کری لیک، عزیزم انکار انتخابات ترامپ، با فیلمنامه بازنده می چسبد | دنیس افترگوت | حکم


جمهوری‌خواه کاری لیک با دونالد ترامپ همکاری می‌کند تا مانند سال 2020 با رای‌دهندگان بازی کند.

در طول مبارزات انتخاباتی، مطبوعات زودرس مسح شده دریاچه ستاره در حال ظهور دنیای MAGA. این قبل از اینکه او رقابت فرماندار آریزونا را تقریباً باخت 16000 رای، حدود 5500 بیشتر از ترامپ از دست دادن حاشیه در سال 2020

حالا او در حال بسته بندی روغن مار انکار انتخاباتی خود است که رای دهندگان به طور گسترده ای رد شده است در انتخابات هفته گذشته در یک ویدیوی دو دقیقه ای که در 17 نوامبر منتشر شد، او ادعای دروغ که «ده‌ها هزار» شهروند شهرستان ماریکوپا «از حق رای محروم شدند».

جن ایسترلی، رئیس امنیت انتخابات ،ت فدرال اعلام کرد پس از انتخابات هفته گذشته که آژانس «ها[d] هیچ مدرکی مبنی بر حذف یا از دست دادن آرا، تغییر آرا، یا به هر طریقی به خطر افتادن سیستم رای گیری در هر نژادی در کشور دیده نشد.» همین امر در سال 2020 نیز صادق بود، همانطور که ترامپ به تکرار داستان قدیمی خسته خود ادامه می دهد.

یکی از ویژگی های اساسی دموکراسی، تمایل نامزدهایی است که ش،ت می خورند تایید کنید ش،ت آنها این همان چیزی است که همیشه در دموکراسی باثبات ما اتفاق می‌افتاد، قبل از اینکه ترامپ شروع به تلاش برای باز ، آن کند.

تقریباً همه نامزدهای انتخاب شده و ش،ت خورده ترامپ در سال جاری به غیر از لیک اکنون این کار را کرده اند رها شده است کتاب بازی 2020 او. اخیراً، حتی بلیک مسترز، نامزد سناتور MAGA، بلیک مسترز، همکار بلیک آریزونا، هاردکور لیک قبول کرد از دست دادن او

لیک، با این حال، همچنان مانند یک لپ‌تاپ عمل می‌کند که روی سیستم‌عامل تکراری کتابچه راهنمای چهار مرحله‌ای ۲۰۲۰ ترامپ کار می‌کند:

مرحله 1. قبل از آن انتخابات، او زمینه را برای انکار پس از انتخابات فراهم کرد. امتناع می کند بگوید که در صورت ش،ت نتایج انتخابات را می پذیرد.

در سال 2022، لیک، وقتی از لیک پرسیده شد که آیا در صورت باخت، قبول می کند یا خیر، همین کار را با رقصیدن گام جانبی آریزونا: من برنده می شوم و این نتیجه را می پذیرم.

گام 2. در شب انتخابات 2020، ترامپ مدعی پیروزی شد. همینطور دریاچه. در شب انتخابات، او به طور قابل توجهی عقب بود و به مخاطبان خود گفت باور ن، “متقلب ها و جنایتکاران.”

مرحله 3. در 4 نوامبر 2020، یک روز پس از انتخابات، ترامپ شک و تردید ایجاد کرد در مورد شمارش آرا، به دروغ گفت که در ایالت های میدان جنگ متوقف شده است.

در 11 نوامبر 2022، سه روز پس از انتخابات و در حالی که شمارش آریزونا در حال انجام بود، لیک تماس گرفت این “خجالت آور” است و این روند را به “جمهوری موز” تشبیه می کند.

مرحله چهارم: او نیز مانند ترامپ در سال 2020، حاضر به تسلیم شدن نیست. کاری به لحن نوازنده ی بی تفاوتی بسته شده است.

زم، که عوام فریب ها حامیان خود را با این ادعا که رأی و آزادی آنها سلب شده است، تقویت می کنند، این خطر وجود دارد. در سال 2020، 6 ژانویه نتیجه بود.

امسال، ترامپ و لیک همان لفاظی های خشونت آمیز را به ما می خورند. در 13 نوامبر، معترضان راست در دفتر انتخابات شهرستان ماریکوپا حاضر شدند صدا زدن مجری قانون “خائنان شیط،” و از طریق شاخ ،ها فریاد می زنند: “شما مردم و شهروندان را از حق مسلم طبیعی خود محروم می کنید. چگونه می‌خواهی آرامش را حفظ کنی؟»

زیربنای رفتار شرم آور لیک همان انگیزه منفعت طلبانه در هسته فیلمنامه ترامپ است: “چه ،ی به خدمت به مردم، حفظ اعتماد در انتخابات ما یا حفظ صلح اهمیت می دهد، زم، که شما می تو،د به خود خدمت کنید؟”

بنابراین، شهروندی که مایل است در دنیای مبتنی بر واقعیت زندگی کند، چه کاری باید انجام دهد؟

ابتدا سر و صدای ترامپ و لیک را تنظیم کنید. این حرف بازندگان انتخابات MAGA است. هنگامی که ما کتابچه بازی چهار مرحله ای را برای آنچه هست تشخیص می دهیم، نمی تواند ما را بازی کند.

دوم اینکه به دادگاه ایمان داشته باشید. آنها به شواهد نیاز دارند. در نهایت، اگر لیک طرح دعوی کند، دادگاه ها هرگونه ادعای انکار انتخابات را رد خواهند کرد، همانطور که 60 دادگاه انجام دادند با شکایت های بی اساس ترامپ در سال 2020.

سوم، از کار این کنگره قبل از اینکه در ژانویه جایگزین شود، حمایت کنید. کنگره می تواند اصلاح کند قانون شمارش انتخابات و قو،ن دیگری را با حمایت دو حزبی وضع کنند، مانند قانون احترام به ازدواج و “قانون د،للایحه ای که هر دو طرف برای حفاظت از اطلاعات خصوصی قضات ستایش کرده اند.

شهروندان باید به کنگره اطلاع دهند که سقف بدهی را می خواهند به طور کامل حذف شده است به طوری که مجلس جمهوری خواه MAGA نتواند با امتناع از مطرح ، آن، زندگی اقتصادی ما را ویران کند.

اکنون و قبل از سال 2024 کارهایی باید انجام شود تا آزمایش آمریکا در زمینه آزادی و دموکراسی ادامه یابد. ترامپ و لیک، مانند دیگر اقتدارگرایان، از شهروندان می خواهند که به دموکراسی ما اعتماد نداشته باشند و به آنها ایمان و اعتبار کامل داشته باشند.

آنها نمی توانند همیشه همه مردم را فریب دهند، و مطمئناً این بار ا،ریت آمریکایی را فریب ندادند. برای دفاع از حقیقت و دموکراسی نیاز به چیزهای درست – شجاعت و تعهد – است. در رای گیری هفته گذشته، آریزوناها، مانند رای دهندگان در سراسر کشور نشان دادند که آن را دریافت می کنند. ما با غرغر ترامپ و لیک بازی نخواهیم کرد.




منبع: https://verdict.justia.com/2022/11/18/kari-lake-t،ps-election-denial-darling-sticks-with-a-losing-script