وکیل پایه یک دادگستری شیراز 09178002693 بهترین وکیل پایه یک دادگستری شیراز

زیرا افراد ممکن است در امور مختلف مانند امضای قرارداد های کاری و تجاری، امضای اسناد مختلف، خانواده و همسر نیاز به یک وکیل خوب داشته باشد. اگر در شهر دوست داشتنی شیراز زندگی می کنید و به دلایل مختلف به یک وکیل خوب در شیراز نیازمند هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. خدماتی که ایشان ارائه می دهند مشاوره و قبول وکالت در پرونده های همچون طلاق، نفقه، استرداد جهیزیه، تنظیم لایحه و دادخواست، دعاوی ملکی و مالکیت، دعاوی موجر و مستاجر، سرقفلی، تخلیه، قتل، دیه، فوت در تصادفات رانندگی، سرقت، تهدید، مزاحمت تلفنی و … است. شما عزیزان ساکن شهرستان های استان فارس از جمله مرودشت، جهرم، فسا، آباده، صدرا، کازرون، اقلید، لار، نورآباد، داراب، فیروزآباد، لامرد، خنج، زرقان، نی ریز، خرامه، صفاشهر، سروستان، کوار و … حال اگر شما اهل شیراز میباشید و نیاز به بهترین وکیل در شیراز دارید تا گره از کار شما بگشاید پس پیشنهاد می‌شود تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و بهره‌مندی از بهترین وکیل در زمینه مشکل خود بی‌نصیب نمانید. تیم ما، با تخصص و تجربه خود توانسته پرونده‌های زیادی را در دعاوی مختلف حقوقی و کیفری به نتیجه مطلوب موکل برساند.

  • محمدعلی قزلباش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس، به شماره پروانه 4078 و با 9سال سابقه وکالت موفق در تمام دعاوی حقوقی کیفری خانواده و … می‌باشد.
  • تفاوت وکیل پایه یک در شیراز با وکیل پایه دو در شیراز چیست؟وکیل پایه یک دادگستری در شیراز با تجربه تر و حرفه ای تر از وکیل پایه دو است و در مسائل حقوقی و کیفری می تواند وکالت نماید، در حالی که وکیل پایه دو دادگستری در شیراز اختیارات محدودتری داشته و فقط در مسائل کیفری اجازه وکالت دارد.
  • وکلا باید بیان شفاهی داشته باشند ، از مهارت های ارتباطی کتبی خوبی برخوردار باشند و همچنین شنونده های خوبی باشند.

مواردی از جمله اختلافات خانوادگی، تصادف، طلاق، فحاشی، تهدید و … که شاید ساده به نظر برسند اما واقعیت این است که مسائل و قوانین حقوقی به هیچ عنوان ساده نیست و نیاز به مشاوره حقوقی از بهترین وکیل شیراز دارد. این دفتر وکالت در شیرازبرای تعداد زیادی از افراد که در پی خدمات حقوقی و قضایی در شیراز می باشند، انتخابی مطمئن و کم هزینه ای به شمار می آید؛ زیرا در موسسات حقوقی شیراز از بهترین وکیل شیراز و کارشناسان حقوقی خبره و با تجربه استفاده می شود.

تمامی خدمات این وب سایت دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. ازین پس برای ورود به سایت از رمز عبور وارد شده و شماره تلفن همراه بعنوان نام کاربری استفاده نمایید. پی جو – در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین نمایندگی محصولات ایزدین در شیراز بپردازیم پس از توضیحی مختصر درباره برند ایزدین فروشگاه های فعال در این زمینه را در شهر شیراز به شما معرفی می کنیم با ما همراه باشید. پی جو – در این مقاله قصد داریم درباره بهترین جراح آپاندیس در شیراز​ صحبت کنیم پس از توضیحی مختصر درباره آپاندیس بهترین پزشکان فعال در این زمینه را در شهر شیراز به شما معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

وکیل حقوقی کیست؟

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. آقای حامد اسکندری به عنوان بهترین وکیل شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود. از این رو بر آن شدیم تا در وبسایت وکیل شیراز که بانک اطلاعات وکلای شیراز می باشد؛ به معرفی بهترین وکیل در شیراز، مجرب ترین وکیل شیراز، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و … مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است. دارای شماره پروانه 3772 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.

بهترین وکیل اجرت المثل ایام زوجیت در شیراز

امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک وکیل مناسب برای پرونده های حقوقی تان یاری کرده باشیم. © کلیه حقوق این پایگاه متعلق به موسسه حقوقی دادآوران سرزمین پارسه میباشد. طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

پیدا کردن وکیل در شیراز کار سختی نمی‌باشد اما این‌که بهترین وکیل در زمینه مشکل خود را پیدا کنید کاری مشکل‌تر می‌باشد و نیاز می‌باشد که ویژگی و خصوصیات وکیل را در نظر گرفت. وکیل در شیراز – اغلب افراد وقتی به مشکلی بر می خورند تازه به داشتن یک وکیل فکر می کنند. در صورتی که در جهان مدرن امروزی داشتن یک وکیل امری اجتناب ناپذیر می باشد.

رزومه ایشان از وکلای جوان سامانه وکیل نوین ،دارای پروانه وکالت پایه یک و ۶سال تجربه وکالت هستند. قطعا تمامی افراد در طول زندگی خود لااقل یک بار درگیر مسائل حقوقی و کیفری شده اند و به سبب عدم مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری در شیراز معضلات بسیاری را پش سر گذاشته اند. مسائلی مانند طلاق، اختلافات خانوادگی، تهدید، تصادف، فحاشی و … که به ظاهر آسان به نظر می آیند ولی در حقیقت مسائل کیفری و حقوقی به هیچ صورت آسان نیست و احتیاج به مشاوره حقوقی از مجرب ترین وکیل شیراز behtarinvakileshiraz.ir دارد. در سامانه ی دادسان شما می توانید از تخصص وکلای فارس استفاده کرده و از بهترین وکیلی که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما متخصص است در فارس مشاوره بگیرید.