سمینار ملی یک روزه NAAC توسط کالج حقوقی شانکارائو چاوان


یک سمینار ملی یک روزه تحت حمایت NAAC در مورد “فرمت اصلاح شده AQAR در آموزش حقوقی برای کالج ها” توسط کالج حقوقی شانکارائو چاوان، پونا برگزار می شود که قرار است در 15 دسامبر 2022 برگزار شود.

درباره کالج حقوقی شانکاراو چاوان

با هدف پرورش وکلای آینده با آرمان ها و ارزش های مورد نیاز برای ایفای نقش های سازنده برای ایجاد دنیایی بهتر، در سال 2003، دانشکده حقوق شانکارائو چاوان تاسیس شد.

موضوع

NAAC مک،سم و ​​فرآیند جدیدی را برای ارزیابی و اعتباربخشی با در نظر گرفتن تقاضاهای محلی و استانداردهای جه، مربوط به مؤسسات آموزش عالی درگیر در ارائه آموزش حقوقی معرفی کرده است. کتابچه راهنمای ویژه برای کالج های آموزش حقوقی (UG و PG) یک گام خوشایند است و برای چنین HEI مفید است که فعالیت های خاصی را که در دانشکده های حقوق در SSR و همچنین در IQAR انجام می شود برجسته کنند. همچنین اصول اصلی سیاست آموزشی جدید 2020 را برجسته می کند. HEI باید به خوبی از این تغییرات جدید و همچنین چالش های آینده آگاه باشند.

این سمینار عمدتاً بر دلایل، محتویات و انتظارات پشت معرفی کتابچه راهنمای مجزا برای کالج‌های آموزش حقوقی، آمادگی دانشگاه‌های عالی برای سیاست‌های آموزشی جدید، 2020، فرآیند یاددهی-یادگیری، پژوهش، و آموزش مبتنی بر مهارت، حقوق بالینی تمرکز می‌کند. آموزش، سیستم های ارزیابی کیفیت داخلی، ترویج و به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها و مشارکت دانشجویان در تضمین کیفیت، و غیره. در سمینار، تمرکز بر روی چگونگی مق، دانشگاه های عالی با این چالش ها، تدارکات مورد نیاز برای انجام این کار مشخص می شود. بخشی از HEI، نحوه تنظیم برنامه های مختلف برای حفظ و ارتقای کیفیت دانشجویان و غیره.

معیارهای واجد شرایط بودن

دانشکده ها از همه کالج ها و دانشگاه های حقوقی که مدارک تحصیلات تکمیلی و فوق لیسانس را در سراسر کشور ارائه می دهند.

جزئیات ثبت نام

علاقه مندان باید از طریق لینک درج شده در انتهای همین پست ثبت نام کنند.

هزینه های ثبت نام

هیچ هزینه ای برای ثبت نام در سمینار وجود ندارد.

فواید

  • گواهی شرکت تنها پس از حضور در تمامی جلسات صادر می شود.
  • صبحانه و ناهار: صبحانه و ناهار برای همه شرکت کنندگان ارائه می شود.

آ،ین مهلت ثبت نام

آ،ین مهلت ثبت نام: 10 دسامبر 2022

اطلاعات تماس

برای هر گونه توضیح به آدرس زیر پیام دهید: mmmsclc[at]gmail.com یا با شماره 9028505566 تماس بگیرید.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید


منبع: https://www.lawctopus.com/1-day-naac-sponsored-national-seminar-shankarrao-chavan-law-college-pune/