پنجشنبه، 2 فوریه 2023 – چقدر جذاب


فرهنگ لغو قانون بزرگ و دیگر چیزهای آشکارا جعلی که وجود ندارند. بازسازی ثروتمندترین شرکت‌های حقوقی آمریکا به ،وان قرب،ان فرهنگ بیداری تأثیر واقعی کاری که این شرکت‌ها در تمام روز، هر روز و هر روز شش دقیقه انجام می‌دهند را پنهان می‌کند. جی ویلیس دارد این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در 2:50 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“هیئت سنای ایالات متحده اولین رای گیری در مورد انتخاب های قضایی بایدن در سال 2023 را برگزار می کند.” نیت ریموند از رویترز دارد این گزارش.

و مدیسون آلدر و تیانا هدلی از قانون بلومبرگ گزارش می دهند که “قوه قضائیه بایدن بن بست را به ،وان اعضای هیئت قضایی در شار انتخاب می کند

نوشته شده در ساعت 12:40 توسط هوارد باشمن



“معرفی داستان های تایید: نه بعد از اینکه این همه راه را رانندگی کردم!” Ed Whelan یک سایت Substack جدید راه اندازی کرده است.داستان های تایید

نوشته شده در ساعت 12:13 توسط هوارد باشمن



“مشکل دست قدیمی”: استاد حقوق شیائو وانگ دارد این مقاله در شماره فعلی مرور قانون مینه سوتا.

چکیده مقاله اینگونه آغاز می شود: «مقام ارشد نوعی خاص از بازنشستگی برای قضات فدرال است».

نوشته شده در 9:57 توسط هوارد باشمن



استیضاح ،ی کراسنر از فیلادلفیا DA چقدر گران است؟ دنیس اونز و مدیسون مونتاگ از هریسبورگ، WHTM ABC 27 پنسیلو،ا این گزارش. طبق این مقاله، «درخواست حق دانستن نشان می‌دهد که حزب جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا تا کنون بیش از یک میلیون دلار هزینه کرده است که بیشتر آن را به شرکت حقوقی K&L Gates اختصاص داده است».

در اخبار مرتبط، امسال باید سال هیجان انگیزی برای مردم باشد کانون وکلای دادگستری حوزه سوم (وب سایت جدید اکنون فعال است)، که من با افتخار عضو هیئت مدیره آن هستم. رئیس جدید این سازمان است یک شریک در گروه استیناف در K&L Gates، در حالی که رئیس جمهور منتخب به ،وان ناظر واحد دعاوی فدرال در دفتر دادست، ناحیه فیلادلفیا کار می کند. اولین جلسه هیئت مدیره از راه دور ما در سال جدید امروز است.

نوشته شده در ساعت 9:42 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/02/#198142