عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری در مشهد-وکیل خوب

دادگاه به آنها تکلیف می‌کند هریک از زوجین داوری از میان بستگانشان معرفی کنند که باید با زوجین مذاکره و سعی در مصالحه کنند. اگر داوران به نتیجه نرسیدند گزارش خود را به دادگاه می‌دهند و دادگاه نیز براساس توافق زوجین جلسه رسیدگی را تشکیل ( شاید در چندین جلسه ) و پس از آن که شرایط را مطابق قانون ملاحضه کرد گواهی عدم امکان سازش صادر می‌کند. جهت اعطای وکالت به آقای وحید ملازاده ایابی وکیل خوب مشهد می توانید به طرق ذیل با ایشان در ارتباط باشید. وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می توانید با شماره های زیر با ایشان در ارتباط باشید.

  • چنانچه دنبال وکیل طلاق در مشهد هستید تنها کافیست فرم ذیل را تکمیل کرده تا اطلاعات وکیل طلاق برای شما پیامک شود.
  • دادگاه به زوجین اعلام می دارد که داورانی از بین بستگان یا آشنایان مورد اعتماد خویش تعیین و به دادگاه معرفی نمایند.
  • لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه وکیل نوین با ایشان تماس گرفته اید تا وکیل پاسخگوی شما باشند.
  • سایت معرفی وکیل راه امید در نظر دارد جهت اقدامی نوین در حیطه تخصصی شدن پرونده ها در کشور متناسب با نوع پرونده شما وکیل متخصص را معرفی مینماید این عمل موجب میشود که وکیل تنها در حیطه تخصص خود وارد شده و وارد شاخه های دیگر حقوق که موجب عدم تمرکز و عدم تجربه و اطلاعات کافی میشود نشود .
  • ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند.

پروند هایی که برای بررسی و حل قبول می کنند شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، قراردادها، دعاوی مرتبط با اسناد و … است. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند. ایشان در شهر مشهد 10 سال سابقه وکالت دارند و در حال حاضر دانشجوی دوره ی دکتری حقوق خصوص هستند. از مهم ترین سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های ابطال قراردادهای بانکی اشاره مجله خبری وکیل کرد. رضا حسینی برج یکی دیگر از وکیل‌های خبره و متخصص در مشهد است که بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری، در این حوزه شروع به فعالیت کرد. این وکیل معروف دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد بوده و بیش از یک دهه است که در امور مربوط به وکالت حرفه‌ای حقوقی، کیفری، خانواده، اداره ثبت، طلاق، وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور و حضانت کار خود را پیش می‌برد.

بعضی از خدمات گروه وکیل های دادورزان صلح سازش

سالانه وکلای زیادی از سوی کانون وکلای استان و مرکز وکلای قوه قضائیه پروانه وکالت اخذ می کنند. لذا موکل با درایت و تمرکز بر موضوع پرونده می تواند وکیل خود را به راحتی انتخاب کند. درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار میدهد.

وکیل ملکی

یک وکیل خوب در مشهد باید قبل از قبول پرونده با موکل خود به طور کامل راجع به پرونده صحبت کند و تمام جزئیات را بررسی کند. معمولا در این جلسات راجع به نتایج احتمالی از طرح دعوی صحبت می‌شود. مطابق ماده 31 قانون آیین دادرسی مدنی هر یک از اصحاب دعوا برای اقامه یا دفاع از دعوای حداکثر دو نفر وکیل دادگستری انتخاب و معرفی کند وکالت وکیل در دادگاه های حقوقی شهرستان مشهد شامل تمام اختیارات راجع به امر دادرسی می باشد. مگر مواردی که موکل آن ها را استثنا کرده باشد و یا توکیل در آن همانند مواردی اقرار، لعان و…. وکلای متخصص در امور کیفری در مجموعه حقوقی دادیاران معمولا بیش از ۱۰ سال به صورت تخصصی بر روی پرونده های کیفری فعالیت کرده اند. با توجه به حساسیت پرونده های کیفری و درک تاثیر زندگی شخصی افراد در پی نتایج پرونده، وکلای دادیاران در چند جلسه به جمع اوری اطلاعات و بررسی پرونده میپردازند.

نحوه همکاری با گروه وکلای آسایش گستران

از ویژگی های وکلای خوب دادگستری داشتن تخصص، صداقت و امانت داری می باشد و همچنین در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل خود را با راهنمایی غلط در مسیری دور و ناآشنا غرق نمی کند. پیدا کردن یکی از وکیل خوبکه در موضوع پرونده شما متخصص و مجرب باشد، تاثیر زیادی بر موفقیت پرونده شما دارد. مطالعه پرونده در این مجموعه امری متداول است و وکیل موظف است قبل از امضای قرارداد وکالت، به شعبه رسیدگی، مراجعه و پرونده را مورد مطالعه قراردهد. شایان ذکر است طبق امار سالانه این مجموعه، دفاع بیش از ۹۰ درصد پرونده های کیفری با موفقیت همراه بوده است. این بدان معناست که وکلای دادیاران همواره سعی کرده اند صداقت و تعهد را پیشه حرفه خود قراردهند. لذا در صورتی پرونده شمارا قبول خواهند کرد، که احتمال موفقیت بیش از ۵۰ درصد داشته باشد.