وکالت خصوصی و راه اندازی موسسه حقوقی خود


هنگام شروع یک حرفه حقوقی، یکی از اولین تصمیمات شما احتمالاً بسیار مهم خواهد بود – اینکه آیا به حرفه خصوصی بروید یا نه.

زندگی کاری وکلای دادگستری در دفاتر حقوق خصوصی به شدت با ،، که در داخل یا در بخش ،تی کار می کنند متفاوت است.

سوال این است که آیا مطب خصوصی برای شما من، خواهد بود؟

در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که قانون خصوصی چیست و همچنین ماهیت این شرکت ها را بررسی می کنیم. سپس نکاتی را برای ،، که به دنبال جهش هستند و شروع تمرین خصوصی خود را بررسی می کنیم.

حرفه خصوصی در وکالت چیست؟

دفتر حقوقی خصوصی یک شرکت حقوقی است که به ،وان یک تجارت در بخش خصوصی فعالیت می کند. این امر حقوق خصوصی را از کار برای یک نهاد ،تی متمایز می کند – به ،وان دادستان جنایی، م،ع عمومی یا هر وکیلی که برای یک سازمان ،تی کار می کند.

اصطلاح “کار خصوصی” نیز تمایزی را از مشاوران داخلی نشان می دهد که برای شرکت هایی کار می کنند که اساساً درگیر وکالت نیستند. هر شرکت بزرگی یک تیم حقوقی داخلی خواهد داشت، اما بسیاری از شرکت های کوچکتر نیز وکیل داخلی دارند.

یک دفتر وکالت خصوصی چگونه است؟

در حالی که ا،ریت قریب به اتفاق وکلا در دفتر خصوصی کار می کنند، تجربه یک وکیل خصوصی از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. هیچ روش جه، برای توصیف شرکت های خصوصی وجود ندارد، اما می توان گرایش هایی را بر اساس انواع مختلف شرکت ها مشاهده کرد.

یکی از عوامل بسیار مهم اندازه شرکت است. در بزرگترین شرکت ها با دفاتر متعدد، که معمولا به ،وان قانون بزرگ شرکت‌ها، برنامه‌های کاری فشرده و سهمیه‌های ساعت قابل پرداخت بالا همراه با حقوق اولیه بالا و اعتبار قابل توجهی هستند.

شرکت‌های کوچک و متوسط ​​ممکن است توازن بهتری بین کار و زندگی ارائه دهند، همراه با پتانسیل تطابق یا فراتر از درآمدهای Big Law در بلندمدت.

نکته دیگر فرصت پیشرفت در شرکت است. یک شرکت ساختار مشارکت یک ،صر کلیدی در اینجا است. ساختار مشارکت سنتی، وکلای ارشد را از داخل شرکت به سطح شریک ارتقا می‌دهد و به آنها حقوق مالکیت، سهام سود شرکت و توانایی مشارکت در تصمیم‌گیری شرکت را می‌دهد.

ساختارهای مشارکت احتمالی دیگری در بخش خصوصی وجود دارد. یک ساختار مشارکتی دو لایه شامل شرکای سهامی و غیر سهامی است.

در حالی که شرکای سهام مشابه شرکای سنتی هستند، شرکای غیر سهامی هیچ گونه منافع مالکیتی ندارند اما از اعتبار بیشتر بر،ب “شریک” برخوردار هستند و ممکن است برخی از ورودی های تصمیم گیری را داشته باشند.

شرکا همچنین ممکن است به ،وان شرکای ارشد یا مدیریتی تعیین شوند که ممکن است دارای مسئولیت های مدیریتی یا استراتژیک اضافی در شرکت باشند.

دو وکیل پشت پنجره مطب خصوصی خود صحبت می کنند.

علیرغم این کلیات، تصور نکنید که تنها بر اساس اندازه یا ساختار مشارکت، می د،د یک شرکت چگونه است. هر شرکت بزرگی می‌تواند ساعت‌های زیادی را طلب کند و فرهنگ کاری سمی داشته باشد، در حالی که سایرین می‌توانند به خوبی با شخصیت و سبک کاری شما مطابقت داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر، بیاموزید که واقعاً چگونه است کار در یک شرکت حقوقی.

حقوق وکلای خصوصی چقدر است؟

ا،ر وکلا در دفتر خصوصی کار می کنند و یکی از دلایل اصلی درک آن آسان است – وکلای خصوصی معمولاً بیشتر از وکلای بخش ،تی حقوق دریافت می کنند.

مطابق با آمار اداره کار ایالات متحده، متوسط ​​دستمزد ملی برای وکلا بیش از 163000 دلار است، اما این میانگین در صنعت بسیار متفاوت است. در حالی که میانگین حقوق وکلایی که در خدمات حقوقی کار می کنند بیش از 166000 دلار است، وکلایی که برای ،ت محلی، ایالتی یا فدرال کار می کنند میانگین دستمزدی از 103000 تا 152000 دلار دریافت می کنند.

دستمزدها نیز بسته به شریک بودن یا نبودن شما در شرکت و همچنین ساختار مالکیت شرکت بسیار متفاوت خواهد بود.

با توجه به فرصتی برای غرامت بالاتر، بسیاری از وکلا تصمیم می گیرند که به تنهایی در مطب خصوصی اقدام کنند. این وکلای کارآفرین چه چیزی باید بدانند؟

4 نکته برای شروع کار وکالت خصوصی خود

شروع یک قانون خصوصی می تواند برای بسیاری از وکلا در هر دو سطح پولی و احساسی بسیار مفید باشد. با این حال، بهتر است به یاد داشته باشید که راه اندازی یک شرکت پیاده روی در پارک نیست. اکنون شما نه تنها یک وکیل، بلکه یک صاحب ،ب و کار خواهید بود. برای این منظور، مهم است که مطمئن شوید که یک برنامه بازی محکم برای تمرین جدید خود دارید.

یک طرح تجاری جامع ایجاد کنید

اولین کار این است که یک برنامه داشته باشید – به طور خاص، یک طرح تجاری جامع برای مطب خصوصی شما. این طرح شامل اه، بلند مدت و استراتژی شما برای توسعه ،ب و کار خواهد بود. علاوه بر این، شما نیاز به یک بودجه شرکت حقوقی که شامل هزینه های برآورد شده و درآمد پیش بینی شده است.

شما توسعه تجاری استراتژی باید در مورد رشد شرکت شما و هموار ، راه برای موفقیت بلند مدت باشد. یکی از جنبه های این امر ایجاد روابط قوی با مشتریان فعلی شما است، زیرا آنها احتمالاً منبع ،ب و کار مستمر و ارجاع به مشتریان دیگر خواهند بود.

علاوه بر این، ایجاد شبکه با سایر وکلا و مشتریان بالقوه می تواند منبع درآمد عالی باشد. اقداماتی را برای جستجوی فعالانه ارجاعات و نظرات مثبت مشتری انجام دهید، به جای اینکه امیدوار باشید این موارد بدون زحمت به شما برسد.

بودجه خود را در نظر بگیرید

اگرچه بودجه بندی برای هر ،ب و کار کوچک ضروری است، اما اغلب در شرکت های حقوقی جدید نادیده گرفته می شود. در این جرم مقصر نباشید – با آن شروع کنید ایجاد بودجه برای تمرین جدید شما

هزینه های خود را با گنجاندن موارد ضروری مانند فضای اداری (مگر اینکه دفتر شما مجازی باشد)، سخت افزار، نرم افزار و پوشش تخلفات پیش بینی کنید. سپس درآمد خود را بر اساس نرخ صورتحساب، پایگاه مشتری و جریان درآمد پیش بینی کنید.

تامین مالی شرکت حقوقی

همچنین متعهد شوید که درآمد و هزینه های خود را پیگیری کنید تا در صورت نیاز اصلاحات دوره انجام شود. حقیقت تاسف بار این است که بسیاری از وکلا از این توصیه پیروی نمی کنند.

در کلیو گزارش روندهای حقوقی 2021، مشخص شد که 40٪ از وکلا فقط تا حدودی به ارقام درآمد و هزینه خود اطمینان دارند، در حالی که 20٪ کمی یا اصلاً مطمئن نبودند.

واضح است که آگاهی از بودجه برای بسیاری از متخصصان حقوقی یک حلقه ضعیف است.

متعهد شوید که به طور منظم درآمدها و هزینه های شرکت خود را از مراحل اولیه پیگیری کنید. از هر ابزار دیجیتالی که در این زمینه کمک می کند استفاده کنید، از جمله راه حل هایی مانند QuickBooks Online، تا شرکت شما بتواند از نظر مالی سالم بماند.

خدمات خود را بازاریابی کنید

بازاریابی برای هر شرکت حقوقی ضروری است، به ویژه برای شرکت های جدید. شکل بازاریابی از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت خواهد بود.

به ،وان مثال، آیا روی حفظ مشتریان فعلی خود متمرکز خواهید بود یا شبکه گسترده تری برای جذب مشتریان جدید ایجاد خواهید کرد؟ هنگام جستجو مشتریان جدید، ابتدا بازار هدف خود را تعیین کنید – انواع مشتری، که می خواهید جذب کنید. سپس کانال های بازاریابی خود را انتخاب کنید، مانند بازاریابی دیجیتال، حمایت مالی، یا حضور در رویداد.

بازاریابی دیجیتال شما همچنین می تواند به شکل تبلیغات رسانه های اجتماعی، ایمیل های بازاریابی یا مقالات وبلاگ باشد. از طریق مرکز بازاریابی دیجیتال ما بیشتر بیاموزید.

بودجه شرکت شما همچنین ملاحظات بازاریابی را مشخص می کند.

به ،وان مثال، آیا هزینه‌های پیش‌بینی‌شده را به تلاش‌های بازاریابی اختصاص می‌دهید یا روی شبکه‌سازی و تبلیغات دهان به دهان تمرکز خواهید کرد؟ این یکی از دلایل اصلی برای مجذوب شدن بودجه شماست.

ارائه خدمات استثنایی

این یک چیز است که مشتریان را به دست آورید – این یک چیز دیگر است که آن مشتریان را دوباره برگرد،د. نه تنها این، بلکه هدف شما باید این باشد که مشتریان فعلی به شما ارجاع دهند در یک کلیپ نسبتاً ثابت. به همین دلیل است که شرکت شما باید بر ارائه خدمات حقوقی استثنایی تمرکز کند.

برای ایجاد یک سرویس مشتری استثنایی، برای تبدیل شدن به یک مشتری تلاش کنید موسسه حقوقی مشتری محور.

رویه مشتری محور تأثیر را بر مشتریان و تجربه آنها به ،وان ملاحظات اولیه در هر تصمیم اصلی قرار می دهد. این بدان م،است که زندگی مشتریان را تا حد امکان آسان‌تر می‌کند، به روش‌هایی که کار را برای شرکت آسان‌تر می‌کند.

Clio می تواند به شما کمک کند تا تمرکز خود را بر تجربیات مثبت مشتری متمرکز کند. با پرداخت های کلیوبه ،وان مثال، مشتریان می توانند به راحتی صورتحساب های خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند در حالی که شرکت شما فرآیند جمع آوری خود را ساده می کند.

در همین حال، Clio برای مشتریان یک پورتال مشتری قانونی است که به مشتریان اجازه می دهد به طور ایمن با وکلای خود ارتباط برقرار کنند و به اسناد پرونده دسترسی داشته باشند، در حالی که ارتباطات رفت و برگشت مورد نیاز شما را به حداقل می رساند.

هنگام جستجو برای راه‌حل‌های فناوری قانونی، شرکت‌های جدید باید به گزینه‌های نرم‌افزاری نگاه کنند که نیازهای مختلفی را پوشش می‌دهند و به خوبی با سایر پلتفرم‌ها ادغام می‌شوند.

به گفته وکیل انفرادی برد آواکیان، کلیو همه تفاوت را ایجاد کرده است:

براد می‌گوید هرگز نمی‌توانستم تمرین انفرادی خودم را بدون کلیو راه‌اندازی کنم. “این چیزی است که شماره 1 را برای من امکان پذیر کرده است تا در نهایت جهش کنم.

نکات پای، در مورد حقوق خصوصی

یک حرفه حقوقی در یک دفتر حقوق خصوصی می تواند پاداشی باشد. تجربه شخصی شما بسته به اندازه شرکت، ساختار مشارکت آن و اینکه آیا برای شما من، فرهنگی است، متفاوت خواهد بود. اگر تصمیم به راه اندازی دفتر وکالت خصوصی خود دارید، مطمئن شوید که اردک های خود را با توجه به برنامه ریزی، بودجه بندی، بازاریابی و ارائه خدمات عالی به مشتری پشت سر هم داشته باشید.

برای مروری بر ملاحظات مربوط به شروع تمرین خود، و همچنین بینش ها و توصیه های مرتبط، Clio’s را بررسی کنید. راهنمای راه اندازی یک موسسه حقوقی.

ما این پست وبلاگ را در ژوئن 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: تجارت


منبع: https://www.clio.com/blog/private-law-practice/