مدیر، حل اختلاف در PhonePe، بنگلور


P،nePe از کاندیداهای واجد شرایط برای پست مدیریت، حل و فصل اختلافات (دعوای حقوقی) دعوت می کند تا به دفتر بنگلور خود بپیوندند.

درباره P،nePe

P،nePe پلتفرم پیشرو پرداخت دیجیتال هند با بیش از 400 میلیون کاربر ثبت نام شده است. با استفاده از P،nePe، کاربران می توانند پول ارسال و دریافت کنند، کارت های تلفن همراه، DTH و دیتا را شارژ کنند، در فروشگاه ها پرداخت کنند، پرداخت های خدمات شهری را انجام دهند، طلا ب،ند و سرمایه گذاری کنند.

P،nePe در آگوست 2016 برای مشتریان فعال شد و اولین برنامه UPI غیربانکی بود که انتقال پول را به افراد و بازرگانان، شارژ مجدد و پرداخت قبض ارائه می کرد.

در سال 2017، P،nePe با راه اندازی طلای دیجیتال، به خدمات مالی ورود کرد و گزینه ای امن و راحت را برای ،ید طلای 24 عیار در پلتفرم خود به کاربران ارائه داد.

P،nePe از آن زمان تا کنون محصولات صندوق‌های متقابل و بیمه‌ای مانند صندوق‌های پس‌انداز مالیاتی، صندوق‌های نقدی، بیمه مسافرتی بین‌المللی، و Corona Care، محصول بیمه اختصاصی برای همه‌گیری COVID-19 را راه‌اندازی کرده است.

P،nePe پلتفرم Switch خود را در سال 2018 راه اندازی کرد و امروز مشتریانش می توانند بیش از 300 برنامه از جمله Ola، Myntra، IRCTC، Goibibo، RedBus، Oyo و غیره را مستقیماً از داخل برنامه تلفن همراه P،nePe سفارش دهند. P،nePe در بیش از 18 میلیون فروشگاه تجاری در 500 شهر در سراسر کشور پذیرفته شده است.

قو،ن و مسئولیتها

  1. برای راه اندازی یک عملکرد قوی، پیشگیرانه و موثر پیشگیری و حل و فصل دعاوی با علاقه مشتری در مرکز.
  2. برای راه اندازی یک عملکرد قوی IPR – ثبت علامت تجاری / حق چاپ، نظارت و حفاظت
  3. یک برنامه دسترسی حقوقی PAN هند برای حل و فصل مؤثر پرونده‌ها – مصرف‌کننده، مدنی و جنایی ایجاد کنید.
  4. بازرگان / شریک – بازیابی / مدیریت ادعا طبق قرارداد (پیش نویس اعلامیه ها / پاسخ به اشخاص ثالث)
  5. پشتیب، قانونی در صورت بازداشت/ بازداشت پلیس/ تشکیل پرونده FIR/ سایر کارکنان در زمین (پا در خیابان در سراسر کشور) – توانایی مشاوره در مورد استراتژی قانونی و اقدام برای حمایت در زمین برای حل و فصل به موقع قانونی.
  6. یک برنامه آموزشی و استراتژی پیشگیرانه را به منظور حل و فصل اختلافات قبل از تبدیل شدن به FIR، شکایت پلیس یا دعوا/پرونده ایجاد کنید.
  7. تقویت مجموعه ای من، از شرکت های حقوقی با حضور PAN India برای دعاوی قضایی، اطلاعیه و رسیدگی به شکایات.
  8. درخواست علامت تجاری، حق چاپ، طرح مخالفت، برنامه نظارت و ارزیابی شرکت IPR. اجرای دعوای تخلف مستقیماً یا از طریق دفاتر حقوقی، رسیدگی به کلیه امور دادگاه مستقیماً یا از طریق دفاتر حقوقی. هماهنگی و توجیه/بحث با وکلای خارجی یا شرکت های حقوقی، بررسی مطالب ارسالی، دادخواست ها، پاسخ ها و اسناد تهیه شده توسط وکلا. در مورد شرایط قرارداد شرکت حقوقی از جمله TAT، به روز رس، گزارش و غیره مذاکره کنید.
  9. ایجاد و نگهداری ردیاب دعاوی با Mgmt. داشبورد و گزارش برای یک نمای نقشه خطر دعوی قضایی در سراسر سازمان.
  10. پشتیب، از بخش منابع انس، برای رسیدگی به اختلافات/ادعاهای مربوط به کارکنان.
  11. ارائه مشاوره حقوقی متخصص و استراتژیک در مورد جنبه های مختلف ،ب و کار به مدیریت با پیشگیری از دعاوی حقوقی، حل موثر و مشتری مداری.
  • ارزیابی و سنجش ورودی‌ها و تأثیرات متعدد هر تصمیم یا مسیر اقدام، توانایی پیش‌بینی مسائل و برآورد ریسک‌ها به‌طور استراتژیک، و شناسایی راه‌حل‌های فعال که خطر دعوی قضایی را حذف یا کاهش می‌دهد.

معیارهای واجد شرایط بودن

  • کاندیدای ایده آل (ترجیحا از بنگلور):
  • حداقل مدرک تحصیلی: LL.B / LLM
  • حداقل 7 تا 10 سال تجربه پس از صلاحیت با ،یب من،ی از خود یا شرکت / عملکرد دادگاه و به ،وان مشاور حقوقی داخلی در بخش خدمات مالی، صنعت پرداخت (معرض حق در مدنی، داوری (داخلی و بین‌المللی)، حوزه‌های کیفری، و موارد نقض حقوق مالکیت م،وی.
  • مهارت های ارتباطی نوشتاری و سخنر، قوی داشته باشد. در تدوین اسناد حقوقی و تفسیر اساسنامه مهارت دارد.
  • متعهد و آماده برای کار تحت محدودیت/فشار.
  • آماده سفر با احساس فوریت و رویکرد برای رسیدگی به مسائل حقوقی.
  • توانایی تدوین استراتژی و اه، حقوقی، دانش و درک عالی از قو،ن و رویه های مدنی، کیفری و شرکتی
  • توانایی نشان داده شده برای ایجاد استراتژی های دفاعی یا فعالانه قانونی
  • به خوبی در نحوه عملکرد ،ب و کارها با زیرکی مالی مسلط است
  • درجه بالایی از اخلاق حرفه ای و صداقت، قضاوت عالی و مهارت های تحلیلی، و مهارت های بین فردی خوب

چگونه درخواست شود؟

علاقه مندان می توانند از طریق لینک درج شده در انتها اقدام کنند.

محل

بنگلور

برای درخواست اینجا را کلیک کنید.

Lawctopus به طور مرتب به سازمان ها کمک می کند تا کارآموزان و کارمندان را استخدام کنند. به JD ایمیل بزنید [email protected] برای طرح های رایگان و پولی


منبع: https://www.lawctopus.com/job-post-manager-dispute-resolution-p،nepe-،alore/