لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】

گروه حقوقی ایران وکیل با مدیریت دکتر مجتبی محمدی و با بهره مندی از وکلای پایه یک و مجرب دادگستری و همچنین در اختیار داشتن داوران عادل و متعهد و همگام شدن با دانش روز وکالت و داوری بین المللی، آسودگی خاطر شما را فراهم نموده و اقدام به معرفی و ارائه ی خدمات خود می نماید. تا پیش از راه اندازی سامانه میخک ، ایرانیان ساکن خارج از کشور برای انجام امور کنسولی خود باید به دفاتر کنسولی مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را به شکل حضوری دریافت می کردند. فرآیندی که هزینه بر و زمان بر بود و با تجمع متقاضیان در دفاتر کنسولی همراه بود. واقعیت این است که در جوامع امروزی دو دیدگاه کاملا متفاوت در مورد بهترین وکیل در ایران و موقعیت شغلی وکیل دادگستری وجود دارد.

  • شما می تونین کاراشو بکنین؟ من نه وقتشو دارم و نه می تونم بیام ایران و نه اصلا بلدم که انجامشون بدم.
  • نحوه کار با این سامانه بدین شکل است که بعد از ورود به سامانه و ثبت نام در سامانه میخک باید به قسمت وکالتنامه رفته و در بخش وکالتنامه نوع وکالتی که قصد اعطای آن را دارید انتخاب کنید.
  • می توانید به كانون وكلای دادگستری مراجعه كنید و در مورد سابقه وكیلی كه قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.
  • لازم به ذکر است تمامی خدمات از قبیل وکالت، مشاوره، آموزش و همکاری در مجموعه وکیل سایا ارائه می شود که شما می توانید بر اساس زمینه مورد نیازتان با ما در ارتباط باشید.
  • 1- چنانچه بهترین وکیل ایران یا همسر او با دادرس یا دادستان یا دادیار یا بازپرس خویشاوندی نسبی یا سببی تا درجه سوم از طبقه دوم داشته باشد، مستقیماً یا با واسطه از قبول وکالت در آن دادگاه، فوق ممنوع می باشد.

در پرونده های مالی، به موجب اختلافات موجود بین افراد، وکیل موظف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خویش، موجبات صلح بین طرفین را فراهم سازد. مهم تر از همه، انتخاب بهترین وکیل، جهت پیگیری پرونده های کیفری است. حساسیت زیاد این پرونده ها، دقت و تخصص بالای وکیل را می طلبد که بتواند به طور کامل از حقوق موکل خویش دفاع کرده و کوچکترین ضرری بر وی وارد نشود. متاسفانه برخی از وکلا هیچگونه احساس مسئولیتی در قبال موکل خویش نداشته و تنها به حق الوکاله دریافتی از افراد توجه می کنند.

درآمد وکیل ها از دروغ تا واقعیت

2- وکیل نباید بعد از استعفا از وکالت یا عزل شدن توسط موکل یا پایان وکالت، وکالت طرف مقابل یا اشخاص ثالث را که در آن موضوع بر علیه موکل سابق خود است، قبول کند. تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید. برای ارتباط با تیم وکیل من می توانید در هر ساعت از شبانه روز شرح مشکل خود را به شماره ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰ از طریق واتساپ ارسال نمایید. ازتهران وکیل گرفتم گول تبلیغات زیادش روخوردم ، هرچی پول داشتم دادم وکیل پولموخورد بدون اینکه کاری کنه ،بهشون اعتمادنکنید . توانایی توضیح موارد قانونی برای افراد غیر متخصص به صورت خوب و واضح. دقت بالا و توجه زیاد به جزئیات – زیرا ریزترین موضوعی می تواند بر مسیر پرونده تأثیرگذار باشد و بی توجهی به آن آثار غیر قابل جبرانی برای وکیل به همراه بیاورد.

ولی چون مرامنامه های اخلاق حرفه ای کشورهایی که به آنها اشاره شد، بعلت نداشتن مبنای قانونی، منشاء آثار حقوقی نیستند، دادگاه ها در انطباق تخلفات وکلا از این مرامنامه ها در دعاوی مسئولیت مدنی علیه وکلا، با تكلف، عمل می نمایند. آقای گودرز افتخار جهرمی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق و اقتصاد کشورهای اسلامی و موفق به دریافت مدرک دکتری دولتی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق پاریس شده اند. ایشان عضو اسبق هیئت علمی مرکز، عضو اسبق انجمن حقوق قضا، عضو اسبق انجمن بین الملل، عضو سابق کانون وکلای دادگستری مرکز، مدیر گروه رشته حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و 32 سال متوالی رئیس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند.

بهترین وکیل ایران

از این رو ایرانیان مقیم خارج از کشور می توانند برای گرفتن وکیل مشهوری که در حل مسائل حقوقی توانایی بالای دارد به دفتر حقوقی موکل اعتماد کرده و اقسام دعاوی حقوقی و کیفری که باید در ایران اقامه شود را به ما بسپارند. منبع عمده بسیاری از این مقررات، اخلاق و انتظاراتی است که در دیدگاه نخست از وکالت مطرح می گردد. از باب مثال در فرانسه، شورای ملی کانونهای وکلای فرانسه Conseil National des Barreaux که به موجب قانون نوامبر ۱۹۹۱ بوجود آمده است بازنگری آیین نامه های مربوط به رفتار حرفه ای وکلا را در استانهای مختلف وجه همت خود قرار داده است. موضوع تعهد اصلی بهترین وکیل ایران، اموری است که طرفین در وکالتنامه بدان تصریح نموده اند. طبق قانون، وکالت معاضدتی که از طرف کانون وکلا به بهترین وکیل ایران واگذار می ‌شود، حتماً باید توسط وکیل اجرا شود و وکلا باید در هر سال، در سه دعاوی حقوقی به عنوان وکیل معاضدتی قبول وکالت نمایند. چنانچه وکیل از پذیرش وکالت معاضدتی خودداری کند، متخلف محسوب خواهد شد.

او می‌گوید وکلایی که این تضمین‌ها را می‌دهند و خیال موکلان از بابت پیروزی در دادگاه را راحت می‌کنند پرونده‌های زیاد و به دنبالش درآمدهای سرشار دارند. وکیل در ایران باید به این موضوع دقت داشته باشد که هیچگاه نباید در امور تحقیقات و کسب اطلاعات مداخله کند و وظیفه ی اصلی او برای دفاع از متهم هنگامی آغاز می شود که تحقیقات به طور کامل خاتمه یافته باشد و نیاز باشد تا دفاعیه های خود را به محضر دادگاه ارائه دهد و دیگر مراحل دادرسی پرونده را طی کند. وکلا در ابتدا باید پرونده افراد را به دقت مطالعه کرده و با وی گفتگو نموده تا از جوانب و جزئیات کامل پرونده اطلاع یابند. وکیل مربوطه باید تمام تلاش خود را در جهت احیای حقوق موکل خویش به جا آورد. هرگونه سهل انکاری از جانب وکیل که منجر به بروز خساراتی به موکل گردد موجب بروز صدمات سنگین شده و مسئولیت و عهده دار آن، وکیل خواهد بود. توجه به مصلحت موکل در طول انجام اقدامات مربوطه و آگاه سازی وی از جوانب مختلف پرونده نیز از وظایف وکیل خوب و با کفایت است.