وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان 09131800200 وکیل حقوقی در اصفهان

و خیالتون از بابت هزینه ها و تخصص وکیل راحت و تمرکزتون رو روی بقیه امور قرار دهید. دعاوی کیفری ( از جمله ضرب و جرح عمدی، تخریب عمدی ، کلاهبرداری و انتقال مال غیر، قصور پزشکی، توهین و تهدید، جرایم رایانه ای). لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه وکیل نوین با ایشان تماس گرفته اید تا وکیل پاسخگوی شما باشند. ایشان تا کنون بیش از ۵۰ دوره علمی، آموزشی برگذار کرده اند و به واسطه رشته تحصیلیشان بیشتر تمایل به قبول پرونده در گرایش کیفری من جمله؛ پرونده های قتل، آدم ربایی، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت و… را دارند. مشاهده تصاویری از نمونه آراء صادره که وکیل حسین یاوری وکالت آنها را بر عهده داشته است.ادامه نوشته… تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

  • مهدی علیجانی در بلاگ وکیل اصفهان مباحث حقوقی زیادی را به طور جامع و تخصصی بررسی کرده است که توسط تیم تحریریه نگارش می‌شوند.
  • در دعاوی خانواده به دلیل اختلاف بین افراد، وکیل مکلف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خود، صلح بین طرفین را نیز تضمین کند.
  • شعار ایشان همواره آن است که برای یک موضوع حقوقی، فقط یک راه حل وجود ندارد.
  • عنوان وکیل پایه یک اصفهان ، وجه تمایز خوبی برای تشخیص و شناخت وکلای کاربلد و متخصص از افراد بدون سابقه و تجربه در این زمینه است .
  • یک وکیل خبره در اصفهان وظیفه دارد تا با ارائه مشاوره تخصصی و دقیق در مورد پرونده به مراجعه کنندگان خود، آنها را از شرایط موجود آگاه سازد و در این موضوع کوتاهی نکند.
  • با توجه به تغییراتی که در قوانین و مقررات در حال انجام است، لازم است یک وکیل خوب همگام با قوانین و مقررات جدید پیش برود.

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخ کوتاه اما جامعی به شما خواهند داد. ولی در صورتی که از این طریق امکان رسیدگی به مشکلتان وجود نداشته باشد، آن‌ها مشاوره تلفنی یا حضوری را به شما پیشنهاد خواهند داد. در ادامه خدمات حقوقی مهدی علیجانی در این دو دسته‌ی کلی را، به صورت جزئی‌تر مورد بررسی قرار می‌دهیم. توانایی ارائه مشاوره در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری ، حضور در دادگاه و دفاع از موکل و ارانه مدارک و شواهد کافی ، جمع آوری و نگهداری از مستندات و … یکی دیگر از ویژگی ها وکیل خوب این است که تمام تلاش خود را برای کشف حقیقت به کار می گیرد و به قاضی کمک می کند تا ابهامات را برطرف کند و بهترین حکم را صادر نماید.

همانطور که میدانید برای انتخاب یک وکیل خوب باید به نکاتی توجه کرد. رعایت این نکات به شما کمک می کند تا با دانش و اطلاعات کامل، متخصص مناسب برای موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر در زمینه مسائل حقوقی دانشی ندارید، می توانید با کارشناسان حقوقی مشورت کنید و فردی را انتخاب کنید که در تسلط بر قوانین و داشتن تجربه کافی به شما کمک کند. برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که بر اساس قوانین جاری کشور وکلا در دسته بندی تخصصی قرار نمی گیرند و متاسفانه در نظام حقوقی ایران پروانه وکالت تخصصی نیز صادر نمی شود. مثلاً در ایران وکیل تخصصی در حوزه های ملکی، وکیل خانواده، وکیل وصول بدهی، وکیل کیفری، وکیل حقوقی شرکت ها، وکلای حقوق مالکیت معنوی و سایر موارد تخصصی نداریم. ضمن آن که یک وکیل پایه یک دادگستری قانوناً امکان ورود به تقریباً تمامی پرونده ها را دارد اما برخی از وکلا ترجیح می دهند بیشتر در حوزه های مشخصی فعالیت نمایند.

پاسخ به سوالات رایج افراد و مراجعین

دعاوی حقوقی ( ازجمله امور حسبی تحریر و تقسیم ترکه، مطالبه سهم الارث، مطالبه ثمن و اسناد تجاری ، ابطال قرارداد و وجه التزام سنگین و همچنین امور مرتبط قراردادها مانند الزام به انجام تعهدات قراردادی). دارای تجربه وکالت در دعاوی خانواده( از جمله طلاق توافقی، و کلیه امور مرتبط با دادگاه خانواده، محجورین و دایره سرپرستی). ایشان،علاوه بروکالت دادگستری،کارشناس رسمی دادگستری،دررشته تعیین نفقه زوجه بوده که تسلط ایشان دردعاوی خانواده(مهریه،نفقه،طلاق،حضانت،جهیزیه) رامحرزمیسازد.

تماس با ما

به شما هم توصیه می کنم حتما یه تماسی با ایشون داشته باشید باشد که مشکلتون ایشالا حل بشه. برای رزرو وکیل خوب شما می توانید به موسسات و دفاتر حقوقی معتبر مراجعه کنید و برای ملاقات وکیل متخصص وقت بگیرید و یا از طریق سایت ها موسسات متغیر را پیدا کنید و به صورت اینترنتی یا تلفنی وکیل رزرو کنید. اما قبل از هر چیز باید بتوانید مسئله ی حقوقی خود را خوب شرح دهید و مطمئن شوید که وکیل متخصص به شما معرفی می کنند. درمورد مسئله ی حقوقی خود به طور دقیق توضیح بدهید تا حیطه ی مسئله ی حقوقی شما مشخص شود. این خود وکیل می باشد که این حس اعتماد و اطمینان را در موکل ایجاد می نماید.

آقای علیجانی در زمینه پرونده های کیفری، جنایی، ملکی، خانواده، حقوقی و مدنی فعالیت می کنند. خدماتی که ایشان ارائه می دهند، مشاوره به روش های حضوری، تلفنی و آنلاین است به گونه ای که هر فردی با توجه به شرایط خود امکان مشاوره با ایشان را داشته باشد. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در اصفهان فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.

اتفاقا داشتن وکیل در کارهای حقوقی بسیار کمک کننده است و حتی می توانید با استفاده از وکیل پایه یک در اصفهان از وقوع بسیاری از اتفاقا جلوگیری نمایید. زیرا به هر حال شما در مسائل قانونی و حقوقی فردی ناشی محسوب می شوید و ممکن است کاری را انجام دهید که به ضرر شما باشد. یکی از وکلایی که اکثر کاربران به آن مراجعه می نمایند و می توان گفت نمونه متداول ترین وکلا در اصفهان می باشد، وکیل پایه یک دادگستری است. این نوع بهترین وکیل پایه یک در اصفهان اصولا از پس سخت ترین و دشوار ترین پرونده بر آمده است و حق را از آن موکل خود نموده است. اگر می خواهید بهترین وکیل پایه یک در اصفهان را پیدا نمایید، حتما به سابقه کاری او و مدت زمان فعالیتش توجه نمایید و آن را آنالیز کنید. یکی از مهم ترین و شاید می توان گفت اصلی ترین ویژگی ای که در وکیل خوب در اصفهان باید باشد، تجربه اوست.