راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ دیجی‌کالا مگ | behtarin-laptop

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ دیجی‌کالا مگ | behtarin-laptop

همچنین باید بدانید این رم DDR5 دارای باس ۴۸۰۰ مگاهرتز است و سرعت بسیار مناسبی راهنمای خرید لپ تاپ تا 15 میلیون دارد. گرافیک استفاده شده درون این لپ تاپ گیمینگ بالا رده Geforce RTX 4090 است. پردازنده i7 نسل دوازدهم با کد 12700H اینتل به عنوان قلب تپنده این محصول انتخاب شده که از ۲۴ مگابایت کش برخوردار است. همچنین از ۱۶ گیگابایت رم درون این محصول استفاده شده که برای یک محصول گیمینگ بیش از اندازه خواهد بود. قیمت این لپ تاپ گیمینگ حدودا ۷۵ میلیون تومان است و مشخصات بسیار جذابی دارد. پردازنده در نظر گرفته شده برای این محصول از سری Core i7 و مدل 12700H است.

  • این لپ تاپ با قیمت ۱۸۰۰ دلار، بهترین مدلی است که می‌توانید از این دستگاه دریافت کنید.
  • در زیر لپ تاپ، دو پایه لاستیکی ضخیم می‌بینیم که بدنه را با ارتفاع از سطح زمین قرار می‌دهد تا هوا بتواند جریان داشته باشد.
  • در صورت انتخاب یک لپ تاپ با پردازنده نسل دوازدهم اینتل یا سری ۶۰۰۰ از AMD حافظه رم DDR5 با سرعت ۴۸۰۰ تا ۵۲۰۰ مگاهرتز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

لپ تاپ به‌راحتی از تست‌های باتری موفق بیرون آمده است و حتی می‌تواند به‌صورت مداوم ۵ ساعت دوام داشته باشد. به‌طور کلی، لپ تاپ Asus ROG Strix Scar III یکی از برترین لپ تاپ‌های مخصوص بازی است که در چنین زمانی می‌توانید به سراغش بروید. این محصول یقینا یکی از جذاب‌ترین و البته گران‌ترین لپ تاپ‌های بازار است. رزولوشن آن Quad HD (۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل) بوده و پنل آن از نوع IPS است.

معرفی بهترین پردازنده‌ های موبایل 2021

اگر خیلی جا به جا نمی‌شود، لپ تاپ‌های گیمینگ بین 17 تا 18 اینچی می‌توانند بهترین انتخاب برای‌تان باشند. این محصولات علی‌رغم سنگین بودن، معمولا پردازنده‌های خوبی دارند و سیستم خنک کنندگی‌شان نیز عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌دهد. با این وجود همان‌طور که گفتیم، مشخصا حمل و نقل آن‌ها ساده نیست و بیشتر برای افرادی که موقعیت مکانی ثابتی دارند پیشنهاد می‌شوند. همینطور اینکه با توجه به سیستم خنک کننده قدرتمندی که لنوو در لپتاپ خود قرار داده، پردازنده گرافیکی این دستگاه وات کامل را دریافت خواهد کرد. به همین دلیل شما از لحاظ قدرت گرافیکی با دستگاه بسیار خوبی روبرو هستید. تمامی مدل‌های معرفی شده در بازه‌های قیمتی مختلف آورده شدند تا شما بتوانید با هر بودجه‌ای مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

بهترین لپ تاپ تا 70 میلیون

شما می‌توانید در آینده رم این دستگاه را ارتقاء داده تا بیشتر از آن استفاده کنید. با این حال از توانایی بسیار بالایی برخوردار بوده و تفاوت چندانی با نسل ۶ ندارد. البته این موضوع به این معنا نیست که سخت افزار Legion 5 Pro-DE ضعیف باشد.