پژو 207 نو قسطی 207 دنده معمولی سقف فلزی 1400 کمترین قیمت و تحویل | behtarinyab

پژو 207 نو قسطی 207 دنده معمولی سقف فلزی 1400 کمترین قیمت و تحویل | behtarinyab

سرعت زیاد و مصرف سوخت پایین یکی از دلایل منطقی است که جوانان از طرح‌های فروش اقساطی پژو ۲۰۷ استقبال کنند. موتور قوی این خودرو با حجم۱۵۸۷ سی‌سی یکی از قدرتمندترین موتورهایی است که روی خودروهای ایرانی تعبیه شده است. این موتور قادر است ۲۰۷ را تنها در ۱۱.۶ ثانیه به حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت برساند. از سویی پژوها همیشه به‌علت کم مصرف بودن سوخت، مورد استقبال خانواده‌ها قرار می‌گیرند.

  • در پژو 207 MC شاهد وجود رنگ قرمز در بخش هایی چون سقف، آینه های جانبی، زه ها، دستگیره درب صندوق عقب و قاب مه شکن های جلو هستیم.
  • هم‌چنین پس از طی شدن مراحل اداری، انجام تعویض پلاک و پروسه‌های معمول، ثبت سند به نام خریدار نیز انجام خواهد شد.
  • اقساطی که برای فروش اقساطی 207 دنده ای سقف پاناروما در نظر گرفته می شود ماه ها و یا سال ها طول می کشد.
  • شایان ذکر است که وزن 1087 کیلوگرم برای مدل دنده معمولی و 1118 کیلوگرم برای دنده اتوماتیک پژو 207 می باشد.
  • این انتخاب بسته به نظر شما دارد اما از جمله تفاوت های میان پژو 207 دنده ای و پژو 207 اتوماتیک می توان به اختلاف یک ثانیه ای در شتاب صفر تا صد و مصرف سوخت اشاره کرد.

۲۰۷ هم با ثبت عدد ۶.۶ در برابر میزان مصرف سوخت ترکیبی نسبت به رقبایش وضعیت بهتری دارد. به طور کلی، طراحی پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای دنده‌ای پانوراما، از نظر ظاهری بسیار جذاب و مدرن است و با توجه به استفاده از فناوری‌های مدرن در طراحی آن، به کاربران ارائه‌ی یک خودروی شیک و کارآمد را به ارمغان آورده است. موتور این خودرو، با قدرت متوسطی و مصرف سوختی متعادل عمل می‌کند و همچنین سیستم دنده‌ای آن که دنده‌های دستی دارد، رانندگی را راحت تر و سرعت بهتر را فراهم می‌کند. در کل، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای پانوراما و دنده‌ای، یکی از خودروهای محبوب و مورد توجه در بازار خودرو ایران است.

ماشین مورد علاقتو پیدا کن

کافیست جدول فروش اقساطی پژو 207 سقف شیشه ای 1402 را در وب سایت این مجموعه مورد بررسی قرار بدهید، تا شرایط خرید اقساطی پژو 207 صندوقدار و پانوراما و سایر مدل ها را با مهلت‌های پرداخت مناسب را انتخاب کنید. پژو 207 پانوراما به لحاظ داخلی و سقف کامل شیشه ای آن، یکی از ماشین های ایران خودرو است که محبوبیت زیادی بین مردم به خصوص نسل جوان دارد. در گذشته، سقف شیشه ای یکی از آپشن های لوکس در ماشین های خارجی به حساب می آمد.

بررسی ایمنی پژو ۲۰۷ پانوراما

بدون شک عامل امنیت برای انتخاب یک خودروی خوب از اهمیت بالایی برخوردار است. بر همین اساس ایران خودرو برای پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای امکانات امنیتی متعددی در فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری نظر گرفته است. ترمزهای عقب و جلو دیسکی هستند که از سیستم‌های خنک کننده استفاده می‌کنند. بررسی طراحی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای نشان می‌دهد که در قسمت دماغه چراغ‌های جدیدی نصب شده است. با این حال اگر از کنار به پژو ۲۰۷ پانوراما نگاه کنید متوجه خواهید شد فرق آنچنانی با پژو ۲۰۷ ندارد. با این حال فضای داخلی به لطف امکانات جدید ظاهر شیک‌تری به خود گرفته است.

پژو 207i پانوراما دنده‌ای، مدل ۱۴۰۰

خرید این خودرو برای کسانی که پس انداز مناسبی ندارند اما عاشق پژو 207 هستند، آرزو شده است اما با شرایط اقساطی دیزلیران دیگر جای نگرانی نیست. با افتخار مجموعه دیزلیران شرایطی را برای شما فراهم کرده تا به راحتی و بدون دردسر و بسیار فوری بتوانید صاحب پژو 207 بشوید. لیزینگ خودرو به معنای خرید اقساطی خودرو است که شرکت ها آن را در نظر می گیرند تا متقاضیان خودرو بتوانند خرید خودرو را آسان تر انجام دهند.