هلن کوال در وبینار Owners Corporation Network در مورد کارهای اصلاحی و Building Practitioners ACT – Construction & Planning ظاهر شد.



برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

هلن کوال در وبینار Owners Corporation Network در مورد کارهای اصلاحی و قانون پزشکان ساختمان ظاهر شد.

OCN میزبان این وبینار مهم بود که توسط مت پرس، مدیر اجرایی، بخش انطباق و حل اختلاف NSW بخش خدمات مشتری، هلن کووال، شریک سواب، و دبورا لاکهارت، مدیر ریسک و انطباق مشاور RHM ارائه شد. این وبینار برای مالکان، اعضای کمیته، مدیران اقشار، و مدیران ساختم، من، است که به دنبال شفافیت در مورد قانون NSW Design and Building Prac،ioners 2021 (DBP) و پیامدهای آن برای کارهای اصلاحی در اقشار مس، هستند.

قانون متخصصان طراحی و ساختمان NSW ژوئیه 2021 (DBP) چارچوب قانونی جدیدی را برای کارهای ساختم، طبقات مس، ارائه می دهد. DBP ک، ها و فرآیندهای مختلفی را برای ثبت نام پزشکان معرفی کرد تا نتایج بهتری برای ساخت خانه ها و سرمایه گذاری های ما ایجاد کند. ،ت، صنعت، و مالکان چیزهای زیادی برای یادگیری وجود داشته است زیرا در کارهای اصلاحی تأثیر می گذارد.

در دو سال گذشته، ،ت با سازمان اوج صنایع اصلاحی، انجمن تعمیرات و تعمیر ساختمان‌های بتن استرالیا (ACRA) در مورد پیامدهای ناخواسته مشورت کرده است.

برای مشاهده وبینار اینجا کلیک کنید

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید:

هلن کوال، شریک
تلفن: +61 2 9777 8321
ایمیل: [email protected]

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. در مورد شرایط خاص خود باید از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: املاک و مستغلات و ساخت و ساز از استرالیا


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1317942