لیست 10 تا از بهترین وکیل مشهد ️【آپدیت1401】-وکیل خوب

شرایط پرداخت شامل تسویه در پایان رای نهایی و یا پرداخت به صورت چند مرحله بدون ضمانت می باشد. کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.

  • سلام وعرض احترام جوادخداداده هستم بابیش از18 سال سابقه وکالت درامورمختلف حقوقی وکیفری ،وعلی الخصوص متخصص درپرونده های کیفری ومهاجرتی به سایرکشورهاوهمچنین متخصص درپرونده های مطروحه علیه ثبت احوال واخذتابعیت،خوشحال می شوم بتوانم درمسیرحرفه ای خودمشگل گشای مشکلات شماباشم .
  • قبل از هر چیزی باید بدانید که دعاوی حقوقی با تقدیم دادخواست به دادگاه شروع خواهند شد.
  • دعوی اجرت المثل دوران نامزدی 6.وکیل دعوی ارث 7.وکیل وصیت 8.وکیل انحصار ورثه 9.وکیل فسخ نکاح 10.
  • معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می‌گویند.

در ادامه مطالب یکی از موفق ترین وکلای پایه یک مشهد آقای حسینی مقدم را معرفی می نماییم. در این بخش از مقاله بهترین وکیل مشهد قصد داریم شما را با سید مجتبی علوی وکیل پایه یک دادگستری مشهد آشنا کنیم. وی داری مجله خبری وکیل مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و سابقه طولانی مدت در حرفه خود دارد. این وکیل با سابقه تا به امروز رضایت موکلان زیادی را جلب نموده و توانسته پرونده‌های زیادی را با موضوعات مختلف به نحو احسن حل کند.

دعاوی سازمان میراث فرهنگی

بر این اساس خواسته حقوقی شما باید به صورت آشکار در برگه چاپی دادخواست نوشته شود که می بایست جهت ارجاع به شعب به دفتر شعبه اول دادگستری مراجعه شود. اگر که پرونده مورد صلاحیت شوراهای حل اختلاف قرار بگیرد به شوراها ارجاع والا به محاکم حقوقی ارجاع داده می شود تا به دادخواست حقوقی مورد نظر، رسیدگی بشود. به محض ثبت پرونده مدیر دفتر دادگاه پرونده را به جهت تعیین وقت رسیدگی به نظر دادگاه می فرستد. اهمیت داشتن وکیل دادگستری در پرونده های قضایی بر کسی پوشیده نیست و مهم تر انتخاب وکیل پایه یک خوب و متخصص برای موضوع پرونده می باشد که به حل بهتر مشکل حقوقی کمک می نماید.

وکیل خانواده کیست؟

در ادامه همراه هم به بررسی ویژگی‌های بهترین وکیل می‌پردازیم تا بتوانید وکلای خوب را از دیگر وکلا تشخیص داده و برای حل مشکلات خود از آن‌ها استفاده کنید. یک وکیل با اطلاعات علمی بالای حقوقی و اشراف کامل به قوانین اگر فن بیان عالی نداشته باشد و نتواند از دانشش به‌خوبی در دادگاه به نفع موکلش استفاده کند، وکیل موفقی نیست و دانشش دردی از موکلش دوا نمی‌کند. یک وکیل خوب باید بتواند باقدرت بیان و تکیه بر دانسته‌هایش و صحبت‌های درست دادگاه و قاضی را تحت تاثیر قرار داده و روند دادگاه را به سمت رسیدگی بهتر به پرونده و موفقیت خود و موکلش پیش ببرد. تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند. به جهت آغاز و شروع رسیدگی به پرونده کیفری لازم است که شاکی با مراجعه به دادسرای محل وقوع جرم ضمن تکمیل شکوائیه خود و پیوست کردن دلایل و مستندات خود به جهت اثبات ادعای خود و با پرداخت هزینه های دادرسی شکایت خود را به ثبت برساند. همچنین پس از ثبت شکایت موضوع شکایت به یکی از شعبه های بازپرسی ارجاع داده می‌شود و بازپرس با تعیین وقت قبلی و احضار طرفین دعوا اقدام به بررسی شکایت می‌ کند.

سرکار خانم زهرا عمادالاسلامی وکیل پایه دو دادگستری

دعاوی خانواده از دعاوی شایع در محاکم دادگستری هستند که قانونگذار هم نیز قوانین و قواعد مختلفی را پیرامون آن تصویب کرده است. با آخرین الحاقات و اصلاحات صورت گرفته در قوانین جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر قوانین و مقررات قانون مدنی در کتاب هفتم (ماده های 1034 لغایت 1157 ) و همچنین کتاب هشتم در ماده های 1158 لغایت 1194 و هکتاب نهم در ماده های قانونی 1195 لغایت 1206 به بحث ها و قوانین و قواعد مربوط به دعاوی خانوادگی پرداخته شده است. مجید شادمان دارای مدرک کارشناس ارشد بوده و به عنوان مدیر عامل موسسه حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در مشهد فعالیت می‌کند. وکیل مجید شادمان بیش از 15 سال در مؤسسه حقوقی و قضایی فعالیت داشته و به مدت 10 سال نیز به عنوان وکیل دادگستری مشغول فعالیت است. معصومه رضوی وکیل پایه یک دادگستری در امور و دعاوی خانواده خصوصا طلاق, نفقه , تمکین , استرداد جهزیه, الزام به ثبت ازدواج ,دارای ۱۶ سال سابقه وکالت هستند.