چهارشنبه، 17 مه 2023 – چقدر جذاب


«قانون 59 پیشنهادات و زمان تجدیدنظر در زم، که حکم جداگانه ای وجود ندارد. حوزه یازدهم اعلام کرد که درخواست قانون 59 زم، که دادگاه منطقه حکم را در یک سند جداگانه تنظیم نمی کند، ساعت تجدید نظر را کوتاه نمی کند. برایان لامون دارد این پست در وبلاگ “تصمیمات نهایی” خود.

نوشته شده در ساعت 10:00 توسط هوارد باشمن



“هیئت سنا از اتحاد نادر در مورد نامزد بایدن برای قاضی حوزه پنجم استقبال می کند”: اندرو گودسوارد از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:55 توسط هوارد باشمن



«سلطان پول تاریک اسرارآمیز لئونارد لئو کیست؟ آمریکا باید بداند که بر سید کیست، چه نوع کشوری می‌خواهد، و چقدر هدیه 1.6 میلیارد دلاری او می‌تواند بر گفتمان سیاسی ما تأثیر بگذارد.» نینا بورلی دارد این مقاله آنلاین در New Republic.

نوشته شده در ساعت 21:45 توسط هوارد باشمن



«به نظر می رسد دادگاه تجدیدنظر نسبت به تأیید و تنظیم قرص سقط جنین توسط FDA تردید دارد. هیئتی متشکل از سه قاضی استدلال‌هایی را در دادخواستی از سوی گروه‌های ضد سقط جنین شنیدند که از دادگاه‌ها خواسته بودند تا یک داروی پرمصرف را از بازار خارج کنند. ابی ون سیکل و پم بلوک از نیویورک تایمز این گزارش.

آن ای. ماریمو، کارولین کیچنر و پری استین از واشنگتن پست گزارش می دهند که «به نظر می رسد دادگاه تجدید نظر دسترسی به قرص کلیدی سقط جنین را محدود می کند. قضات به شدت از وکلای بخش دادگستری و شرکت داروسازی درباره مقررات FDA درباره میفپریستون سؤال می‌کنند.

لورا ،یستو از وال استریت ژورنال گزارش می دهد کهدادگاه تجدید نظر حکم FDA در مورد قرص سقط جنین را زیر سوال می برد. شنوایی دو ساعته آ،ین نبرد بر سر تایید و گسترش داروی میفپریستون را نشان داد

کریستین فرناندو از USA Today گزارش می دهد کهدادگاه استیناف به بحث در مورد قرص سقط جنین رسیدگی می کند

و ال، سویر از واشنگتن تایمز گزارش می دهد که “دادگاه استیناف فدرال می گوید دفاع ،ت از قرص سقط جنین «گیج کننده» است. دور پنجم نسبت به تایید قرص سقط جنین توسط FDA تردید دارد

شما می تو،د به صوت بحث شفاهی امروز قبل از هیئت سه داوری دسترسی داشته باشید دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه پنجم از طريق این لینک.

نوشته شده در ساعت 21:40 توسط هوارد باشمن



نظرسنجی نشان می دهد که اعتماد به دیوان عالی پس از تصمیم سقط جنین به پایین ترین حد در 50 سال اخیر رسیده است. مارک شرمن و امیلی سوانسون از آسوشیتدپرس این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:17 توسط هوارد باشمن



“دادگاه عالی می گوید ایلینوی ممکن است فروش سلاح های تهاجمی شلیک سریع را فعلا ممنوع کند”: دیوید جی ساوج از لس آنجلس تایمز این گزارش بر یک سفارش که دیوان عالی آمریکا امروز صادر شد.

نوشته شده در ساعت 21:14 توسط هوارد باشمن



حکم دادگاه عالی در مورد دعوای مثبت، بدهی دانشجویان و مسئولیت شرکت های اینترنتی. قرار است قضات در هفته‌های آینده نظرات گسترده‌ای صادر کنند. جس براوین و یان ولف از وال استریت ژورنال دارند این گزارش.

نوشته شده در 20:58 توسط هوارد باشمن



دادگاه ها باید بیشتر سیاسی باشند نه کمتر: آنلاین در نیویورک تایمز، استاد حقوق جدیا بریتون-پوردی دارد یک انشا مهمان که شروع می‌شود، «جزئیات بسیار آشنا هستند: پاییز گذشته، انتخاباتی در کارولینای شمالی، تعادل دادگاه عالی ایالتی را از دموکرات‌ها به جمهوری‌خواهان تغییر داد، و در کمتر از شش ماه، ا،ریت محافظه‌کار جدید تصمیم دسامبر گذشته را تغییر داد. و حکم داد که قوه مقننه می تواند نقشه های انتخاباتی را بدون محدودیت در قانون اساسی تنظیم کند.

نوشته شده در ساعت 20:44 توسط هوارد باشمن



«بریر به تبعیض ،تی که همک،ی های زن هاروارد با آن مواجه شده اند نگاه می کند. استفان بریر، قاضی بازنشسته، درباره همتایان زن خود در دانشکده حقوق هاروارد در اوایل دهه 1960 گفت: «آنها روزهای سخت‌تری از آنچه ما فکر می‌کردیم داشتند.» جیمی هوور از مجله حقوق ملی این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:37 توسط هوارد باشمن



“جمهوری خواهان سنا در جریان استماع بررسی اخلاقیات کلارنس توماس در سال 2011 به قاضی انتقاد ،د”: توبی راجی از واشنگتن پست دارد این گزارش.

و جس براوین از وال استریت ژورنال گزارش می دهد که “قاضی فدرال می گوید که بدنه قضایی در سال 2011 شکایات خود را درباره کلارنس توماس شورت شریفت ارائه کرده است. جلسه استماع کمیته فرعی قوه قضائیه سنا به بررسی نحوه رسیدگی داخلی به شکایات در مورد هدایای توماس و پرداخت به همسر می پردازد.

می تو،د ویدیوی مربوطه را مشاهده کنید جلسه امروز کمیته قضایی سنای آمریکا از طريق این لینک.

نوشته شده در ساعت 20:33 توسط هوارد باشمن



“مصاحبه: امیلی بازلون.” الیز اسپنر دارد این پست در وبلاگ “دبیرستان SCOTUS”.

نوشته شده در 2:35 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



یک قانون 150 ساله می تواند به تعیین سرنوشت دسترسی به سقط جنین در ایالات متحده کمک کند. دادگاه ها تصمیم خواهند گرفت که آیا قانون Comstock همچنان اعمال می شود یا خیر، سوالی که می تواند در جلسه روز چهارشنبه بررسی شود. دن دایموند و آن ای ماریمو از واشنگتن پست دارند این گزارش.

نوشته شده در 1:37 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«قانونگذاران کلیدی هیچ «مسیر رو به جلو» در مورد نامزد دادگاه لامونت نمی بینند. ساندرا اسلک گلاور، نامزد دادگاه عالی سی تی، به دلیل حمایت از قاضی امی ، بارت در سال 2017 بازجویی شد. مارک پازنیوکاس از کانکتیکات میرر دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:26 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«پا. نتایج انتخابات: کارلوچیو و مک‌کافری برنده مقدماتی دادگاه عالی شدند و به ژنرال ماه نوامبر راه خواهند یافت. کیتی مایر از S،light PA دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:23 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“پرتاب نور روشن به “Shadow Docket” دیوان عالی; کتاب جدیدی از محقق حقوقی استفان ولدک استدلال می‌کند که تصمیمات بدون امضا و توضیحی که از طریق سند سایه دادگاه صادر شده است به سوق دادن رویه قضایی آن به سمت راست کمک کرده است. جنیفر زالای از نیویورک تایمز این نقد کتاب.

نوشته شده در 1:21 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“دادگاه استیناف ایالات متحده برای سنجش سرنوشت قرص سقط جنین”: برندن پیرسون از رویترز دارد این گزارش.

و مادلین مکلبرگ از بلومبرگ نیوز گزارش می دهد کهممنوعیت مصرف قرص سقط جنین در دادگاه تجدیدنظر شانس دوم پیدا کرد. دو قاضی منصوب شده توسط ترامپ در هیئت دادگاه تجدید نظر حضور دارند. قاضی تگزاس در ماه آوریل تاییدیه FDA دارو را لغو کرد

هیئت سه قاضی از دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه پنجم است برای شنیدن استدلال شفاهی برنامه ریزی شده است این درخواست از ساعت 1 بعد از ظهر امروز به وقت مرکزی آغاز می شود. صوت بحث شفاهی به صورت زنده پخش خواهد شد از طریق این لینک.

نوشته شده در 1:16 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/17/#204442