بازگرداندن قوانین کار کودکان غیرقابل توجیه است


و، کار فدرال، سه شرکت مک‌دونالد را به دلیل استخدام 305 کودک برای ساعات کاری بیش از حد مجاز و انجام کارهای ممنوعه توسط قانون برای کودکان کارگر، مانند کار ، در کوره‌های داغ، اجاق‌ها، و سرخ‌کن‌ها، 212754 دلار جریمه کرد. فرنچایزها در کنتاکی، ایندیانا، مریلند و اوهایو قرار دارند. این کودکان کارگر صرفاً آ،ین مورد در افزایش قابل توجه کار کودکان هستند. و، کار گزارش داد که از سال 2018، کودکان کار، از جمله مهاجران غیرقانونی، که به طور غیرقانونی توسط شرکت ها به کار گرفته شده اند، 69 درصد افزایش یافته است.

در میان صدها کودک کارگری، دو کودک 10 ساله وجود داشت که تا ساعت 2 صبح مشغول کار بودند. فرنچایزی که مالک مک‌دونالدز بود، دو کودکی که پیدا شدند، ادعا می‌کنند که بچه‌ها متعلق به یک مدیر شبانه هستند و برای کار در آنجا توسط فرنچایز شناخته شده یا تایید نشده‌اند.

برخی از ایالت ها استفاده از کار کودکان را پذیرفته اند. آرکانزاس، آیووا، نیوجرسی، نبراسکا، داکوتای ج،ی، میسوری، مینه‌سوتا، اوهایو، و ویسکانسین اخیرا قو،نی را تصویب کرده‌اند یا لوایحی در دست بررسی دارند که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا کودکان ،دسال را بدون مجوز کار استخدام کنند. این مشاغل به مشاغل اداری محدود نمی شوند، بلکه مکان های بالقوه خطرناکی مانند کارگاه های ساخت و ساز، کارخانه های بسته بندی گوشت و کارخانه های خودروسازی را در بر می گیرند.

کودک در حال کار با جعبه براق از دهه 1920برخی از قو،ن ایالتی جدید

آرکانزاس قبلاً لازم بود که والدین قبل از استخدام کارگر زیر 16 سال از ایالت اجازه بگیرند. فرماندار هاکبی سندرز امسال لایحه ای را امضا کرد که این ا،ام را لغو می کند. دفتر فرماندار این ا،ام مجوز را “بار خودسرانه ای بر دوش والدین برای گرفتن مجوز از ،ت برای یافتن شغل فرزندشان است.” لایحه آیووا به نوجوانان ،دسال اجازه می دهد ساعات بیشتری کار کنند، ،ات الکلی را تحت نظارت دو ناظر بزرگسال سرو کنند و در مکان هایی با خشکشویی صنعتی یا خنک کننده های گوشت کار کنند. موافقان این لایحه استدلال ،د که باید فرصت های کاری بیشتری برای نوجوانان فراهم شود. قانونگذاران مینه سوتا اقدام مشابهی را ارائه کرده اند که به کودکان اجازه می دهد در کارگاه های ساختم، کار کنند.

نیوجرسی ساعات کاری را برای کارگران 16 و 17 ساله از 40 به 50 ساعت افزایش داد و به افراد 14 و 15 ساله اجازه می دهد تا زم، که در مدرسه نیستند تا 40 ساعت کار کنند. اوهایو نیز با لایحه مشابهی که ساعات کار کودکان را افزایش می دهد، از این کار پیروی کرد.

فشارهای مالی نیازی به گسترش قو،ن کار کودکان ندارد

استدلال فرماندار هاکبی سندرز در مورد حقوق والدین نیز اشتباه است. والدین یا والدین بد زیادی وجود دارند که به قومیت بالقوه موقعیت فکر نمی کنند. به طور عینی، کودکان ده ساله نباید ساعت 2 بامداد در مک دونالد بیدار شوند، اما این اتفاق همچنان رخ داد زیرا والدین آنها مدیر شب مک دونالد بودند. رضایت والدین برای جلوگیری از استثمار بالقوه کودک کافی نیست، به خصوص اگر یکی از طرفینی باشد که به طور بالقوه برای آن تلاش می کند.

پیشنهاد آیووا برای اجازه دادن به نوجوانان برای سرو ،ات الکلی، زم، که آنها از نظر قانونی مجاز به نوشیدن الکل نیستند، به ویژه پوچ است. نوجوانان را نباید در اطراف بزرگسالان مست، به ویژه دختران نوجوان، که ممکن است توسط مردان شکارچی مورد آزار و اذیت قرار گیرند، راه داد. داشتن دو ناظر بزرگسال بی‌خطر نیست، زیرا بزرگسالان احتمالاً به جای تماشای یک کارمند، کارهای خود را انجام می‌دهند.

تعجب آور نیست که بسیاری از این تغییرات قانون کار کودکان پس از افزایش تورم در مسکن، غذا و سایر لوازم ضروری زندگی رخ می دهد. اما راه برون رفت از تورم، اجازه کار کودکان در کارخانه ها، کارگاه های ساختم، یا افزایش ساعت کاری نیست. جامعه موظف است از کودکان محافظت کند، نه استثمار آنها. زم، که همه چیز به اشتباه پیش می رود، قو،ن بیشتر مورد نیاز است. اگر جامعه فقط تا زم، که قیمت مواد غذایی بالا برود مایل به حمایت از کودکان باشد، در واقع ما ارزشی قائل نیستیم یا نمی خواهیم از کودکان محافظت کنیم. بله، ممکن است افزایش دستمزد برای کارگران بیشتر هزینه بیشتری داشته باشد، اما از نظر اخلاقی و راه حلی مبتنی بر بازار بهتر از استفاده از کودکان برای دور زدن افزایش دستمزد است.

آیا به وکیل کار نیاز دارم؟

اگر فکر می کنید که حقوق کار فرزندتان در محل کار نقض شده است، مشورت با یک وکیل کار می تواند مفید باشد. وکیل شما می تواند در مورد حقوق فرزندتان و همچنین قو،ن مختلفی که ممکن است در مورد وضعیت آنها اعمال شود، به شما توصیه کند.

اگرچه برخی از ایالت ها تلاش می کنند چنین حمایت هایی را لغو کنند، قو،ن فدرال سختگیرانه ای وجود دارد که در مورد کار کودکان اعمال می شود، از جمله قو،ن مربوط به تبعیض، آزار و اذیت، یا صدمات. علاوه بر این، از آنجایی که مجازات نقض قو،ن کار کودکان ممکن است شدید باشد، اگر کارفرما هستید، داشتن وکیلی که از منافع شما در دادگاه محافظت می کند ضروری است.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2023/05/22/turning-back-child-labor-laws-is-unjustified/