چهارشنبه، 30 نوامبر 2022 – چقدر جذاب


پس از حکم سقط جنین دیوان عالی، چه اتفاقی ممکن است برای سایر حقوق نانوشته بیفتد؟ حق پیشگیری از بارداری، حق امتناع از درمان پزشکی، حق زندگی با پدربزرگ و مادربزرگ و بسیاری موارد دیگر: آزادی های نانوشته چگونه به وجود آمدند، و آیا همه آنها می توانند در دنیای پس از روئه زنده بمانند. پروفسور حقوق کنجی یوشینو خواهد داشت این مقاله در این شماره یکشنبه آینده مجله واشنگتن پست.

شما می تو،د به تمام مقالات این شماره یکشنبه آینده – با ،وان “مسئله حقوق نانوشته” – دسترسی داشته باشید. از طریق این لینک.

نوشته شده در 21:38 توسط هوارد باشمن



«قاضی دیوان عالی دوم نامزدی برای کرسی دیوان عالی کشور را اعلام کرد»: JD Prose از The Patriot-News از هریسبورگ، پنسیلو،ا این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:24 توسط هوارد باشمن



ماسن رئیس بعدی دادگاه عالی آ،کا خواهد بود: چکمه های Mic،e Theriault از The Anc،rage Daily News منتشر شده است این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:22 توسط هوارد باشمن



یکی از دلایلی که دادگاه عالی کالیفرنیا نسبت به SCOTUS اختلاف کمتری دارد؟ رئیس قوه قضائیه می‌گوید که ،ن بیشتری دارد.» باب اگلکو از سانفرانسیسکو کرونیکل این گزارش.

با این حال، در حقیقت، هر دو دادگاه تعداد ی،، قاضی زن دارند. اما از آنجایی که دادگاه عالی کالیفرنیا در مجموع تنها هفت قاضی دارد، درصد بیشتری از قضات زن را دارد.

نوشته شده در ساعت 21:18 توسط هوارد باشمن



«استگال، قاضی دادگاه عالی KS، KU را ، می‌کند، به هیاهوی سخنران محافظه‌کار دانشگاه اشاره می‌کند»: جاناتان شورمن و کیتی برنارد از ستاره کانزاس سیتی دارند این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:14 توسط هوارد باشمن



Vacatur and United States v. تگزاس»: ساموئل بری دارد این پست در «توطئه ولوخ».

همچنین در آن وبلاگ، ویل بود یک پست مرتبط با ،وان «Vacatur و اصل Catron

نوشته شده در ساعت 20:16 توسط هوارد باشمن



«قضات منصوب شده توسط ترامپ می‌گویند «اصلاح دوره» می‌تواند بایکوت کارمند دانشگاه ییل را متوقف کند». نیت ریموند از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:12 توسط هوارد باشمن



«رای سنا برای حمایت از ازدواج همجنس‌گرایان، با حمایت حیاتی از سوی برخی جمهوری‌خواهان که به نصب محافظه‌کاران در دیوان عالی کمک ،د»: جیم پوزانگهرا و شانون کوان این کار را کرده اند این مقاله صفحه اول در نسخه امروز Boston Globe.

و برگس اورت از Politico مقاله ای با ،وان “تکامل ازدواج همجنسگرایان جمهوری خواه: یک تغییر جزر و مدی آهسته و متلاطم. یک دهه از زم، که دموکرات‌ها در این زمینه به وحدت روی آورده‌اند می‌گذرد، و جمهوری‌خواهان هنوز آشکارا در مورد اینکه چقدر باید از موضع تندرو فاصله بگیرند، اختلاف نظر دارند.

نوشته شده در 15:04 توسط هوارد باشمن



“بدون سقط جنین، پزشکان در تگزاس مجبور می شوند شاهد نتایج وحشتناکی باشند. قرار است بتو،م به بیماران در مورد نحوه رسیدگی به عوارض پرخطر حاملگی حق انتخاب بدهیم. یک مقاله جدید نشان می دهد که وقتی ما نمی تو،م چه اتفاقی می افتد: چاوی ​​حوا کارکوفسکی دارد این انشا آنلاین در Slate.

نوشته شده در ساعت 15:00 توسط هوارد باشمن



«آیا آزادی بیان در دانشگاه مرده است؟ با حضور قاضی جیمز هو و الیزابت برانچ. با مدیریت آخیل رید آمار. این رویداد یک ساعته قرار است امروز ساعت 4:20 بعد از ظهر به وقت شرقی در تالار ویلیام ال هارکنس دانشگاه ییل، واقع در گوشه ای از دانشکده حقوق ییل، آغاز شود. این رویداد همچنین به صورت زنده در یوتیوب پخش خواهد شد از طریق این لینک.

نوشته شده در 2:55 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«از Kansas S. Ct. عدالت، درباره دانشگاه پاسخ دانشکده حقوق کانزاس به یک رویداد جامعه فدرالیستی: یوجین ولوخ دارد این پست در «توطئه ولوخ».

نوشته شده در 2:50 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«مقایسه گرایی در نقد (یا دفاع) اصالت گرایی کجاست؟ پل هورویتز دارد این پست در “PrawfsBlawg.”

نوشته شده در 2:48 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



قضات و عدم وجود یک منشور اخلاقی ا،ام آور: دلایل بیشتر برای اینکه دادگاه دادگاه نیست. اریک سگال دارد این پست وبلاگ در “Dorf on Law”

نوشته شده در 2:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«وقتی قضات با کارمندان قانون بدرفتاری می‌کنند: مصاحبه با علیزا شاتزمن. شاتزمن از طریق پروژه پاسخگویی حقوقی، پشتیب، و منابعی را برای کارمندان حقوقی که تجربه کارآموزی مثبتی نداشته اند، فراهم می کند. می تو،د به ،مت جدید امروز پاد،ت “Original Jurisdiction” دیوید لات دسترسی پیدا کنید از طریق این لینک.

نوشته شده در 2:18 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/11/30/#195154