راهنمای خریداران برای وکیل ثبت اختراع شما




روز شکرگزاری به خوانندگان Patently-O – جدید و قدیمی – مبارک! من از شما به خاطر این همه لطف، اعتماد و حمایت شما در این سالها سپاسگزارم. به من بگویید چگونه می توانم در آینده کمک کنم!

اگر در حال ،ید هدایای تعطیلات برای وکیل ثبت اختراع در زندگی خود هستید (یا شاید هم از خود لذت ببرید)، در اینجا چند ایده برای هدیه آورده شده است.

  1. خلاء خودکار: اگر ربات وکیوم ندارند. ای وای. هر شرکت حقوقی حق ثبت اختراع، تعدادی از این موارد را همیشه در دسترس خواهد داشت. را iRobot Roomba j7 یک گزینه عالی است
  2. دایسون ایروپ. این دستگاه فوق‌العاده خنک است و حالت دادن به مو را راحت می‌کند (TM). همچنین موضوع ده‌ها دعوای حقوقی نقض حق ثبت اختراع و علامت تجاری با دایسون است که بی‌امان به دنبال برندهای بی‌امان است. ضربه آف هنوز هم سودآور است زیرا این نوزاد $$$ قیمت دارد.
  3. پد و کاغذ. بسیاری از ما تمام روز با رایانه کار کنید و در صورت امکان آفلاین شدن مفید است. اما، جستجوی نوت بوک به صورت آنلاین بسیار مشکل است زیرا گوگل فکر می کند ما می خواهیم یک کامپیوتر ب،یم. را LEUCHTTURM1917 ساخت آلمان فناوری را با 251 صفحه شماره گذاری شده از کاغذ DOTTED برای رویاها، افکار و ایده های شما کاهش می دهد.
  4. هنر ثبت اختراع. من یک حق ثبت اختراع برادران رایت روی دیوار دفترم و همچنین چند محصول دارم که به محافظت از آنها در روز کمک کردم. تامین کنندگان زیادی از اینها وجود دارد. منم ازش ،یدم چاپ های ثبت اختراع من مانند بسیاری از چیزها، آمازون نیز تنوع زیادی دارد.
  5. لیوان بدون نشت: من با دوچرخه به سر کار می روم و بنابراین لیو، که نریزد مهم است. این لیوان قهوه Contigo بدون نشتی لیس می زند (و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی).
  6. وسایل چادر زدن: من هر سال یکی دو بار سفرهای کمپینگ انفرادی کوتاه انجام می دهم. اگرچه کمی سخت‌تر است، اما من زمستان را ترجیح می‌دهم زیرا معمولاً تنها انسان در جنگل در یک اردوگاه محبوب هستم. برای شروع به تج،ات زیادی نیاز ندارید: (1) چادر. (2) کیسه خواب. یکی از کلیدها داشتن یک پد خواب ضخیم خوب است. اینها توسط Therm-a-Rest، اما به نظر می رسد حق ثبت اختراع آنها منقضی شده است و بنابراین وجود دارد هزاران در بازار.
  7. درمان با نور قرمز: یکی دو سال پیش وقتی همسرم در یک کنفرانس نبود، یک دسته سرو و یک سونا در خانه ام سفارش دادم. من یک بخاری فنلاندی 220 ولت دارم و همچنین مجموعه ای از چراغ های قرمز برای درمان با نور قرمز دارم. من همه چیز را انجام دادم، اما شروع کار با چراغ قرمز ساده است که نشان داده شده است فواید زیادی برای سلامتی دارد. مجموعه من متعلق به یکی از دوستانم است که شرکت را اداره می کند فضای سونا. او لامپ های رشته ای هستند و بنابراین گرمای زیادی را نیز منتشر می کنند. بسیاری از نسخه های LED نیز موجود است.
  8. EMS: باشه – کاتالیست فیت فقط به نظر من فوق العاده باحال است از “تحریک عضلات الکتریکی” استفاده می کند تا به شما کمک کند تا ماهیچه های خود را بلند کنید و شوک دهید.
  9. سونی پلی استیشن ک،یک: این کنسول ک،یک با 20 بازی از اوا، دهه 1990، از جمله Final Fantasy 7 از قبل بارگذاری شده است.

من تنها چیزی را که به آن فکر می‌کردم کنار گذاشتم – یک دستگاه اسپرسوساز فانتزی. من معمولا اولین نفری هستم که در خانه ام می روم و چند دقیقه وقت می گذارم تا برای خودم قهوه اسپرسو درست کنم. اما، این کمی فرآیند است زیرا من از یک قابلمه اسپرسو ایتالیایی روی اجاق گاز استفاده می کنم – موکا پات. بعد از آن معمولا مقداری شیر بادام و مقداری پودر پروتئین اضافه می کنم. مردم در مورد دستگاه کوچک برویل چه فکر می کنند؟ خوب – پس از تماشای این ویدیو تمیز ، برویل، فرآیند من بسیار ساده تر، سریع تر و ارزان تر به نظر می رسد.





منبع: https://patentlyo.com/patent/2022/11/buyers-patent-attorney.html