کاشت مژه کاشت مژه دائم پیوند مژه علل ریزش مژه

متخصص زیبایی باید منطقه ای را انتخاب کند که نزدیک ترین جنس مو به مژه ها را دارد و با ایجاد برش های ظریف ردی از این جراحی به جای نگذارد تا به زیبایی موهای بیمار لطمه ای وارد نشود . البته بسیاری از افراد اکستنشن را با کاشت مژه اشتباه می گیرند در صورتی که این دو با هم کاملا متفاوت هستند در ادامه با هر دوی آنها آشنا می شوید. یکی از روش های نوین زیبایی چشمها و افزایش مژه کاشت است که به روش طبیعی دائم و موقت انجام می شود ، اگر شما هم برای انتخاب حساسیت خاصی دارید پس از سیر تا پیاز اکستشن را این بخش از پوست و موی نمناک بخوانید. به دلیل اینکه تارهای موی مصنوعی، به ساقه‌ مو چسبانده می‌شوند، آب وضو و غسل به پوست می‌رسد و مشکلی برای غسل و وضویتان پیش نمی‌آید. بهتر است برای اطمینان بیشتر از اینکه کاشت مژه نمازی است یا خیر به فتوای مرجع تقلیدتان مراجعه کنید.

این روش با در و جراحت همراه است و دوره‌ی بهبودی طولانی مدتی دارد. می‌توانید مدل و اندازه‌ی مژه‌هایتان را متناسب با چشم‌‌هایتان انتخاب کنید. اما دقت کنید که این روش در دراز مدت به دلیل فشاری که به پیاز مژه‌های طبیعی وارد می‌کند می‌تواند باعث ضعیف شدن و در نهایت ریزش آن‌‌ها بشود. اگر به دنبال روشی با قیمت به صرفه و کم دردسر هستید، اکستنشن مژه برای شما بهترین راه است. پس از اکستنشن مژه شما نباید از مواد آرایشی روی مژه‌های خود استفاده کنید، درواقع نیاز چندانی هم به آن نخواهید داشت. اگر مژه‌های کم‌پشت و کوتاهی داشته باشید، استفاده‌ی روزانه از مژه مصنوعی می‌تواند طاقت ‌فرسا و حوصله ‌بر باشد.

در این روش کاشت، یک خط از مژه (از جنس موی خود فرد یا موی مصنوعی) بین مژه‌های طبیعی فرد قرار می‌گیرند. بعضی افراد برای استفاده از مژه مصنوعی برای یک شب ترجیح می دهند از مژه های مصنوعی یکسره و یکبار مصرف که در اکثر فروشگاه های لوازم آرایشی موجود است، استفاده کنند. کاشت مژه فشار زیادی به پیاز مژه وارد می کند و ممکن است فرد مژه های خود را برای همیشه از دست بدهد. چون ریزش یکی دیگر از عوارض مهم گذاشتن مژه مصنوعی و کاشت مژه است. در ابتدای کاشت مژه ها ممکن است ترغیب شوید که به مژه ها دست بزنید یا آن ها را بکشید. اما اگر به آن ها زیاد دست بزنید ممکن است ریزش دائمی پیدا کنند.

در این روش ابتدا مژه‌هایی با نزدیک‌ترین جنس به جنس مژه‌های شما انتخاب می‌شوند. سپس با برش‌هایی بسیار ریز در نواحی مشخصی (نزدیک مژه‌های اصلی) در پلک بالا و پایین، کار گذاشته می‌شوند. در این روش، بسته به تراکم مژه‌های طبیعی شما، حدود ۵۰ تار مو برای هر چشم استفاده می‌شوند. از آن جایی که این روش پیچیدگی‌ها و ظرافت خاص خود را دارد، باید با استفاده از بیهوشی کامل یا موضعی و به دست متخصصان زیبایی انجام شود.

علاوه بر جلسه‌ی اولیه‌ی اکستنشن مژه، باید هر ۲ تا ۴ هفته یک‌بار هم ترمیم اکستنشن مژه انجام دهید. همچنین جلسه اول ممکن است بین ۲ ساعت زمان ببرد و جلسات ترمیمی می‌توانند یک ساعت طول بکشند. در واقع اکستنشن مژه دائمی امکان‌پذیر نیست و نیاز است چند هفته یک بار برای ترمیم مژه‌ها اقدام کنید. به طور طبیعی تعداد مژه‌هایی که برای شما استفاده می‌شوند به‌سلامت و طول مژه‌های طبیعی‌تان و شکل چشم‌هایتان بستگی دارد. در آن زمان افراد از اکستنشن مژه انتظاری بیشتر از افزایش طول و حالت فر مژه داشتند.

پس از جراحی ممکن است تا چند هفته تورم و کبودی ناحیه پلک را تجربه کنید. فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم. صورتتان را قبل از شروع اکستنشن نشویید تا مژه هایتان خشک باشد. به یاد داشته باشید هیچ چیزی ارزش از بین بردن سلامتی و زیبایی طبیعی ما را ندارد.

اگر شخصی بداند پوست حساسی دارد و ممکن است بعد از کاشت دچار حساسیت شود، بهتر است ابتدا دو عدد مژه بکارد و بعد از گذشت چند روز اگر دچار حساسیت شد آنها را بردارد و دیگر کاشت مژه انجام ندهد. تقریبا تمام خانم‌ها دوست دارند مژه‌هایی بلند و حالت‌دار داشته باشند و برای اینکه به اندازه مژه دلخواه خود برسند، راه‌های متفاوتی را می‌توانند امتحان کنند. به این دلیل که داشتن مژه‌های بلند و ضخیم می‌تواند حالت زیباتری به چشم‌ها و صورت ببخشد و این روزها مژه‌های بلند و زیبا، به بخشی از مد روز تبدیل شده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار