جنراک 15.8 میلیون دلار جریمه مدنی برای تاخیر گزارش ادعایی پرداخت می کند – مسئولیت محصول و ایمنی


26 مه 2023

آرنولد و پورتر


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

در 5 می 2023، در دومین اعلامیه مجازات مدنی خود در سال جاری، کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده ایالات متحده (CPSC یا کمیسیون) اعلام کرد که Generac Power Systems, Inc. (Generac) با پرداخت 15.8 میلیون دلار جریمه موافقت کرده است. حل و فصل اتهامات کارکنان CPSC مبنی بر اینکه Generac نتوانسته است به موقع به CPSC گزارش دهد، همانطور که طبق بند 15 USC § 2064(b) (بخش 15(b) قانون ایمنی محصولات مصرفی، CPSA) (بخش 15(b)) نیاز دارد، برطرف می کند. گفته می شود ژنراتورهای قابل حمل جنراک دارای نقصی هستند که می تواند خطرات قابل توجهی برای محصول ایجاد کند یا خطر غیرمنطقی آسیب جدی یا مرگ ایجاد کند.

CPSC ادعا کرد که از اکتبر 2018، جنراک گزارش‌هایی دریافت کرد مبنی بر اینکه انگشتان مصرف‌کننده‌ها توسط دسته ژنراتورها تا حدی قطع یا له شده‌اند، یک آسیب بدنی شدید تحت 16 CFR § 1115.12(d). CPSC همچنین ادعا کرد که از اکتبر 2018 تا 2020، جنراک با (1) ارزیابی اینکه آیا می‌توان محافظ لولای دسته را به مدل‌های موجود اضافه کرد، (2) طراحی مجدد دسته در مدل‌های جدید، (3) از آسیب‌های قطع عضو و ،د شدن در آینده جلوگیری کرد. از جمله بر،ب های هشدار در نزدیکی لولای دسته، و (4) افزودن دستورالعمل ها و هشدارها به دفترچه راهنمای مالک در مورد درگیر شدن پین قفل هنگام جابجایی محصول. جنراک قبل از اطلاع رس، به CPSC ظاهراً پنج گزارش از قطع انگشت دریافت کرده است.

در 29 ژوئیه 2021، Generac و CPSC مش، اعلام کرد فراخوان 32 مدل مختلف ژنراتور قابل حمل به دلیل قطع انگشت و خطرات ،د شدن ناشی از قفل دستگیره ها. تا آن زمان، جنراک هشت گزارش از آسیب دیدگی دریافت کرد، از جمله هفت گزارش از قطع انگشت. پس از گزارش جنراک یک حادثه پس از فراخوان با دسته ژنراتور تعمیر شده اما قفل نشده، Generac و CPSC دوباره فراخوان را اعلام کرد بیش از یک سال بعد در 10 نوامبر 2022 با اصلاح اصلاح شده و دستورالعمل.

CPSC ادعا کرد که جنراک اطلاعاتی را در اختیار دارد که حاوی “دانش واقعی و فرضی” است مبنی بر اینکه ژنراتورهای قابل حمل دارای نقص هستند یا خطر غیرمنطقی صدمات جدی یا مرگ ایجاد می‌کنند، اما طبق بند (ب) بخش 15 ایمنی محصولات مصرف‌کننده، فوراً اعلام نکرده است. عمل کنید. عجیب است که توافق حل و فصل تاریخی که جنراک گزارش بخش 15 (ب) خود را ارائه کرده است، نشان نمی دهد، بنابراین موقعیت CPSC در مورد میزان کامل تاخیر ادعایی پنهان می شود.

کمیسیون توافقنامه حل و فصل را با رای 4-0 تصویب کرد. اگرچه کمیسر پیتر فلدمن به توافق حل و فصل رای مثبت داد بی،ه به ویژه روند کمیسیون در رسیدن به رقم جریمه را زیر سوال می برد، که فقط از حدا،ر 16.025 میلیون دلار جریمه مدنی کمتر است. کمیسر فلدمن با درخواست از CPSC برای استفاده از “روش منسجم” در مح،ه مبالغ جریمه، اظهار داشت که “با اعمال تقریباً حدا،ر جریمه در این مورد، با این حقایق، کمیسیون فرصت دیگری را برای صحبت با وضوح در مورد رفتاری که در نظر می گیرد از دست می دهد. وحشی ترین بودن.”

علاوه بر جریمه مدنی 15.8 میلیون دلاری، توافقنامه تسویه حساب جنراک را م،م می‌کند که یک برنامه انطباق و یک سیستم کنترل‌های داخلی و رویه‌ها را برای اطمینان از انطباق با CPSA، از جمله مفاد گزارش بخش 15 (ب) اجرا و حفظ کند. جنراک همچنین باید سه گزارش سالانه در مورد برنامه انطباق خود ارائه دهد. چندی پیش، چنین ا،امی معمولاً در قراردادهای تسویه حساب CPSC گنجانده نشده بود. با این حال، گزارش‌های سالانه برنامه انطباق اجباری در هر یک از توافق‌نامه‌های تسویه حساب CPSC از ژوئیه 2022 گنجانده شده است. شرکت‌های تولیدکننده محصولات مصرفی باید برنامه‌های انطباق ایمنی محصول و کنترل‌های داخلی خود را از نزدیک بررسی کنند تا تعیین کنند که آیا پیشرفت‌ها برای کمک به شناسایی و گزارش به موقع مسائل ایمنی محصول من، هستند یا خیر. .

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. در مورد شرایط خاص خود باید از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: حمایت از مصرف کننده از ایالات متحده

روند مسئولیت محصول در صنعت خودرو

فولی و لاردنر

خودروها ممکن است پیچیده‌ترین، ضروری‌ترین و پرکاربردترین محصولات مصرفی در جهان باشند و هر ساله فناوری‌های پیشرفته‌تری را در تقریباً هر جزء و عملکردی به کار می‌گیرند.

به روز رس، ایالت AG: 6-12 آوریل 2023

کراول و مورینگ

هر هفته، تیم دادستان کل ایالت Crowell & Moring اقدامات مهمی را که AG های ایالتی انجام داده اند برجسته می کند. در اینجا به روز رس، های این هفته است.

به روز رس، FTC (17 آوریل – 21 آوریل 2023)

کراول و مورینگ

FTC به پیشرفت مداوم خود در اقدامات اجرایی پس از نشست بهاره ضد تراست ABA ادامه داده است. این آژانس به دنبال توقف ادغام سیستم بیمارست، بر اساس قانون ادعایی هارت-اسکات-رودینو است.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1320752