وکیل پایه یک دادگستری در مشهد هاشم اندرزیان 09152055986-وکیل خوب

بابت تهیه این لیست از اسامی وکلای برتر مشهد به عنوان یک شهروند مشهدی از شما ممنونم. فقط احساس میکنم اسم برخی از وکیل های خوب مشهد را جا انداختید، شهر ما وکیل های خوب زیادی دارد. بدون تعیین داور و اعلام نظر وی صدور رای طلاق غیر قانونی است اما حضور موکل و شاهد ضرورتی نداشته و بقیه موارد مورد سوال با توجه به وکالت اعطائی کاملا قانونی است. چنانچه زوجین هر دو در مورد طلاق توافق داشته و در مورد نحوه جدایی و پرداخت حقوق زن و فرزندان به تفاهم برسند طلاق توافقی می باشد.

  • این وکیل باتجربه علاوه‌بر زبان فارسی، به زبان عربی نیز تسلط دارد و دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری است.
  • وکیل می تواند در پرونده های حقوقی و کیفری وکالت کند این پرونده ها به شرح زیر می باشد.
  • پس از تشکیل اتاق فکر و حل شدن پرونده تان توضیحات کاملی درباره پرونده به شما داده میشود.
  • مراجع غیرقضایی به دعاوی بین مردم با دولت رسیدگی می کنند و خارج از قوه قضاییه تشکیل می شوند، معمولا زیر مجموعه قوه مجریه هستند و متصدیان این دادگاه نیز قاضی نیستند، در حالی که مراجع قضایی زیر نظر قوه قضاییه تشکیل شده و به دعوا بین مردم رسیدگی می کنند و متصدیان آن نیز از قضات تشکیل شده است.

فاطمه حسنی تبار وکیل پایه یک دادگستری ایشان عضو رسمی کانون خراسان رضوی هستند. چنانچه دنبال وکیل طلاق در مشهد هستید تنها کافیست فرم ذیل را تکمیل کرده تا اطلاعات وکیل طلاق برای شما پیامک شود. دعوی اجرت المثل دوران نامزدی 6.وکیل دعوی ارث 7.وکیل وصیت 8.وکیل انحصار ورثه 9.وکیل فسخ نکاح 10. وکیل می تواند در پرونده های حقوقی و کیفری وکالت کند این پرونده ها به شرح زیر می باشد. در اینجا باید نکته‌ای را خدمتتان عرض کنم؛ شما در انتخاب وکیل خوب باید تنها به بررسی ویژگی‌هایی که در ادامه ذکر می‌کنم توجه کنید و بهتر است فیلتر اشتباهِ، جنسیت و سن را در انتخاب خود دخیل نکنید. چرا که در این حوزه جنسیت و سن تاثیری در عملکرد ندارد و چه‌ بسا یک وکیل جوان، بسیار پخته‌تر و حرفه‌ای‌تر از یک وکیل باتجربه عمل کند.

به صورت کلی مراجع رسیدگی به دعاوی در کشور به دو دسته قضایی و غیرقضایی تقسیم می شوند. مراجع غیرقضایی به دعاوی بین مردم با دولت رسیدگی می کنند و خارج از قوه قضاییه تشکیل می شوند، معمولا زیر مجموعه قوه مجریه هستند و متصدیان این دادگاه نیز قاضی نیستند، در حالی که مراجع قضایی زیر نظر قوه قضاییه تشکیل شده و به دعوا بین مردم رسیدگی می کنند و متصدیان آن نیز از قضات تشکیل شده است. از سوی دیگر، قانونگذار مراجع قضایی را به دو دسته مراجع قضایی حقوقی و مراجع قضایی کیفری تقسیم می کنند. بر این اساس طبق ماده 294 قانون آیین دادرسی کیفری این مراجع قضایی به چند دسته تقسیم می گردند که عبارتند از دادگاه کیفری یک، دادگاه کیفری دو، دادگاه انقلاب، دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه های نظامی که هریک صلاحیت رسیدگی به برخی پرونده ها را دارند.

وکیل در شهرکرد

می‌تواند کلیه دعاوی و در تمام مراحل آن حضورداشته باشد، اما وکیل پایه دو از حوزه فعالیت محدودتری برخوردار می‌باشد. بنابراین توصیه می‌شود برای امور کیفری و دادگاهی خود از یک وکیل دادگستری کمک بخواهید تا نتیجه موردنظر مجله خبری وکیل را دریافت نمایید. دارد کهوکیل دادگستری در مشهد در تمامی این حوزه ها می تواند راهنمای موکل باشد. یک پرونده ملکی بزرگ داشتم که وکلای با تجربه شما در مشهد برام حل کردند خیلی مچکر به همه دوستان شمارو معرفی کردم.

دعاوی حقوقی وقتی مطرح می شوند که انسان ها بخواهند به جهت جبران خسارات ناشی از نقض حقوق خود دعوای حقوقی را اقامه نمایند. امروزه در جامعه بزرگ ایرانی بخش انبوهی از دعاوی که در کشور مطرح می شوند در زمینه حقوقی می باشند. همچنین همان طور که می دانید مشکلات حقوقی ممکن است که برای همه اشخاص ایجاد شوند. اما زمانی که ما به تنهایی و بدون داشتن اطلاعات کافی و بدون مشورت با وکیل حقوقی وارد این پروسه شویم با مسائل و چالش های ناشناخته و پیچیده ای روبرو خواهیم شد که باعث خسارت های فراوانی می شوند.

رویه دادگاه خانواده در مورد طلاق توافقی:

2022 © تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای گروه وکیل نوین محفوظ است. ـ مدتی که زن در طلاق خلع می تواند به بذل رجوع کند در زمان عده است و همچنین در مقابل، مرد نیز می تواند فقط در مدت عده رجوع کند. یعنی هر دوی زوجین فقط تا پایان عده چنین فرصتی دارند و پس از آن، دیگر برای هیچ یک از آنها چنین حقی نیست.

مقالات سایت :

حال اگر در طلاق توافقی زوجه دختر ۵ ساله را به پدر بدهد و حضانت را از خود سلب کند، چنین سلب اختیاری، اعتبار ندارد. و در صورت پشیمانی در چنین حالتی می تواند حتی بعد از طلاق مجددا به دادگاه مراجعه نموده و طی دادخواستی حضانت فرزندان را درخواست نماید. در طلاق توافقی باید نسبت به مسائل مالی زوجه ( مهریه , نفقه , اجرت المثل , نحله و حق تصنیف دارایی) توافق نمود. همچنین نسبت به جهزیه , حضانت فرزندان , نفقه فرزندان , نحوه ملاقات فرزندان و وضعیت بارداری و باکره بودن زوجه توافق نمود. دادگاه هنگام صدور گواهی عدم امکان سازش باید اطمینان حاصل کند که زوجه باردار نیست و رویه قضایی در این مورد آن است که زوجه برای معاینه و صدور گواهی به پزشک مورد اعتماد ( معمولا پزشکی قانونی) معرفی می شود و یا آن که دادگاه بر مبنای اقرار زوجه به باردار نبودن مراتب را گواهی می کند.

مراجعه به وکیل حقوقی مشهد باعث می گردد که تا وکیل پایه یک دادگستری به پشتوانه توانایی علمی خویش و با بهره گیری از تجربه و سابقه کاری در طرح انواع دادخواست ها و دفاع از دعوای حقوقی، تمامی الزامات قانونی را مورد توجه قرار دهد و از این طریق نتیجه مطلب موکلین را تضمین نمائید. دادگاه های خانواده در سالهای اخیر با توجه به امار بالای طلاق به یکی از شلوغ ترین مراجع قضایی تبدیل شده است. جهت مراجعه به وکلای دعاوی خانواده از جمله طلاق، نفقه، مهریه، حضانت و ملاقات فرزند و … با شماره های داخل وبسایت تماس بگیرید.

ایشان قبلا در دانشگاه های زیادی تدریس داشته و هم اکنون دارد و علاوه بر کتب تالیفی مقالات زیادی هم نوشته است . گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین در کنار آرامش روانی و راهنمایی های عالی جهت حفظ آرامش از صفات بارز ایشان می باشد . جناب آقای حسین نجفی به عنوان یک وکیل حرفه ای در دعاوی مختلف آماده ارایه خدمات حقوقی به تمام ایرانیان ساکن مشهد می باشد همچنین ایشان حاضر به قبول دعاوی هموطنان در تمام استان های کشور هستند و هم اکنون در شهرهای دور و نزدیک وکالت میکنند . یکی از دعاوی مهم که نقش وکلای خانم در آن پررنگ‌تر به نظر می‌رسد، دعاوی خانواده است. زیرا بسیاری از زنان ترجیح می‌دهند در مورد موضوعات خانواده مطروحه در دادگاه، به وکیل خانم مراجعه کنند.

بر‌اساس قانون حضار جهت طلاق توافقی باید اقدام به اخذ حکم گواهی عدم امکان سازش از دادگاه نمود وسپس بر اساس این حکم نسبت به اجرای صیغه‌ی طلاق در دفترخانه اقدام نمود. اما بعضی افراد به این نظریه معتقدند که اگر فرض خود را بر قطعی بودن رأی بگذاریم، چنانچه زوجه از اجرا منصرف شود، با توجه به این امر که اجرای طلاق حق شرعی و قانونی مرد است، این حکم به صورت یک طرفه نیز قابل اجرا است. حتی اگر زن در دفتر ثبت طلاق حضور نیابد، دادگاه به جای او در محضر حاضر و دفتر را امضا می‌کند. در طلاق توافقی زن و شوهر باتوجه به شرایط و وضعیت خانوادگی خود به این نتیجه می‌رسند که دیگر نمی‌توانند با هم زندگی کنند و در مورد جدایی به توافق می‌رسند. بنابراین به طور مشترک در دادگاه خانواده حاضر می‌شوند و درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش برای اجرای صیغه‌ی طلاق توافقی را می‌نمایند.