جمع بندی بیانیه پاییز انگلستان – مزایا و غرامت کارکنان


02 دسامبر 2022

مندلسون کوچولو


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

جرمی هانت، صدراعظم بریت،ا، این را تحویل داد بی،ه پاییز (برنامه مالی میان‌مدت) در 17 نوامبر 2022. این طرح بیان می‌کند که اولویت‌های ،ت «ثبات، رشد و خدمات عمومی» است و لحنی کاملاً متفاوت از «برنامه رشد» منتشر شده در سپتامبر، که وعده داده بود انجام شود، دارد. “رشد ماموریت اقتصادی مرکزی ،ت.”

همانطور که پیش بینی می شد، تأثیر این اعلامیه این است که (همانطور که هانت از قبل هشدار داده بود) همه باید کمی مالیات بیشتری بپردازند و بسیاری از تغییرات از طریق انجماد یا کاهش آستانه های مالیاتی به جای تغییرات در نرخ های سرفصل حاصل می شود.

سرفصل ها برای کارفرمایان و کارگران چیست؟

ما در زیر به برخی از نکات کلیدی بی،ه پاییز برای کارفرمایان و کارگران اشاره می کنیم. بسیاری از اقدامات قبل از اجرایی شدن نیاز به قانون گذاری از طریق لایحه مالی پاییز 2022 یا سایر قو،ن / ثانویه دارند.

کارگران

  • نرخ های اصلی مالیات بر درآمد بدون تغییر باقی می ماند

  • آستانه نرخ اضافی مالیات بر درآمد از آوریل 2023 از 150000 پوند به 125140 پوند کاهش می یابد.

  • سایر آستانه های مالیاتی در مالیات بر درآمد و مشارکت های بیمه ملی تا آوریل 2028 ثابت خواهند شد.

  • ،ت کاهش خواهد داد:
    – کمک هزینه سود سهام از 2000 پوند به 1000 پوند از آوریل 2023 و تا 500 پوند از آوریل 2024
    – میزان معافیت سالانه مالیات بر عایدی سرمایه از 12300 پوند تا 6000 پوند از آوریل 2023 و تا 3000 پوند از آوریل 2024

کارفرمایان

  • سطحی که کارفرمایان شروع به پرداخت NIC کارفرما برای کارمندان خود می کنند تا آوریل 2028 9100 پوند خواهد بود.

  • دستمزد ملی زندگی برای افراد 23 ساله و بالاتر از آوریل 2023 به 10.42 پوند در ساعت افزایش خواهد یافت.

  • سایر نرخ های حداقل دستمزد کشوری به شرح زیر افزایش می یابد:
    – سن 21-22 سال – افزایش 10.9٪ به 10.18 پوند در ساعت
    – سن 18 تا 20 سال – افزایش 9.7٪ به 7.49 پوند در ساعت
    – سن 16-17 سال – افزایش 9.7٪ به 5.28 پوند در ساعت
    – نرخ کارآموزی – افزایش 9.7٪ به 5.28 پوند در ساعت
    – نرخ جبران محل اقامت – افزایش 4.6٪ به 9.10 پوند در ساعت

  • از نظر مزایای اشتغال، ،ت نرخ‌هایی را برای مالیات خودروهای شرکتی تا آوریل 2028 تعیین می‌کند که به تشویق استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی ادامه می‌دهد.

دیگر

  • بی،ه پاییز در مورد لایحه حفظ شده اتحادیه اروپا (لغو و اصلاحات) بسیار اندک صحبت می کند و در واقع از ذکر نام این لایحه کوتاهی می کند. با این حال، می‌گوید که قو،ن حفظ شده اتحادیه اروپا را بررسی خواهد کرد تا تغییراتی را شناسایی کند که می‌تواند در سال آینده با بیشترین پتانسیل برای باز ، رشد در صنایع رشد کلیدی – فناوری دیجیتال، علوم زیستی، صنایع سبز، خدمات مالی، و تولید پیشرفته ایجاد شود. . بنابراین باید دید که آیا این لایحه به شکل فعلی و با ج، زم، فعلی خود ادامه می یابد یا خیر.

  • در کنار بی،ه پاییز، ،ت «پاسخ مشورتی در مورد Solvency II» را منتشر کرده است که به دنبال دور شدن از قو،ن اتحادیه اروپا است.

  • در مورد حقوق بازنشستگی – “قفل سه گانه” مستمری بازنشستگی ،تی حفظ خواهد شد، به طوری که حقوق بازنشستگی کشوری با تورم افزایش می یابد، مطابق با تعهد قبلی ،ت. علاوه بر این، کمک هزینه مادام العمر بازنشستگی تا 26 آوریل در 1073100 پوند ثابت باقی خواهد ماند.

  • بی،ه پاییز می‌گوید که ،ت تقریباً تمام اقداماتی را که در برنامه رشد وجود داشت مع، کرده است، اما در مورد هیچ‌یک از اقداماتی که با رنگ سبز در مقاله «کوکی بودجه بودجه» مشخص شده‌اند سکوت می‌کند یا تغییراتی را مشخص نمی‌کند. به نظر می رسد که این پیشنهادات همچنان ادامه دارد.

حالا چی؟

به نظر می رسد که سیاست های اعلام شده در آ،ین بودجه برای مدتی طول، تر باقی بماند و بازارها از زمان اعلام نسبتاً آرام باقی مانده اند. بنابراین، کارفرمایان اکنون باید برای اجرای هر پیشنهادی که بر آنها و نیروی کارشان تأثیر می گذارد، آماده شوند.

اثر خالص پیشنهادها این است که همه در چند سال آینده هزینه بیشتری خواهند پرداخت و بنابراین پول کمتری در جیب خود خواهند داشت. بحران هزینه های زندگی با سریع ترین نرخ خود در 41 سال گذشته در حال افزایش است و ،ت به دلیل ضربه زدن به خانوارهای با درآمد متوسط ​​مورد انتقاد قرار گرفته است. بنابراین، اگرچه حداقل دستمزدهای ملی در حال افزایش است، اما این پیشنهادات تنها به احتمال زیاد فشار بیشتری را بر کارفرمایان وارد می‌کند تا در عین حال بار مالی فزاینده‌ای را به دوش بکشند.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: استخدام و منابع انس، از ،ستان

بولتن قانون استخدام – اکتبر 2022

وکلای Wrigleys

در اولین مقاله خود در این ماه، ما در مورد پرونده اخیر دادگاه تجدید نظر استخدامی Mogane علیه بیمارستان های آموزشی برادفورد NHS Foundation Trust گزارش می دهیم که برخی از مشکلات را برجسته می کند.

ICO درباره راهنمایی های جدید برای کارفرمایان بریت،ا مشورت می کند

Withers LLP

دفتر کمیسر اطلاعات (“ICO”) کد شیوه های استخدامی فعلی خود را در سال 2011 منتشر کرد.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1257110