شنبه، 13 مه 2023 – چقدر جذاب


مایکل نوریگا انتخاب مورفی برای دادگاه عالی نیوجرسی است. م،ع عمومی سابق، وکیل حقوق مهاجرت، و وکیل خارجی ACLU، در عالی ترین دادگاه ایالتی اسپ،ایی تنها خواهند شد. دیوید وایلدشتاین از نیوجرسی گلوب است این گزارش.

نوشته شده در 22:26 توسط هوارد باشمن



«هیئت سه قاضی آماده است تا پرونده‌های انسداد 6 ژانویه را تأیید کنند. در طی یک بحث شفاهی در روز پنجشنبه، به نظر می‌رسید که و، دادگستری احتمالاً بر تفسیر خود از قانون اساسی مانع تراشی پیروز می‌شود. کایل چنی از پولیتیکو دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 22:20 توسط هوارد باشمن



“پیام مشخص از یک قاضی به نه نفر دیگر در مورد نژاد و اسلحه”: روت مار، ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در 22:16 توسط هوارد باشمن



«کلارنس توماس، هارلن کرو و م،ای اصلی فساد: اگر از روش ترجیحی او برای تفسیر قانونی پیروی کنیم، رابطه عدالت با اهداکنندگان محافظه‌کار و فعالان قضایی فاسد است.» پل بلومنتال از HuffPost است این گزارش.

نوشته شده در 22:14 توسط هوارد باشمن



و، دادگستری می گوید که ،ت بایدن به احکام قاضی در مورد مهاجران اعتراض خواهد کرد. ،ت بایدن همچنین می‌خواهد تا زم، که فرآیند استیناف انجام می‌شود، سیاست‌اش پیش برود. جاش گرشتاین و دیوید کوهن از پولیتیکو دارند این گزارش.

نوشته شده در 22:09 توسط هوارد باشمن



«پرونده‌های عدالت بینشی در مورد دعای دانش‌آموز و سایر پرونده‌های آموزشی دادگاه عالی ارائه می‌دهند. آنچه که اسناد جان پل استیونز قاضی فقید دیوان عالی نشان می دهد: مارک والش از هفته آموزش داشته است این گزارش.

نوشته شده در 22:06 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/13/#204151