دومین دوره گواهینامه عدالت و حقوق آب و هوا توسط NLUD


NLU دهلی و دانشگاه SOAS لندن از ثبت نام برای ویرایش دوم دوره در مورد عدالت آب و هوا با ،وان “عدالت آب و هوا و قانون آب و هوا” که قرار است از 26 ژوئن تا 7 ژوئیه 2023 برگزار شود دعوت می کنند.

درباره دوره

دانشگاه ملی حقوق دهلی و مرکز توسعه و محیط زیست حقوقی (LEDC)، دانشگاه SOAS لندن، به طور مش، دومین دوره از دوره گواهی آنلاین دو هفته ای در مورد عدالت آب و هوا را ارائه می دهند.عدالت اقلیمی و قانون آب و هوا: دیدگاه های ج،-شمال از جانب 26 ژوئن – 7 ژوئیه 2023.

این دوره بر اساس همان الگویی خواهد بود که در نسخه اولیه دوره که سال گذشته ارائه شد دنبال شد. این دوره بر تقاطع بین عدالت آب و هوا و قانون و سیاست تغییر آب و هوا تمرکز خواهد کرد که حول درک عدالت مرتبط با برابری در داخل و بین کشورها است.

در این دوره کارشناس، از ج، جه، و شمال جه، گرد هم می آیند. این یک رویکرد آموزشی منحصر به فرد از ،یب سخنر، ها، تمرین های ک،ی، خودآموزی و کار دوره ای را به کار می گیرد. بحث های میزگرد و گفت،ای تعاملی با کارشناسان نیز بخشی جدایی ناپذیر از برنامه است.

مدرسه تابست، توسط شورای بریت،ایی که به طور مش، به NLU دهلی و دانشگاه SOAS لندن ارائه شده است، پشتیب، می شود.

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

برای کیست؟

مدرسه تابست، از برنامه های کاربردی دعوت می کند از داوطلبان دارای مدرک لیسانس در هر رشته، دانشجوی، که در حال حاضر در برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ثبت نام کرده اند و متخصصان کار می کنند. هیچ محدودیتی از نظر سن، ملیت و ،ت در فرآیند پذیرش وجود ندارد.

شهریه دوره

دوره به صورت آنلاین و رایگان ارائه می شود.

چگونه درخواست شود؟

درخواست ها فقط به صورت آنلاین پذیرفته می شوند و باید از طریق لینک داده شده در انتهای پست ارسال شوند. یک فراخوان دقیق برای درخواست در وب سایت NLU دهلی لینک زیر موجود است و به داوطلبان علاقه مند توصیه می شود قبل از درخواست به آن مراجعه کنند.

همچنین به کاندیداها توصیه می‌شود برای آ،ین به‌روزرس،‌ها، توییتر NLU دهلی (@NLUDofficial) و لینکدین را دنبال کنند.

درخواست باید حاوی مدارک زیر باشد:

1. رزومه مشروح.

2. نامه انگیزشی (حدا،ر 400 کلمه) که نشان می دهد چرا درخواست می دهید و چگونه این دوره در آینده مفید خواهد بود. اولویت با ،، است که علاقه نشان داده به موضوع موضوع دارند.

درخواست های ناقص و درخواست های دیرهنگام رد می شود.

مهلت درخواست

آ،ین تاریخ درخواست 15 می 2023 است (11:30 شب IST/ 7 بعدازظهر UTC+1).

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

برای وب سایت رسمی اینجا را کلیک کنید.


منبع: https://www.lawctopus.com/2nd-certificate-course-on-climate-justice-law-by-nlud/