تجربه کارآموزی مجازی در Padhy & Co. Advocates، Bhilai


نام دانشجو

سریانا چندل

دانشکده و سال تحصیل

دانشکده حقوق Amity، Raipur، Chhattisgarh، سال چهارم.

نام و نش، سازمان

پدی و شرکت Advocates – آدرس دفتر Bhilai: 4A، خیابان No. 33A، Sector-10، Bhilai، District Durg، Chhattisgarh.

مدت زمان کارآموزی

9 آگوست 2021 تا 14 سپتامبر 2021

چطوری اپلای کردی؟

من با ارسال یک ایمیل و پیوست ، رزومه اقدام کردم و بعد از یک هفته ایمیل تایید دریافت کردم.

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

تشریفات روز اول، زیرساخت، اولین برداشت

من یک ایمیل تأیید در عرض دو هفته پس از درخواست دریافت کردم (چند ایمیل بعدی برای من طول کشید). در ایمیل تایید، نقطه تماس برای ارتباط بیشتر ذکر شده است.

وظایف اصلی

از آنجایی که کارآموزی آنلاین بود، بیشتر کارهای تحقیقاتی به من داده شد. به همان اندازه که پشیمانم که نتوانستم یک دوره کارآموزی فیزیکی را تجربه کنم، برای کار شگفت انگیزی که انجام دادم جبران شد.

در طول دوره کارآموزی، من درگیر وظایف زیر بودم:

  • یادداشت های تحقیقی تهیه کرد
  • خلاصه پرونده تالیف شده
  • قو،ن موردی در مورد گزاره های تحقیق پیدا شد
  • هر آ، هفته یک مقاله کوتاه نوشت
  • تهیه پیش نویس موافقت نامه ها، مقالات، دادخواست ها و نامه های مختلف.

در روز اول کارآموزی، موضوع تحقیقاتی مرتبط با یک مورد به من داده شد و موظف شدم در مورد آن تحقیق مفصلی تهیه کنم. کار اصلی در زمینه تهیه پیش نویس و بررسی قراردادهای تجاری به من محول شد.

از من خواسته شد تا پیش نویس دادخواستها، دادخواستها و قراردادهای تجاری از جمله دادخواست طلاق، دادخواست کتبی، قراردادهای عدم افشای اطلاعات، قراردادهای اجاره تجاری و غیره را تهیه کنم. همچنین کار تحقیقاتی در مورد مسائل حقوقی معاصر مرتبط با مشتریان به من محول شد.

کاردان حقوقی به طور کامل کارهایی را که انجام داده بودم بررسی کرد و بازخورد مفیدی داد. گفتنی است، وکلای راهنما نیز از کیفیت پیش نویس من قدرد، ،د. گاهی اوقات در زمینه های مختلفی از حقوق مانند حقوق مالکیت م،وی، قو،ن خانواده و زوجیت، داوری و حقوق شرکت ها کار می کردم و در پایان نیز از من خواسته شد که یک ارائه ارائه کنم.

محیط کار

با من مانند یک همکار تمام وقت، با کارهای واقعی و مرتبط که مهم و ارزشمند هستند، رفتار می ،د. تن از تشویق. آقا همیشه از من حمایت کرده و چندین بار با صبر و حوصله به من توضیح داده است، حتی اگر نتوانم جواب بدهم، از آگاهی من کم نمی کند.

چیزهای خوب

کارهای پیش نویس زیادی به من محول شد. ابتدا آقا به من در مورد آنچه انتظار می رود توضیح می دهد و از من می خواهد که در مورد موضوع به طور کامل مطالعه کنم، که برای آن زمان کافی داده شده است. سپس فقط او از من خواست تا پیش نویس کنم که باعث شد اعتماد به نفس داشته باشم و به من کمک کرد تا مهارت های پیش نویس خود را تقویت کنم.

در حالی که کارآموزی آنلاین به کارهای یکنواخت و متناوب معروف است، من از نظر اه، یادگیری تجربه ای قابل مقایسه با یک کارآموزی فیزیکی داشتم.

چیزهای بد

هیچ یک.

اسکان و حمل و نقل به دفتر

این یک کارآموزی آنلاین بود.

کمک هزینه

بدون کمک هزینه اما تجربه کارآموزی برای من گرانبها بود.

تشریفات روز آ،

روز آ،، یک یادداشت تشکر شخصی برای همه همکار، که با آنها کار کرده بودم فرستادم. همچنین می تو،د بازخورد شخصی را درخواست کنید.

برای وب سایت رسمی اینجا را کلیک کنید.

سلب مسئولیت: تجربیات کارآموزی نظراتی است که توسط دانشجویان حقوق به اشتراک گذاشته می شود و ماهیتی شخصی و ذهنی دارد. تجربیات کارآموزی به اشتراک گذاشته شده در Lawctopus دیدگاه رسمی Lawctopus در مورد کارآموزی نیست. ما همچنین تجربیات کارآموزی را ویرایش نمی کنیم (به جز برای اطمینان از خوانایی) تا اطمینان حاصل شود که صدای کارآموز دست نخورده باقی می ماند.

سلب مسئولیت: سازمان ها نباید کارآموزان را برای نوشتن تجربیات کارآموزی در Lawctopus تحت تأثیر قرار دهند. همچنین نباید نوشتن تجربه کارآموزی در Lawctopus را برای کارآموز برای دریافت گواهی اجباری کنند. انجام چنین اقداماتی منجر به قرار گرفتن سازمان در لیست سیاه لاوکتوپوس می شود. در صورت وجود چنین مواردی، از کارآموزان درخواست می شود که به آدرس [email protected] اطلاع دهند


منبع: https://www.lawctopus.com/virtual-intern،p-experience-padhy-co-advocates-bhilai-3/