وکیل در شیراز ثنا وکیل

از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد. موسسه حقوقی دادآوران سرزمین پارسه با همکاری جمعی از وکلای مجرب و با سابقه به شکل تخصصی و حرفه ای، آمادگی خود را در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، تنظیم لایحه دفاعیه و اعلام وکالت در پروندهای شما را اعلام می دارد. ممکن است یک وکیل در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت داشته باشد یا اینکه فقط در تعدادی از دعاوی حقوقی که تجربه و تبحر بیشتری دارند فعالیت کنند. از جمله وکیل خانواده، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل کیفری و … که بسته به پرونده قضایی بهتر است با وکیلی که در آن زمینه خاص مجرب تر است مشورت نمایید.

  • وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند.
  • مواردی از جمله اختلافات خانوادگی، تصادف، طلاق، فحاشی، تهدید و …
  • وکیل هایی که به قول معروف حاذق بوده و به پیچ و خم های قانون و مقررات اشراف خوبی دارند، با یک نگاه به کل ماجرا می توانند توصیه های بسیار کارامدی به شما ارائه نمایند.
  • قوانین کشور نسبت به قبل تا حدود زیادی دچار تغییر شده و با تصویب قوانین تازه، جهش گسترده ای در جهت از بین بردن رفع مشکلات موجود در جوانب مختلف کشور رخ داده است و وکلای خوب می توانند کمک های زیادی در حل اختلافات داشته باشند.

جهت دریافت مشاوره حقوقی از وکیل آنلاین در شیراز با شماره وکیل رایگان تماس حاصل نمایید. «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند. وبسایت ایران وکیل با هدف تسهیل یافتن وکیل در سراسر ایران فعالیت خود را آغاز نمود.

بهترین وکیل بلوار کریم خان زند شیراز

از اصلی ترینویژگی های وکیل خوبمی تواند این باشد که به مسئولیت های خود آگاهی کامل داشته باشد. او قبل از اینکه به جلسات دادگاه وارد شود و از موکلان خود دفاع نماید، باید پروژه ها را به طور کامل مررو کرده باشد و اطلاعات کافی در مورد آن پرونده به دست آورده باشد. یکوکیل خوب در شیراز وضیفه دارد تا همه سعی خود را برای موفقیت در پرونده موکل انجام دهد. مسائل و مشکلات حقوقی تا حدود زیادی پیچیده است؛ بنابر این در اغلب موارد احتیاج داریم از مجرب ترین وکیل در شیراز کمک بگیریم و با شماره وکیل پایه یک دادگستری در شیراز تماس بگیریم. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه طولانی در زمینه وکالتی داشته و توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم داشته باشد.

قانون کار بین کارگر و کارفرما

وکیل جعل اسناد در شیراز در مواردی مانند راه های جعل اسناد، انواع جرم های جعل سند، نحوه ثابت کردن جرم جعل سند، تشخیص سندهای جعلی و … تبهر دارد. کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.

بخش های سایت

مهمترین نقطه مثبت این هتل موقعیت مکانیش هست که تقریبا به اکثر امکان دیندی نزدیکه. با ماشین کمتر از ده دقیقه به حافظیه و کمتر از یه ربع به سعدیه فاصله داره. هم اکنون برای نقد و بررسی این هتل، نظر خود را ارسال نموده تا مسافران آتی از نقد و بررسی این هتل استفاده نمایند.

عباراتی مانند حق طلاق زن، وکالت در طلاق،وکالت زن در طلاق،وکالت در طلاق زوجه، وکالت تام طلاق، وکالت بلاعزل طلاق همه مفهومی یکسان دارند، به این معنا که مرد در خصوص طلاق به همسرش یا هر شخص دیگری وکالت اعطا نماید که این وکالت مرسوم است. این قتل های ناموسی از جنایاتی است که در حال حاضر بسیار زیاد شده است. قتل ناموسی به معنای کشته شدن شخص به دست یکی از افراد خانواده مقتول می باشد.

جدول زیر نمایش دهنده لیست وکیل پایه یک دادگستری در شیراز و مشاوره حقوقی شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد؛ با کلیک بر روی نام آن ها شرح خدمات و سوابق آن ها را مشاهده نمایید. آقای حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی می باشند. رشته تحصیلی ایشان کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده است و آمادگی ارائه انواع خدمات حقوقی در پرونده های کیفری، خانوادگی، بیمه، تجاری، مالی، مواد مخدر، قتل های ناموسی، مواد مخدر، ورزشی، دیوان عدالت اداری، شهرداری، امور گمرک، تعزیرات و … را دارند. مشاوره حقوقی با بهترین وکیل در شیراز می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و آثار زیانبار پیشگیری کرده و علاوه بر آن در هزینه و زمان شما نیز صرفه جویی کند. بنابراین در برخورد با هرگونه مسائل حقوقی، مشورت با مجرب ترین وکیل شیراز را فراموش نکنید.

دعاوی مربوط به خانواده از قبیل نفقه و مهریه ،دعاوی حقوقی و کیفری راجع به املاک و اموال غیر منقول ،دعاوی راجع به روابط موجر و مستاجر ،تخلیه ،اثبات مالکیت ،خلع ید ،چک و سفته ، قراردادها ، وصول مطالبات ،نگارش قراردادهای مالی و غیر مالی ،دادخواست و لوایح دفاعیه ،مطالعه پرونده و ارائه راهکار قانونی و مشاوره. برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود. مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند. همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند. ضمنا یک وکیل دادگستری در شیراز می تواند در مواقع حساس پرونده را به سمتی سوق دهد که کاملا با نتیجه دلخواه موکل خود همخوانی دارد و بدون معجزه گری و فقط با علم و تجربه گره از مشکلات موکل خود باز نماید. خیلی مواقع کل مشکل حقوقی یک فرد اگر به یک ماده یا تبصره قانونی متکی شود، به سادگی حل و فصل می گردد.

آقای محمد علی کرمی دارای 11 سال سابقه حقوقی و دانشجوی ترم آخر دکترای حقوق می باشند. ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید. ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند. خانم راستی از وکلای با سابقه شیراز هستند، ایشان بیشتر از 11 سال سابقه وکالت دارند و عضو کانون وکلای استان فارس می باشند. یکی از وکلایی هستند که به طور کامل با موکل خود در ارتباط بوده و تمامی نتایج دادگاه و گفته های قاضی را در اختیار موکل قرار می دهند. ایشان با تجربه ای که دارند بهترین نتایج را در پرونده های کیفری (کلاهبرداری، جعل اسناد، تصادفات و دیه ناشی از آن و … )، خانواده (طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، مهریه، نفقه، و … )، حقوقی (مطالبه چک و سفته، ابطال و فسخ قراردادها و … ) به دست می آورند.