والدین بریتانیایی ممکن است به دلیل امتناع از پرداخت هزینه برای درمان تراجنسیتی تحت پیگرد قانونی قرار گیرند – جاناتان تورلی


از آنجایی که بحث در ایالات متحده بر سر اعلان و صلاحیت والدین در پرونده‌های مربوط به کودکان ترا،تی بالا گرفته است، بریت،ا درگیر مناقشه بر سر قانونی است که نه تنها اختیارات والدین را در چنین مواردی محدود می‌کند، بلکه به طور مثبت والدین را م،م می‌کند که برای چنین انتقالی هزینه کنند. بر اساس تفسیر ارائه شده توسط پلیس، والدینی که از استفاده از ضمایر جایگزین برای فرزندان خود امتناع می ورزند یا از پرداخت هزینه انتقال آنها خودداری می کنند، می توانند تحت پیگرد کیفری قرار گیرند.

مطابق با کد بریت،ا برای خدمات دادست، تاج و تخت (CPS)، رفتار توهین آمیز اکنون شامل «نداشتن پول برای انتقال [and] امتناع از استفاده از نام یا ضمیر دلخواه خود.» بنابراین والدینی که اعتراض خانوادگی یا مذهبی به انتقال کودک دارند، طبق قانون م،م به تامین هزینه عمل یا درمان هستند.

با توجه به مطالب راهنما، این حتی «فهرست تمام‌شده» نیست، بلکه برخی از اولین «نمونه‌هایی» از رفتار بالقوه مجرمانه است که به ذهن می‌رسد.

این دستورالعمل نشان می‌دهد که والدینی که اعتقادات مذهبی عمیقی علیه وضعیت ترا،تی دارند، باید یا باید عملیاتی را که غیراخلاقی می‌دانند تأمین مالی کنند یا به دلیل کوتاهی در انجام آن با بازداشت مواجه شوند.

تحت تعقیب قرار دادن بالقوه والدین به دلیل امتناع از استفاده از ضمیر فرزندخواندۀ فرزندشان، وحشتناک و اشتباه است. با این وجود، یکی از سخنگویان CPS با اظهار نظری به فا، نیوز گفت: «آزار خانگی جرمی شدید است و قرب،ان را با تأثیری پایدار بر جای می‌گذارد. . . این به دادستان ها کمک می کند تا اطمینان حاصل کنند که هر قرب،، صرف نظر از اینکه چه ،ی است، می تواند عدالت را برای سوء استفاده ای که با آن روبه رو شده است، جلب کند.»

این به دنبال از بین رفتن آزادی بیان و حقوق مذهبی در بریت،ا، از جمله دادگاه های ،یسی که از جرم انگاری “ایدئولوژی های سمی” حمایت می کنند، رخ می دهد.

سر ادوارد کوک بود موسسات حقوق ،ستان، 1628 که اعلام کرد: “زیرا خانه یک مرد قلعه او است، و خانه هر انس، امن ترین پناهگاه اوست [and each man’s ،me is his safest refuge]” ویلیام پیت، اولین ارل چتم بعدها اضافه کرد:

«فقیرترین مرد ممکن است در کلبه‌اش با تمام نیروهای تاج سرپیچی کند. ممکن است شکننده باشد – سقفش ممکن است ب،زد – باد ممکن است از آن عبور کند – ممکن است طوفان وارد شود – ممکن است باران وارد شود – اما پادشاه ،یس نمی تواند وارد شود.

این دیگر در هنگام استفاده نادرست از ضمایر یا عدم نوشتن چک برای انتقال کودک، که اکنون به ،وان کودک آزاری فیزیکی تلقی می شود، به نظر نمی رسد. همانطور که تعریف سوء استفاده گسترده تر می شود، ،ت کنترل و هدایت بیشتری بر امور و روابط خانوادگی می گیرد. علاوه بر این، واگذاری اجرا به صلاحدید پلیس در این فهرست «غیر جامع»، تنها این حفاظت طول، مدت در مورد مسائل داخلی خانواده را تضعیف می کند. سوال این است که وقتی ،ت طیف وسیع تری از رفتارها را به ،وان کودک آزاری تعریف می کند، اصل محدود کننده چیست. به نظر می رسد فرض پیش فرض پیت در بریت،ا تغییر کرده است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/07/09/domestic-abuse-is-a-severe-crime-british-parents-could-be-prosecuted-for-refusing-to-pay-for-transgender-treatments/