان با پایه یک پیدا کنید و در نهایت آن را برای کارهای حقوقی خود انتخاب نمایید.

مشاوره حقوقی با وکیل خوب

قطعاً برای همه مهم است که وکیلشان به بهترین شکل به آنها کمک کرده و نتیجه خوبی در دادگاه کسب کند. از دیگر نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما نباید تمبر مالیاتی بر روی وکالتنامه را بپردازید. چون به موجب ماده ۱۰۳ قانون مالیات‌های مستقیم این خود وکلا هستند که باید تمبر مالیاتی وکالتنامه را پرداخت کنند.

خدمات دفتر وکالت در اصفهان

اگر شما با هر کدام از وکلای این لیست همکاری و پرونده داشته اید حتما نظرات خود را در مورد نحوه کارشان برای ما بنویسید. وکالت مانند شغل‌های دیگر در جامعه امروزی نیازمند تجربه و کاملا تخصصی بحساب می‌آید. هر وکیل در زمینه خاص حقوقی تخصص دارد، مثلا برخی در زمینه ملک و املاک برخی در زمینه دعاویی خانوادگی و وکیل طلاق توافقی و برخی در زمینه دعاوی حقوقی تخصص داشته و ماهر هستند. براساس موارد گفته شده انتخاب وکیل کاری بس مشکل است که باید شناخت کافی از وکیل و زمینه کاری وی داشته باشیم.

اما برخی افراد حتی با کوچکترین مشکل حقوقی به کارشناس حقوقی مراجعه می کنند و از مزایای آن از جمله جلوگیری از اطاله دادرسی، پیگیری وکیل به جای موکل در مراجع قضایی و استفاده از راهکارهای قانونی مناسب برخوردار شوند. حضور وکیل خانواده اصفهان در پرونده های خانوادگی باعث تسریع امور – عدم حضور زوجین در جلسات می شود. تجربه نشان داده است که اکثر افراد به ویژه افراد دارای منزلت بالا پس از حضور در جلسات خانواده به دلیل درگیری های لفظی و تنش های عصبی از حضور در جلسات و عدم دریافت وکیل اظهار پشیمانی می‌کنند. زیرا حضور یک وکیل مجرب اغلب شما را از طرح موضوعات بی اساس باز می دارد.

در این مواقع زمانی که فرد احساس می کند تا دارای یک پرونده حساس و دشوار می باشد، بایستی یک وکیل پایه یک در اصفهان را پیدا کند. همچنین یک نکته حائز اهمیت این است که اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که وقت کافی برای انجام کارهای اداری خود را ندارید می توانید به وکیل خوب در اصفهان وکالت دهید. تا کارهای شما را شخصا در هر زمینه ای پیگیری نماید تا شما هم بتوانید وقت آزادتری داشته باشید. امروزه موسسات حقوقی معتبری هستند که به صورت آنلاین و تلفنی به افراد مشاوره ی حقوقی میدهند. برخی از زمینه های وکالت نیازمند مراجعه ی حضوری به وکیل است و وکیل باید شخصا در دادگاه حاضر شود و از موکل خود دفاع کند.

قرارداد وکالت یک قرارداد جایز است و به همین علت هر یک از طرفین آن می توانند در هر زمان که اراده کنند، آن را بهم زده و همکاری را قطع کنند. در این صورت اگر شرط خاصی در قرارداد درج نشده باشد، وکیل استحقاق دریافت حق الوکاله را تا آن میزان که کار انجام داده است دارد. البته گاهی ممکن است در وکالتنامه شرایط خاصی برای بهم زدن وکالت درج شود و به موجب آن وکیل مستحق حق الوکاله به صورت کامل شود. باید دقت نمود با این که ممکن است این امر منطقی باشد اما بهتر است در زمان تنظیم وکالتنامه در این خصوص با وکیل صحبت کرده و از شرایط اطمینان به دست آورید. • یک وکیل خوب لازم است که تسلط کاملی به قوانین حاکم بر کشور و امر حقوقی داشته باشد. از دیگر وظایفی که یک وکیل خوب دراد این است که باید در زمینه‌ی مشکل به وجود آمده برای موکلش تحقیقات قانونی انجام دهد تا بتواند راهکارهای بهتری برای حل آن پیدا کند.