سه شنبه، 6 دسامبر 2022 – چقدر جذاب


تلاش‌های بی سابقه تایید قضایی بایدن در سال‌های 2023-2024 با سه چالش مواجه است: راسل وی، دارد این پست در وبلاگ “FixGov” موسسه بروکینگز.

نوشته شده در 5:08 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«مدار چهارم چالش ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی مریلند را تمرین می‌کند. پس از اینکه دادگاه عالی اخیرا محدودیت های سلاح گرم را در نیویورک لغو کرد، حامیان حقوق اسلحه می گویند که قانون مریلند دیگر بر اساس قانون اساسی نیست. جو دودسون از سرویس اخبار دادگاه ها این گزارش در یک استدلال شفاهی (دسترسی به صدا در YouTube از طریق این لینک) امروز در مقابل یک هیئت سه قاضی از دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه چهارم.

نوشته شده در 5:04 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



دادگاه استیناف ایالات متحده جایزه 185 میلیون دلاری به شرکت حقوقی کوین امانوئل را زیر سوال برد. شریک کوین در یک نقطه پس از سوال قاضی لحن عذرخواهی کرد. UnitedHealthcare و سایر مخالفان، هزینه اعطایی را «نجومی» نامیده‌اند. مایک اسکارسلا از رویترز دارد این گزارش در یک استدلال شفاهی (شما می تو،د صوت را دانلود کنید از طریق این لینک) که هیئت سه قاضی از دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه فدرال دیروز شنیده شد

نوشته شده در 4:52 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



سیتی گروپ، وام دهندگان Revlon می گویند که سه وام دهنده آماده تسویه و پایان در چشم هستند: جاناتان استمپل از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در 4:42 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«پاسخ فوق‌العاده نامحسوس امی ، بارت که باید LGBTQ آمریکایی‌ها را نگران کند. دیوان عالی در طول سال گذشته یک پیام دل،اش را ارائه کرده است: حقایق و سابقه اهمیتی ندارند اگر مانع اه، افراطی ایدئولوژیک قضات محافظه کار شوند. کریس گیدنر دارد این انشا آنلاین در MSNBC.

نوشته شده در 3:55 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



کوری «کوررنگی»: وقتی دیوان عالی استدلال‌های شفاهی در مورد آینده اقدام مثبت را شنید، می‌دانستم که باید آنجا باشم.» استاد درو گیلپین فاوست دارد این انشا آنلاین در آتلانتیک.

نوشته شده در 3:31 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“چرا هشت قاضی دیگر باید کلارنس توماس را محکوم کنند: قاضی که قو،ن مربوط به تضاد منافع را رعایت نمی کند، این دادگاه را بیشتر تضعیف می کند.” استاد حقوق آماندا فراست دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 2:24 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی برای رسیدگی به استدلال‌ها در مورد پرونده انتخاباتی گسترده. در یک پرونده کارولینای شمالی، از دادگاه خواسته شده است که تصمیم بگیرد که آیا به شدت اختیارات قانونگذاران ایالتی بر نقشه های انتخاباتی و قو،ن رای گیری را گسترش دهد یا خیر. مایکل واینز از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:26 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی بر اساس فرضیات پیشرفت می کند. جدیدترین بازی آلیتو با واکنش های شدیدی روبرو شد. در موردی درباره LGBTQ و حمایت‌های مذهبی، قاضی متوجه شد که در مورد کودکان با لباس‌های KKK و بابانوئل‌های مرکز ،ید سیاه فکر می‌کند. رابرت بارنز از واشنگتن پست دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:23 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«فرماندار کارولینای شمالی می‌گوید ادعای حاشیه‌ای در دادگاه عالی، دموکراسی را از بین می‌برد»: فرماندار روی کوپر (D-NC) دارد این انشای مهمان در نسخه امروز نیویورک تایمز

نوشته شده در ساعت 12:52 توسط هوارد باشمن



“چگونه ویلیام رنکوئیست منجر به چالش تاریخی جدید قو،ن انتخابات ریاست جمهوری شد”: جوآن بیسکوپیچ دارد این تحلیل خبری آنلاین در CNN

نوشته شده در ساعت 12:46 توسط هوارد باشمن



“دوریس پرایور، فارغ التحصیل IU، اولین داور سیاهپوست از ایندیانا خواهد بود که به Seventh Circuit خواهد پیوست”: ج، ماگدالنو از ستاره ایندیاناپولیس دارد این گزارش.

نیت ریموند از رویترز گزارش می دهد کهسنای ایالات متحده اولین قاضی استیناف فدرال سیاه پوست از ایندیانا را تایید کرد

مدیسون الدر از قانون بلومبرگ گزارش می دهد که “Pryor به ،وان Schumer Tees More Votes را به Seventh Circuit تایید کرد

مرلین اودندال از وکیل ایندیانا گزارش می دهد که «پرایور در تایید مدار 7 تاریخ ساز می شود

و م، برانتلی از آرکانزاس تایمز گزارش می دهد که “بوزمن، کاتن با تایید تاریخی بومی آرکانزاس برای قضاوت دادگاه مداری مخالف است

دیروز، سنای آمریکا با 60 رای موافق در برابر 31 رای تایید شد دوریس ال پرایور به یک صندلی در دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه هفتم.

نوشته شده در 11:32 توسط هوارد باشمن



«برخی از لحظات جنگ فرهنگی در استدلال شفاهی خلاقانه 303»: مایکل سی دورف دارد این پست در وبلاگ خود، “Dorf on Law.”

نوشته شده در 11:04 توسط هوارد باشمن



«پیچ و تاب ساده ای که پرونده حقوق همجنس گرایان جدید دادگاه عالی را بسیار عجیب می کند. یک طراح گرافیک از ساخت وب سایت های سفارشی برای عروسی های همجنس خودداری می کند. ک،ادو می گوید که خوب است”: مارک جوزف استرن دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 11:02 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/12/06/#195619